Skocz do zawartości

Waldeczek75

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Waldeczek75

Osiągnięcia Waldeczek75

0

Reputacja

  1. ten przekaźnik do wtrysku może być pod maską schowany razem z kompem ?? bo jak tak to jest troche rozbierania
  2. dzięki bardzo postaram sie sprawdzic jak szybka sie da, co do wolnych obrotów to bardzo ale bardzo rzadko rzuci motorem a tak to jest jak złoto. Właśnie to jest dziwne że można normalnie jeździć a rozpędzając płynnie auto do maxa zdarza się że szarpanie nie występuje a jak nieraz jest to bardzo słabo odczuwalne, co innego jak się gwałtownie przyspiesza. A jeśli moge jeszcze zapytać co sądzisz z logów o turbinie? Pytam, bo brat ostatnio wyjmoawał i czyścił kierowniczki w swoim TDI.
  3. nie kopci nic, jazda normalna bez problemów, jak wyżej pisałem walczę z szarpaniem około 3000 -4000 obr które nieraz jest b. małe. Wiem już który to wtrysk możesz powiedzieć jak najszybciej wszystko oczym pisałeś zobaczyć?
  4. przepraszam błąd to oczywiście 00542 30-10.
  5. Logi uzupełnione, niestety nie można zrobić 023 bo nie dostepny, z ciekawych rzeczy to nie pokazuje kąta wtrysku!!! Wyświetla się też błąd ( 00540 30-10 zwarte do +). Jak znmam życie to jest pewnie przyczyna itrzeba wymienić wtrysk sterujący . Ale jeśli to nie sprawi kłopotu to prosze o przeglądnięcie reszty. Logi: http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI#
  6. poprosze o wstępną analizę tego co udało mi się wyprodukować, http://picasaweb.google.pl/Waldeczek75/LOGI# dodam że walczę z tajemniczym szarpaniem przy około 3000obr/min, bardzo proszę o wszystkie uwagi jeśli dodatkowe logi będą potrzebne proszę tylko napisać które i w jakich warunkach. Obecne były robione na 4 biegu od 1500 do 4200 (wg instrukcji z forum).
  7. wydaje mi się że bez windy sie nie obejdzie, to jest taka aluminiowa osłona jak nieraz nad wydechem i ona jest chyba nad całym zbiornikiem , ewentualnie mozna w niej dziurke dłubnąć
  8. Dzięki, wiesz urwać coś jest prosto, gorzej doprowadzić to znowu do stanu używalności. lepiej 2 razy sprawdzić niż raz żałować
  9. tak, tak odkręciłem te zaśłepki ale jest tam jakaś osłona aluminiowa ??????? z jednej i drugiej strony.
  10. szukając trafiłem na forum passata i tam przy podobnym problemie chłopak powiedział że miał przytkane sitko w pompce w baku.....myślałem że dostęp do pompki jest pod tylnym siedzeniem ale nic z tego, mogę prosić o wskazówkę jak dostać się do pompki i czy w tzw. domowych warunkach dam radę. Chciałem podziękować wszystkim którzy podrzucają pomysły.
  11. witam, właśnie sie dopatrzyłem bąbelków w rurce......pojawiają się w większej ilości po przegazowaniu jak obroty silnika spadają. Ma ktoś pomysł gdzie szukac przyczyny? Może tak być że gdzieś przewód jest przytkany i nie pracuje pełną objętością?
  12. Filtr Knechta, tankuję na Stacie lub sprawdzonym Orlenie (częściej na Orlenie), ale powiem Wam że odkąd napisałem na forum o problemie to szarpanie sie znacznie zmniejszyło ewentualnie nie występuje. Aż sam się uśmiałem z tej mojej bryczki. :) :)
  13. Filtr wymieniałem w zeszłym roku październik - listopad właśnie żeby wykluczyć jedną z możliwości. Z tego co kiedyś obserwowałem to paliwo ładnie i szybko sunie rurką bez pęcherzy. Szczerze to zastanawiam się nad pompą.
  14. Dzięki, to co napisałeś ma sens, tylko ciekawe czemu tak sie dzieję???
×
×
  • Dodaj nową pozycję...