Skocz do zawartości

Konradgiee

Pasjonat
  • Postów

    116
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Konradgiee

Informacje

  • Imię
    Konrad
  • Miasto
    Krosno

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Konradgiee

0

Reputacja

  1. Witam, Jeśli ma ktoś możliwośc sprawdzenia histori auta bardzo prosze o jakieś info. WVWZZZ16ZFM013831 Vw Jetta z polskiego salonu
  2. Panowie doradźcie, na poniedziałek jestem umówiony z mechaniorem. Wymieniłem ostatnio płyn hamulcowy, nic to nie zmieniło odnośnie tego szarpania. Musze teraz znowu wymienić tarczę i docisk. Co kupić ? bo ostatnio założony był LUK 25 tyś km był spokój i szarpanie znów wróciło. Co teraz włożyć, czy może ma ktoś jeszcze inne rozwiązanie na szarpanie przy ruszaniu. Przypalenie sprzęgła (ruszanie z dwójki) nic nie dało .
  3. U mnie w b6 ten sam problem, dwa lata temu jakieś 30tyś km zaczęło mocno szarpać tylko przy ruszaniu. Czasem na zimnym ale w 80 % na rozgrzanym silniku po dłuższej jeździe. Wymieniliśmy na LUKa tarczę, docisk, łożysko, wysprzęglik. Dwumas został ori. Nie było potrzeby wymieniać. Dwa lata spokój i problem ten sam wrócił. Czytałem cały wątek i zmienię płyn, później pewnie przypalenie sprzęgła. Dodam że zawias ori od nowości żadnych luzów, dwumas tak samo jak i turbo. Wszystko dobrze działa auto mam już 9 lat i wszystko dobrze śmiga jak na 17letni wózek , tylko teraz znów to szarpanie. Jeszcze poduszki do sprawdzenia bo jedna była wymieniana z 5 lat temu. Z tego co tu o tym przeczytałem to dla mnie bardzo dziwna sprawa z tym szarpaniem.
  4. Mam zamiar regenerować ponieważ są już luzy, ostatnio mechanik sprawdzał i jest rysa na obudowie po łopatkach. Przejechane 275 tysi. A jeśli pojadę rozmawiać z kimś to właśnie pytać jaki rdzeń stosują i co jeszcze? Poza tym dmucha dobrze, oleju ubywa około 1-1,5 na 10 tys km.
  5. Witam, Będę musiał dać turbo do regeneracji. Czy powinienem zrobić jakieś logi przed wymontowaniem? Tak żeby później mieć porównanie jak pracuje to zregenerowane w porównaniu z ori? Czy polecacie kogoś z podkarpackiego? Czy wszystkie te regeneracje za 600-700 zł to jedna jakość? Mam w okolicy firmę Total Turbo ale różne opinie są na ich temat. A jakie jest zdanie forumowiczów odnośnie regenerowania a kupna nowego jeśli myślę jeszcze samochód trzymać przez 2-3 lata. Pytam bo często słyszę opinie że gdzie by nie regenerował to rok, góra dwa wytrzyma. Z góry dzięki za odpowiedź
  6. To czyszczę egr, później zaślepiam tymi blaszkami. Czy z wezykami mam coś robić zaslepic czy zostają wpiete tak jak są? A jeszcze pytanie, jeśli leje mi przez te otworki to mam też zaslepic, czy tego już nie trzeba ruszać. Z góry dzięki za odpowiedź.
  7. Proszę doradzcie chcę zaślepić egr silnik awx. Czy czymś takim będzie to dobrze zrobione bez negatywnego wpływu na działanie reszty osprzętu w silniku. Czy polecacie inne rozwiązanie. https://allegro.pl/oferta/zamiennik-zaslepka-egr-1-9-tdi-awx-avf-asz-btb-axc-7708245124?fromVariant=7983007437
  8. Nikt nie naprawiał cieknacego spryskiwacza?
  9. Tu jest fajnie opisane jak wygląda cały układ. Ja mam wyciągniety spryskiwacz tylko nie wiem jak go rozebrać żeby stwierdzić skąd wycieka płyn
  10. Konradgiee

    Spryskiwacz lamp

    Witam, Mam pytanie może ktoś podpowiedzieć jak rozebrać spryskiwacz ksenona. Cieknie mi płyn z niego, próbowałem ale nie chcę czegoś urwać. *Trzeba czytać do czego dany dział jest: "Manuale - DIY - zrób to sam - W tym dziale znajdziesz poradniki, dzięki którym sam dokonasz napraw lub modyfikacji w swoim aucie." - wątek przeniesiony
  11. Można gdzieś kupić sam kapsel ten dekielek na lewarek 5-cio biegowy. Do A4 B6.? Bo na alledrogo nieznalazlem.
  12. No właśnie z allegro. Z opisu wszystko było że oryginalne. Miał prawie 200 szt sprzedanych dlatego kupiłem. A coś mi się zdaje że to wina żarników będzie.
  13. Doradzcie jaka moż być przyczyna palenia się przetwornic(Valeo 4 piny). Pierwsze spaliły sie dwie, które były od nowości w samochodzie produkcja 2003. Kupiłem dwie używane jedna 2003, druga 2004 świeciły może z 4 miesiące i dziś jedna przestała świecić. Co może być przyczyną dodam że przed spaleniem sie tych co były fabryczne wymieniłem żarniki na ori Osrama. Mam 3 przetwornice niedziałające, zna ktoś jakiegoś elektronika co może to naprawić już byłem u jednego i powiedział że spalony jakis rezystorek i tego sie nieda naprawić.
  14. Dziwna sprawa xenon świecił dwa dni i dzis zgasł. Oglądałem go wygląda na dobry pózniej przełożyłem ten z drugiej lampy i też nieśweici. Tak jakby niedostawał prądu. podpiąlem komp. i pokazało taki błąd: 00979-lamp for Low Beam: Right (M31) 57-00 - Electric Circuit Failure Chodzi chyba o przerwany obieg zasilania tylko co to może być?
  15. Wyciągałem jedną lampe do zmiany żarnika, zamontowałem i niedziała poziomowanie dwóch lamp. Wcześniej było sprawne co mogło się podziać?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...