Skocz do zawartości

pawel706

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O pawel706

  1. potwierdzam, kolega kiedyś też coś takiego kombinował ale nie wyglądało zbyt zachęcająco
  2. oczywiście błąd, pomyliło mi się jak mówimy o tych przebiegach oczywiście chodziło o 15 i 30 tys km przy założeniu, że jeździmy tylko 300 dni w roku po 50 km dziennie [br]Dopisany: 26 Wrzesień 2011, 16:39_________________________________________________A jeżeli chodzi o sprawdzania przebiegu to nie chodziło mi o sprawdzenie przebiegu komputerowo tylko po wpisach w ASO.
  3. Sprzedałem ostatnio swoją audiczkę z silnikiem AFN miała nalatane orginalnie 320 tys chodziła super, sprzedałem ja koledze, jezdzi zadowolony, teraz mam do sprzedania audi też z AFN'em zdarta z niemiec, ma niecałe 260 tys serwis prawie do końca, też chodzi super. Prosty rachunek, jeździ ktoś w niemczech dziennie 50 km do pracy- 25km w jedna i 25 w drugą. Dajmy na to przez 300 dni w roku robi takie trasy, a więc robiąc 50 km dziennie 300 dni w roku , przez rok czasu daje nam to przebieg 150 tys km ! zaledwie w rok czasu !licząc 2 lata - 300 tys a auto wygląda jak nowiutkie bo ktos wbije sie na autostrade, przycisnie, za chwile jest na miejscu. Ja chce sprzedac auto 12 letnie z przebiegiem 260 tys km (przebieg 100% orginał) auto w środku wygląda jak nowe, kierownica pedały gałka itp. a ktoś kto był wcześniej oglądać dajmy na to auto z włoch które było wy****ne jak nie wiem a licznik byl skrecony do 180 tys (polski standard)bez ksiazki serwisowej, pozniej ktoś sobie mysli hmmm jak tamten przy przebiegu 180 tys był taki zmęczony to ten ma przejechane 260 to musi być tragedia. To jest myślenie ludzi którzy nie rozumieją albo nie chca przyjąć do wiadomości ze samochody jeżdżą a nie stoją tłuka kilometry ale jeżeli ktoś odpowiednio użytkuje samochód, robi wymiany na czas to bedzie jeździł i jeździł, lubie ludzi którzy mowią że cieszą sie ze auto ma mały przebieg (mówią o przebiegu 260 tys) a nie tych którzy myślą że to są ostatnie jego chwile. Kolega ma u siebie 202 tys przebiegu ja mam 260 i mój silnik chodzi o niebo lepiej niż jego. Przy umiejętnej eksploatacji silniki tdi szczególnie te na zwykłej pompie potrafią kręcić naprawde spore przebiegi
  4. Kiedyś miałem identyczną sytuację, kupiłem nowe amorki, po roku czasu jeden miał hmm chyba 40% drugi mniej juz nie pamietam ile, amortyzatory kupiłem w sklepie u mnie na miejscu, poszedłem zapytać do sklepu co mam zrobić żeby zareklamować, powiedzieli zebym amory im odwiózł wraz z dowodem zakupu, wtedy nie musiałem dawać żadnego dokumenty ze stacji diagnostycznej ze jest tak a nie inaczej, na szczęście miałem stare amory w kiepskim stanie, ale na sztuke założyłem. Wymienili mi je bez problemu na nowe, trwało to jakiś tydzien czasu, teraz jezdze na tych co wtedy zawiodły (na tych wymienionych), ostatnio robiąc przegląd po roku czasu wypluły mi ok 70%. Z ciekawości pojechałem na inną stację do znajomego żeby mi je sprawdził wyskoczyło po 85% a więc chyba stacja stacji nie równa, maszyny mierzą nieraz inaczej... dziwne ale tak samo miałem z autem ojca, założył nowe amorki, za 3 miesiace pojechaliśmy na przegląd, wykres pokazał po 75-78%, znowu pojechalem z ciekawości na drugą stację i różnica 10% wyżej czyli ponad 85%.
  5. witam czyscilem dzis turbine wszystko poszlo jak z FAQ iiiii wlozylem do auta iii cos swiszczy takim dzwiekiem metalicznym ... jak odlacze wezyk od gruszki to przestaje .. podepne to samo .. co to moze byc :>? jakas uszczelka od turba? egr ? czy cos zle zzlozylem
  6. pawel706

    [B5 AFN] Błędy z vaga

    witam mam problemy ze swoim tdikiem a vag pokazal takie bledy jak ponizej . mozecie pomoc je usunac skorygowac itp ;>
  7. Witam, (1,9 tdi afn) auto nie chce odpalić na ciepłym silniku, na zimnym nie ma większych problemów, a jak już odpali to nie rowno chodzi tak jakby nie chodziło na jeden baniak. Mysleliśmy ze jest to zle ustawiony kat wtryskowu ale został ustawiony i odpala dalej tak samo. Może jest to wina rozrusznika? bo czasem wydaje jakieś dziwne dźwięki? poza tym jest bardzo słaby w zakresie obrotów od 0 do 2tys obr/min poźniej zaczyna ciągnąć. Dodam ze jest to wersje quattro, kola 235/45/17 i mechanik powiedział, że sterownik na podszybiu ma od passata. Pomóżcie bo już nie wiem za co mam się zabierać. Vag nie może sie połączyć jak auto jest odpalone i nie moge zrobic logów [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 18:06_________________________________________________Wczoraj jeździłem b5 tdi 116 koni (wersja po lifcie) i w porwnianiu do niego mój jest mułem bagiennym [br]Dopisany: 04 Kwiecień 2010, 18:09_________________________________________________Dodam jeszcze, że odpinałem czujnik temperatury wody i nic to nie pomogło. Po prostu auto ostygnie i odpali
  8. sprawa jest ciezka . ogolnie to tak po zmienieniu pompy mechanicy mowili ze nie wiedza o co chodzi bo dalej ciezko odpala . czasem trzeba sie okrecic . i mniej wiecej po przejechaniu 20 km auto slabnie jakby nie dzialalo turbo 120 wiecej nie pojdzie. a jak zgasze i odpale to dalej jedzie i tak co chwila. i 3 sprawa auto do 3 tysiecy stoi w miejscu az ciezko przejechac przez ulie. a od 3 ciagnie jak glupie .. ehh pomocy ! [br]Dopisany: 27 Marzec 2010, 20:29_________________________________________________pomoze ktos ?
  9. no wezme stara zobaczymy co tam sie dzieje
  10. noi mastry na huya tak sie znaja ze twierdzili ze moja pompa wtryskowa byla dobra potem wsadzili nowa pompe wtryskowa ktora tez miala byc dobra i sie okazalo ze obydwie zle i dopiero jak wlozyli 3 pompe to podobno dzwonili mi ze odpalil i mam jechac o 17 po auto . zobaczymy co oni tam wyskrobali . bo widze ze rzezba na maksa..
  11. on dzis przeZ caly dzien niby robil cos tam. pompe wtryskowa wymienil nie potrzebnie i dalej nie pali. jechalem z wroclawia stanalem na stacji zgasilem i juz nie odpalil
  12. witam jest taki problem z audi a4 1.9 tdi .silnik nie chcial odpalac dopiero za ktoryms razem lapal noi wkoncu stanalem na orlenie i tyle nie odpalil.silnik sprawdzony cisnienie ok wtryski pompa ok podaje paliwo. mechanik juz 2 dzien szuka i mu nie idzie cos.mowi ze cos z elektryka i szUka. rozrusznik kreci silnik cos tam lapie ale nie odpALI.nawet z plaka odpalil i zgasl odrazu. co to moze byc? pomocy bo siedze w krakowie juz 2 dzien i nie moge wrocic do domu:P
×
×
  • Dodaj nową pozycję...