
msuchecki90
Pasjonat-
Postów
177 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O msuchecki90

Informacje
-
Imię
Marcin
-
Miasto
Warszawa
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
2000
-
Silnik
1.9 TDI PD
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
kolego sprezyna amor wyjęty a mimo wszystko te mocowanie trzyma się w całości i nie mogę tego rozebrać ????
-
Witam szanowni koledzy proszę o pomoc bo znalazłem się w kropce , posiadam ajm 2000 rok , wymieniałem dziś amorki z tyłu i z lewej strony, http://e-katalog.intercars.com.pl/#/produkty/3215152030330-IMP35065-O5412-poduszka-kolumny-mc-phersona.htmljest zużyta w środku tego mocowania guma , kupiłem gumy lemfordera górną i dolną i teraz moje pytanie jak rozebrać te mocowanie górne by wymienić te gumy w środku tego mocowania , i czy w ogóle da się wymienić jestem już bezradny dziękuje za pomoc
-
AJM coś pod 500 tys już u mnie podchodzi
-
Mi kiedyś tez dużo palił problemem okazały się tyle zaciski które blokowały koła , ale w życiu ajm mi nie spalił więcej jak 8,2 litra
-
Mój AJM but cały czas miasto wawa do pracy 8 km i z powrotem 8 rzadko kiedy nagrzewa sie do 90 stopni , miasto 7,5-8 teraz w zimie , w trasie przy 160 mieszczę się w 6,7-7 litra , opony 225/45/17 , na Chorwacja z średnia około 140km/h 4 osoby na pokładzie 6,1 litra , przebieg auta 500 tys
-
Witam Panowie wrzucam logi , proszę a analize grupa 18 wyszła ok tak jak powinna , z góry dziękuje za pomoc , dziś odpalił znowu bez problemu , link z logami http://ifotos.pl/z/wxwswhx Niestety dzisiaj też nie odpalił z rana dopiero plak go wspomógł , koledzy może ktoś zobaczyć na te logi ??
-
Ja ci powiem że serdecznie mam dośc silnika AJM , żałuje że nie kupiłem AFN , mnie przez 2 lata naprawy kosztowały juz 8 tys
-
Kolegi Piwo to moje Paliwo sprawdzac wtryski na cieplym czy zimnym silniku ?
-
Kolego pompkę w baku mam , pierwsze co to ja sprawdziłem działa , podaje paliwo po przekreceniu kluczyka , w wrzesniu podczas wymiany silnika zawiozłem pompki na sprawdzenei wyszły idealnie ale skasowali mnie wtedy 400 zł , czy za pomocą vaga sprawdze stan pompek ?? Kolego Tyrath z tego co czytałem zaworek zwrotny jest w pompie ale różne fora rożne opowieści , chciałem zamontować zaworek zwrotny ale podobniesz to mi nic nie da , dlatego pytam was o poradę
-
Miałem, podobne objawy z rana solidnie kopcił na niebiesko , robiłem głowice po roku czasu z rana zaczynał kopcić wciągać olej , aż któregoś dnia zaczełą walić jak młotem , u mnie okazał sie wytarty wałek rozrządu . i na 1 lub 4 cylindrze dostały sie opiły z wałka rozrzadu ( tak tlumaczył mechanik ) , zakonczylo sie wymiana silnika
-
Kolego były wymieniane w wrzesniu przy wymianie silnika na nowe , więc moim zdaniem odpada
-
Witam od paru dni borykam sie z problemem auto odpalało codziennie dobrze w niedziele (w cieplym garażu auto stoi ) odpalił i zgasł , kręciłem go z 8 razy aż odpuściłem uznałem że nie ma sensu , vag nie pokazał bledów . postanowiłem odpalić go na plaka i odpalił . Objaw był taki jak by sie zapowietrzył, po 8 godzinach znowu to samo znowu plak i odpalił od strzała, następnego dnia zostawiłem go na górce, tyłem do góry, po 8 godzinach odpalił, choć miał zawahanie, moim zdaniem ewidentnie się zapowietrza wycieków brak, błędów na vagu brak, obstawiam pompę vacum, może mi ktoś pomóc z góry dziękuje , silnik ma najechane 120tys ( był wymieniany), podzespoły silnika około 350 tys
-
Kolego chciałem powiedzieć ze silnik z Golfa podszedł bez problemu trzeba tylko przełożyć miskę smok i górną pokrywę reszta pasuje bez problemu
-
Dziękuje ślicznie kolego
-
Koledzy proszę o pomoc , potrzebuje nr który jest na głowicy od silnika AJM z a4 jest on z lewej strony na głowicy na samej górze patrząc przodem na auto , u mnie niestety cześć numeru jest przecięta a bardzo pilnie go potrzebuje ,