Skocz do zawartości

kostek01

Pasjonat
  • Postów

    31
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kostek01

Osiągnięcia kostek01

0

Reputacja

  1. Bede wdzieczny jak cos napiszesz po swoich logach
  2. Egr mam zaslepiony, od momentu jak kupiłem auto, czyli jakieś 2,5 roku temu. ---------- Post added at 21:30 ---------- Previous post was at 21:28 ---------- turbina była dzisiaj sprawdzana u mechanika i nie ma z nią żadnych problemów. Reaguje bez zarzutów.
  3. Witam. Mam problem z doładowaniem. W momencie przyspieszania tracę moc. Dzisiaj sprawdziłem cały układ zasilajacy powietrzem wraz z elektrozaworami oraz turbinę (turbina wymieniona w listopadzie 2010 r.). Czy istnieje możliwość, że ze względu na przytkany katalizator się tak dzieje? Mam przejechane 265500 km. Proszę o radę. Silnik oznaczony AJM
  4. Witam. Dzisiaj w czasie jazdy zaczęło dziwnie stukać. kiedy obejrzałem drążki kierownicze zauważyłem że mokre są gumy osłaniające drążki kierownicze. Sprawdziłem pojemnik z płynem wspomagania i ubyło płynu, więc najprowdopodobniej trafiło mi maglownice. Gdzie w trójmieście można zregenerować maglownice? Pomóżcie.
  5. Dzięki za odpowiedz. Podjadę do mechanika i zażyczę sobie wymianę. W tedy dam znać czy pomogło.
  6. obroty na biegu jałowym 861 obr/min i nawet nie drgną. Jeśli chodzi chodzi o temperature to pokazuje w momencie jak go podłączyłem to wynosiła 88.2 i stała.
  7. W trakcie zapalania i gaszenia jest wszystko w porządku. Podłanczałem również kompa w momecie tego rzucania i korekcja na wtryskach była wręcz idealna. Największa wartość wynosiła -0,65
  8. Witam. Sporo już przejrzałem na forum i chciałbym się poradzić. Mój problem polega na tym iż jak temperatura powietrza przekroczy 15 stopni, zaczyna mi trząść budą i lewarkiem skrzyni biegów. Wymieniłem już koło dwumasowe, poduszkę pod silnikiem ze strony prawej oraz poduszki pod skrzynią biegów. Co można jeszcze wymienić? Byłem u fachowców od tłumików i powiedzieli mi że plecionka jest w porządku (obejrzeli go jakby im się nie chciało). Pomóżcie
  9. Czy dokręcenie koła dwumasowego wiekszą siła może je uszkodzić? Zamiast 60Nm+90, zostało dokręcone 90Nm.
  10. Czy za mocno dokręcony dwumas będzie to powodował?
  11. Tylko że ja wymieniłem dwumas jakieś 7 misiecięcy temu. Czy ten wyciek mógł uszkodzić koło dwumasowe lub sprzęgło?
  12. Czy może to spowodować uszkodzemie koła dwumasowego?
  13. Witam. Ostatnio zauważyłem w swoim autku dziwną przypadłość. W momencie kiedy silnik jest zimny i wciskam sprzęgło, słyszę głuchy odgłos dudnienia. Kiedy auto się rozgrzeje wszystko znika. Czy może to być koło dwumasowe? W listopadzie wymieniłem na nowe wraz ze sprzęgłem. chyba że coś mechanik zawalił w momencie montażu. Zawalił na pewno montaż uszczelniacza bo ostatnio widziałem kropelki oleju na łączeniu skrzyni z silnikiem. Dzięki za pomoc.
  14. Jeśli chodzi o logi grupy 013 to wszystkie mieściły się w: cyl1 -0,41; cyl2 -0,33; cyl3 -0,52; cyl4 0.61. Temperatura silnika według kompa wynosiła 88,2stC. Jeśli chodzi o grupę 023 to po świętach będę miał dopiero możliwość podłączenia, wtedy coś wrzucę. A Twoim zdaniem co to może być?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...