Skocz do zawartości

Przemekkk17

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    10
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Przemekkk17

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Świętokrzyskie

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2005
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    BKE
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Przemekkk17

0

Reputacja

  1. W wolnej chwili pobawie sie tym ogranicznikiem i zabaczymy może to cos zmieni, mam jeszcze jedno pytanie czym jest spowodowane duże spalanie na biegu jalowym. Przy synchronizacji rozrządu zalecają by spalanie na biegu jalowym wynosilo 0,6 a w moim przypadku bardzo ciezko jest zejsc poniżej 1l
  2. Witam. Przepraszam wszystkich że tak długo mnie nie było, spowodował to mój wyjazd. Wracajac do tematu jestem w tym samym punkcie i nie udało mi sie rozwiązać problemu. Aktualnie w aucie siedzi turbo od awx, kat wyciety, smok w zbiorniku sprawdzony, wszystkie przewody podcisnienia zmienione.
  3. Masz kolego rację spróbuję zalatwić sobie sprzęt do pomiaru i w wolnej chwili zrobię test .
  4. Podmienilem turbine od 1.9 afn okazalo sie takie samo, turbo pewne z auta mojego brata, przy wymianie zobaczylem ze moje jest cale zaoliwione nawet w strone wydechu. Po wymianie moze jest minimalna poprawa lecz to nie to co powinno byc. Mam pytanie czy przyczyna moze byc przytkany smok w zbiorniku paliwa i auto nie dostaje na tyle paliwa ile potrzebuję?
  5. Dziś od rana zacząłem prace i wyjąłem gruszkę turbiny, geometria lata luźno w całym zakresie bez zacięć, widać minimalne zadymienie przy sterowaniu zmiennej geometrii i są duże ilości oleju w drodze do intercoolera odpinając wąż właśnie przy nim wylało się około 150ml oleju dodam że miałem przez dłuższy czas założony separator odmy i oleju w nim nie było czyli odma ok? Turbo ma wyczuwalne luzy na boki i minimalny wzdłużny niepokoi mnie to bo około 3msc. temu myłem i czyściłem cały dolot. proszę o pomoc czy wymienić turbo czy to jego wina?
  6. Kolego jakis czas temu zastanawialem sie nad zmiana turba na takie z awx czy ma to sens czy bede musial stroic to wszystko jeszcze raz czy jak juz jest po programie to bedzie wszystko dobrze bo moze wykorzystac sytuacje i juz zamontowac takie od awx?
  7. Dzięki kolego w wolnej chwili biorę sie do pracy. Na pewno poinformuje o efektach
  8. Witam. Dziś zrobiłem logi mam nadzieje że zrobiłem je dobrze poniżej linki do logów: http://log.malonetuning.com/chart/228507#H8KLCABrw7V2WgIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AhbDtjbCpRfDnQxdw4A1wpLDhsOhfHpXBcOxw7LCnMKPP0Z4w6nDpynClcKpwpgucwMcEsO2c1LCk8KNw78TwqFwZcOLw45wSsO9wrI5wrnDkkp5wpVewpxNHkfDul0XwpjClMK3H0ljwr9BHDAkwoRwUF5cw5s8wol3CcKPwpR2S2DDm8OjwpEAAAA%3D http://log.malonetuning.com/chart/228508#H8KLCADDu8O1dloCA03Ci8ORCsKDMAwAw78lw48Nw6jDsG9KH8OqDDXDkDXCksOGw6HDtsO1w5oKY8KPd8OHeQ9PecONXAjCk8OKwr5VcENwTWZRw77DksKFDhIVw5JoBHcpb1JDEzwwHsOcwo7Du8KJw4vCgsKfwp8Cw6XCtFpfKsOZX8Owwo%2FDoGDDrCHDriZ1w4tsw43Cj1MIJ8K3PMOmJ8KPAAAA http://log.malonetuning.com/chart/228509#H8KLCABkw7Z2WgIDTcOLw5EKwoMwDMKFw6F3w4l1AsKrw6xtSi86DV3DgDXCkkbDkT3DvVbChcKxw4tzPsO%2BGGHDlMOXQypTMV3ClwZ4S8OYw49ZTcOew7zCnQjChStbdsKGS8Oqw4bDpsOkSjvDpV16cTV5wprDqMO4XWBSwp5%2BJsKNw70PYsOAISHChMKTw7LDqsOawpZZwrxLwrjCp8O0AcKswpRIM8KRAAAA http://log.malonetuning.com/chart/228510#H8KLCADCl8O2dloCA03Di8ORCsKDMAzChcOhd8OJdQJ2w6xtSi%2FCuhnCusKANsKSw4bDocO2w7TCswrDg8OLcz7DvhjDocKpw7NDKlMxXcKXBjgkw6zDp8KkJl%2FDnidCw6HDisKWwp3DocKUw7pmc3LCpcKNw7Imwr04wps8wo7DtMO5X2BSXn4kwo3DvQJxw4DCgMK3woQQDsOMwqtrWybDsW7DocKew5IPwpPCiMKUTMKTAAAA http://log.malonetuning.com/chart/228511#H8KLCADDq8O2dloCA03Di0EKwoAgEMKFw6HCu8OMesKEwqRuIy7CrAYbwrAUHcKhOn1pwpvClsOvw794w4bDgBLDt8KZD1I%2Bw4fCmgrDoGDCscOFEDPDn8O0TgRPB2UnBE3DnMK6wqpLwrnCk0vCt8OMfsKTDsKFw6QHZsOAw5Eiw6jDr1MlwpYUWMKaw6jDicOaB0bDoHrDpXcAAAA%3D http://log.malonetuning.com/chart/228512#H8KLCABIw7d2WgIDTcKLw5EKwoMwDADDvyXDjw3DqMOwb0ofw6oMNcOQNcKSw4bDocO2w7XDmgpjwo93w4d5D095w41cCMKTw4rCvlVwQ3BNZlHDvsOSwoUOEhXDkmgEdylvUkMTPDAew5zCjsO7wonDi8KCwp%2FCnwLDpcK0Wl8qw5lfw7DCj8OgYMOsIcOuJnXDi2zDjcKPUwgnwrc8w6Ynwo8AAAA%3D http://log.malonetuning.com/chart/228505#H8KLCADCnMO3dloCA03CjMOBDsOCIBBEw79lw49LUsK0w7ozwoQDw4rChm5SwqFZwrbCpsO1w6stNDEeZ8OewptxDsKew6XDtcOgTCZJWcKXCjh4bMOlXMKEP3REwoREwpkkKMOBScOywptEwo0WwrPCmcKwcVvCnMKbwokjwpkYNFTDklZeUWXCpUZCwoxmw7%2FDiSDCnCbDrWfCh8O5B8OcwoAWb3jDhwvCjh7DgXYlwqxaw6oyc8K%2FwrTCo8O3X8KQwqUEwoLCswAAAA%3D%3D http://log.malonetuning.com/chart/228513#H8KLCAABw7h2WgIDTcKMw4EOw4IgEETDv2XDj8K7SVHDo8OPEA4oG8K6ScKFBhZTw7vDtRbCmhjCjzPDr8ONWAvDj8O8ekhiwoolwrfCtQJODnvCucOkIjsfESFyw6LDosKVw6Ekw6nDjUVJM23DpDfDqcKLczNLYApefWXDrcOlFcK1NMOuw4TCh0DCn8KfDEXDosKsw6PDrDDDv8KAwp3DkMOgBcOvDsOBDMOswpvDpsK6LjLDrsOMw43CuS%2FDklEqw7nCrwAAAA%3D%3D http://log.malonetuning.com/chart/228514#H8KLCAAyw7h2WgIDTcOLw5EKw4IwDMKFw6F3w4l1Ak7DhcKXKcK9wqhbwqjCgcOZwow0wpPCucKnwp%2FDnWB4ecOOw4cfAsO0w7p%2BSmHDisKmw7NUAS8Rw5s5wqrDicOKwr%2FCicKQwrnCsCVnOMKkfMOYwpxcacKhwrRIK8KOJg0DfcOPC0zDssOLw7fCpMKyw79BwrjDogNvEcKhw5sxw43CrnUaw4XCm3XDtxg3w41LwrHDjcKTAAAA http://log.malonetuning.com/chart/228506#H8KLCABVw7h2WgIDbcKNTQ7DgiAQwoXDrzLDqyEBwq16GMOCAmVCSSo0w4PDlFRPb8KhScOjw4LDpXvDn8O7wrEWHsOleU%2FCmVTDpMKyw4wVUDtsw6ZUOH1owpMIwpEywrEXwoLCncOkF8KxKClqVX5Nwq3CsXfDhhRIBS%2FCvsKSNMOzwozDggvDvSPCt8KDw7gQw5TDu8KYAU5xwpR%2BwrMlf8KAw5Vow7DChEbDo8KAF8K8OgTDk1N%2BwpFSw6cpw7VVMzjDtwUgZsKYc8OQAAAA
  9. Dobrze, postaram się jutro zrobić logi lecz muszę przyznać że będę to robił pierwszy raz i prosiłbym o podpowiedź których kanałów zapisać wartości.
  10. Witam wszystkich forumowiczów. Jestem posiadaczem Audi A4 B7 1.9 TDI BKE 2005 auto od momentu zakupu wydawało się mułowate słabo reagowało na gaz, zostały wymienione wszystkie filtry+ olej Castrol 5w40 lecz to nic nie zmieniło tak jeździłem rok po czym postanowiłem zrobić program (robił to polecany mechanik w mojej okolicy) audi trzeba przyznać stało się troszkę mocniejsze lecz nadal nie jeździ nawet jak 116koni objawy jakie można zaobserwować podczas jazdy to słaba reakcja na wciskanie gazu trzeba go wciskać do połowy lub głębiej żeby auto zaczęło się zbierać muszę dodać że jeździłem a4 b6 1.9 100km i b7 1.9 brb 116km i te auta reagują na gaz po delikatnym jego wciśnięciu dodatkowo przy wyprzedzaniu np. na 3biegu i 2000obr. wciskam gaz do podłogi a auto bardzo słabo reaguje zamula się i trzeba odpuścić i delikatnie wciskać pedał. W vagu brak błędów dodatkowo sprawdzałem już turbinę pod kontem zmiennej geometrii wszystko działa, podmieniałem zawór N75 z w.w 1.9 brb, podmieniony był przepływomierz, czujnik ciśnienia doładowania, wszystkie wężyki podciśnienia,czyszczony egr, odkręcany wydech żeby sprawdzić czy nie zapchany jest katalizator, cały dolot wyczyszczony i uszczelnienia sprawdzone, rozrząd wymieniony bo był już do wymiany i zsynchronizowany na 0.0, sztanga na biegu jałowym po przegazowaniu porusza się około 1.5cm do 2cm. Samochód nie kopci i silnik pracuje równo na dzień dzisiejszy już nie mam żadnego pomysłu co może być przyczyną i zwracam się z prośbą o pomoc. Z góry dziękuję
×
×
  • Dodaj nową pozycję...