
alf
Pasjonat-
Postów
403 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O alf

Informacje
-
Imię
Arni
-
Miasto
Ślaskie
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
AHU
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Przy zakupie w 2006 było 114000 dziś 626000 i ma się dobrze, nigdy nie była na lawecie.
-
Zabiorę się za to jak skończę wymianę pompy i napinacza. Gdzie zaglądnę to coś wyskoczy.
-
-
Na liczniku wskaźnik nie pokazuje temperatury silnika, na klimatroniku pokazuje. Co może być przyczyną? Wymienić licznik czy da się to jakoś ogarnąć?
-
Mocowanie haka a spaw jest położony tylko z jednej strony. Przegoniło na wylot, 8 mm blacha. Ale atest był.
-
Nic, ciekawostka. Całe życie robię w metalu i zwyczajnie zaskoczyło mnie że tak może zgnić.
-
Ostatnio naszło mnie trochę pozbyć się rdzy ze staruszka i z rozpędu zdemontowałem zderzak żeby oczyścić hak. Założyłem 10 lat temu, użyłem dwa razy i zapomniałem że tam jest. Szczotka, szpachla i będzie git 😆
-
Jak się ma narzędzia to życie jest prostsze. Jak będą wtryski to będę dumać czy dam radę.
-
No to działamy. Siedzą jeszcze oryginały z przebiegiem 630 tys 🙄
-
Gdzie dać do regeneracji, albo kupić wtryskiwacze do silnika 1.9 90km ahu? Macie jakieś sprawdzone źródła? Nigdy tematu nie przerabiałem i chyba przyszedł najwyższy czas to ogarnąć.
-
-
-
Znaczna utrata mocy po włączeniu klimatyzacji - pomocy
alf odpowiedział(a) na >adamo< temat w Audi A4 B5
Miałem problem z klima przez 10 lat. Podczas jazdy parownik zamarzał że aż powietrze z kratek przestawało dmuchać, musiałem wyłączać co 15 min żeby się rozmroziło. Żaden magik nie mógł znaleźć przyczyny, nawet na forum szukałem odpowiedzi. Mechanik próbował nawet z ilością czynnika i nic. Podobno klima jest prosta jak budowa cepa ale czasem nikt nic nie wie, czeski film. Myślę że sporo marasu może narobić osuszacz, szczególnie w takim 15-20 letnim aucie, w moim to był jeden wielki syf. Nie znam się ale może czasem nawet wykończyć kompresor jak się zatka albo zwyczajnie zgnije w środku. Warto może zacząć od tego, koszt niewielki. Błędów na VAGu nie sprawdzałem a ilość czynnika ma duże znaczenie, w moim modelu mogły być trzy wartości zależne od rodzaju sprężarki bądź całego układu. -
Znaczna utrata mocy po włączeniu klimatyzacji - pomocy
alf odpowiedział(a) na >adamo< temat w Audi A4 B5
Miałem podobnie, auto muliło jak była włączona klima i spalało o 0.8 l więcej na 100 km. Miesiąc temu sprężarka zatarła się. Po wymianie wraz z osuszaczem wszystka wróciło do normy a spalanie z włączoną klimą czy bez takie same. Sprężarka Zexel kosztowała 1100 plus 150 osuszacz. Dojdzie jeszcze robocizna.