Skocz do zawartości

MrWho

Pasjonat
  • Postów

    85
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O MrWho

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    DB

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2004
  • Silnik
    1.9 TDI PD
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. I jak Panowie udało się ustalić czy od A8 podchodzi?
  2. Możesz napisać jak go rozebrałeś? Ja swój stary rozciąłem flexem i dłubałem ze środka to gów.... poddałem się... Chyba, że tylko u mnie w środku jest zalane jakąś czarną masą... jak by guma
  3. W takim razie jak u Ciebie działa może wyśle ci swój ? Z wiązką itp i sprawdzisz czy działa??? Jeżeli nie zadziała, to albo jest uwalony, albo od A8 nie pasuje do A4 Pozdrawiam Paweł
  4. No tak jak ci wcześniej pisałem i tutaj też To ja mam od A8... bardziej chodzi mi o to czy ten ktoś testował czy da rade? Oporność u mnie jest ok około 2,2 albo 2,7 coś takiego... a po podłączeniu wszystkiego z tego co pamiętam mam 5V na żółtym kablu.!! Masakra... sądzę, że to ujeb... przetwornik jak u ciebie
  5. Bart-S - możesz napisać w końcu który u ciebie poszedł? I jaki masz sterownik climatronic? Ja mam też ten od A8 i u mnie nic się nie zmieniło... dalej d*pa Ciągle ten sam błąd... Na starym oryginalnym miałem zwarcie. A dzisiaj musiałem szybkę skrobać co mnie lekko wqrwiło
  6. MrWho

    Maty grzewcze fotela ..

    Wymieniasz kawałek drutu oporowego ? Czy tylko zgrzewasz przepalone miejsce?
  7. Witam Panowie odgrzebie trochę stary wątek, bo u mnie jak grzana nie chodziła tak i nie chodzi... A zima idzie... Panowie czy komuś udało się odpalić przetwornik z końcówką A ( czyli ten od A8 )?? Jakie macie panele climatronic? Bo z tego co wydedukowałem kiedyś działa tylko u tych co mają climatronic z B7. Ja mam panel climatronic z B6 i moduł z końcówką A ( oryginalnie siedział z E ) no i mam ciągle błąd otwarcia. Poprzedni moduł miał zwarcie miedzy + a masą być może coś poszło na climatronic, że teraz jest taka muka. Może ktoś coś doradzi? Pozdrawiam Paweł
  8. wrclaguna - możesz napisać jakkie napięcie u Ciebie jest przed i po podłączeniu? Wydaje mi się, że problem u mnie i u Bartka jest climatronic od B6 a u ciebie od B7 i tak myślę, że temu u mnie wywala błąd... może się okazać że od A8 działa tylko z B7...
  9. Chłopaki, możecie mi zmierzyć ten żółto/biały przewód odpięty od instalacji i potem po podpięciu i w czasie grzania szyby? Wymieniłem moduł... dorobiłem wiązkę... podłączyłem all i ciągle mam błąd Wykluczyłem Bart'a problem, tj. urwany cienki przewodzik. Wbiłem się igłą przy samym module, napięcia dochodzą masa też. I ciągle błąd przerwanego obwodu. W żółto/biały ( ten co idzie do climatronic'a ) jak odłączę wtyczkę to mam napięcie jak na aku. Przy wyłączonym aucie około 12,7 przy włączonym ponad 13V.... jak podpinam wtyczkę to mam na kablu 0,45V :/ Czyli gdzieś napięcie raptem spier.... Poprzedni moduł zalała woda i najprawdopodobniej się skopcił bo spalił bezpiecznik 40A i miał zwarcie pomiędzy masą a +, więc . Rozkroiłem go flexem. Ale jest zalany w plastiku jak będę miał czas to rozdłubie go i zrobie foty dla potomnych Chyba, że ktoś już dysponuje takimi. Może ktoś zmierzyć napięcia na żółto/białym?
  10. Możesz przybliżyć co zrobileś? W sensie dodałeś bezpiecznik pod ten plastik? Nie wiem dokładnie od czego ten bezpiecznik jest... ale czy to jest bezpiecznik 150A który leci na główny plus + do całego osprzętu samochodu(chodzi mi o ten który nie jest zaznaczony na schemacie, a jest na kablu ) ? Bo mi się wydaje, że ja kabel do osprzętu mam przykręcony za tym 150A ( na co wskazuje schemat ) natomiast do sterownika miałem przykręcony obok ( na 200% fabrycznie tak było bo widać, że nie ruszane było nic ) i niby na schemacie jest to kabel równoległy za 150A... jednak miałem wrażenie, że jest to przed... Jak będę zakładał nowy moduł to to dokładniej sprawdzę i napisze... Czy może ktoś podać jakiej wartości powinien być ten bezpiecznik od samego grzania?
  11. Chodzi mi o to czarne z prawej strony kółka, ja miałem to w czarnym peszlu. Jak zacząłem mierzyć prąd, to za tym 'czymś' nie miałem już napięcia. Po rozcięciu okazało się, że jest to bezpiecznik . I tak pomiędzy czerwonym a czarnym mam zwarcie. A tak być niestety nie może po mojemu Jak masz przetwornice w domu, możesz sprawdzić pomiędzy czerwonym a czarnym ( te co idą do aku ) jaki masz opór ? [br]Dopisany: 27 Grudzień 2011, 20:07_________________________________________________Aaa jeszcze jedno... Nie wiem jak przy how to z pierwszego posta, ale jak patrzyłem na sterowniki z A8 ( te z końcówka A ) one nie mają owego bezpiecznika... widać, że kable ( oba czerwone ) lecą aż do aku... czyli ten bezpiecznik, który jest pod taką plastikową klapką ( ten co jest na klemie + ) trzeba pewnie za niego podkręcić kabel, a nie tak jak w pierwszym poście... bo wtedy nie ma żadnego bezpiecznika.... lub też może idzie tam inny plastik na 2 bezpieczniki... tego nie wiem
  12. Witam A wiec tak dla pocieszenia Tam pod peszelkiem i pod termokurczem na śrubki przykręcony jest bezpiecznik ( może ktoś wie jaki? ), u mnie okazało się, że jest zwarcie na module ( Jest ktoś w stanie sprawdzić, czy ma zwarcie czy nie? ) Tak czy owak moduł jest zalany gumą w środku, jeżeli dostanie się jakimś cudem tam woda, nie ma szans na naprawę, nie da się wyciągnąć ze środka tych bebechów [br]Dopisany: 27 Grudzień 2011, 18:33_________________________________________________UPDATE: Czy ktoś może sprawdzić mi w etce jakie moduły będą kompatybilne? Mam 8E0 907 133 E z tego co widzę może być też 8E0 907 133 A ( czyli taki co siedzi w A8 ??? ) do A będzie potrzebna jeszcze dodatkowa wtyczka bo u mnie wszystkie kable wychodzą z komputera bez wtyczek. Lepiej nowszy moduł? Czy taki sam? Może ktoś ma pomysł co doszczelnić w nim, żeby woda go nie zalała?
  13. hmm ja zmierzyłem rezystancję szybki i wyszło mi 2,6-2,7 ohm więc chyba OK ? Błąd mam taki jak Bart ma/miał już sam nie wiem bo się pogubiłem Czyli co Panowie szukać przerwy? Bart możesz dać wiecej fotek jak to u ciebie wygląda ?[br]Dopisany: 18 Listopad 2011, 01:56_________________________________________________Aaa jeszcze zapomniałem napisać, że u mnie jest nieco inaczej niż tu pokazujecie, ta 2 pinowa wtyczka kontroler/szyba jest w takim plasticzku co ją trzyma i obok jest jeszcze jedna końcówka na 1 pin i kabel wydaje mi się, że biało/żółty albo biało/czerwony jutro sprawdzę to napiszę..
  14. Bart dzisiaj było nawet -4 ba -5,5 i nic.... po odpaleniu auta mam AUTO... coś mi cyka w przekaźnikach... ale nie wiem co A jak zapodałem odmrażanie nic nie mrugało a jeszcze w zeszłym roku od czasu do czasu mi mrugało i pięknie odmrażało.. Chociaż nie jestem pewien czy to nie działa dopiero po przekroczeniu -5... [br]Dopisany: 17 Listopad 2011, 00:34_________________________________________________a jeszcze jedno, czy jest ktoś u kogo to chodzi i może napisać kiedy
  15. Panowie coś się wyklarowało w temacie szyb? Jak sprawdzić czy taka szybka działa poprawnie?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...