Skocz do zawartości

Jeton

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Jeton

  1. Witam wszystkich. Mam pytanie. Na wolnych obrotach końcowy tłumik buczy jak by był sportowy a chciałbym aby było cicho. To co już zrobiłem i nie poskutkowało to: - wymiana plecionki - wymiana końcowego tłumika - sprawdzenie czy nie ma dziur. Po dodaniu gazu tłumik przestaje buczeć. Zauważyłem też że na wolnych obrotach jak samochód dłużej stoi to silnik czasami zmienia charakterystykę (samoczynnie, może klimatyzacja itd) i przestaje na chwilę buczeć. Macie jakieś propozycje?
  2. Zaparkowałem w garażu, rano wszystko wróciło do normy
  3. Dzięki, sprawdzę. A drogie są takie nowe silniczki? Czy wystarczy sam schowek? Bo od pasażera jest ok, tylko u kierowcy na maksa grzeje bez opamiętania.
  4. Witam. Odebrałem właśnie samochód od mechanika i okazuje się że tak jak w tytule. Połowa chłodzi a druga połowa grzeje. Panel climatronica działa. Co to może być, jakie koszty mnie czekają?
  5. Znalazłem za 1700zł z softem. To za dużo Możesz polecić jakiś konkretny? czy z tą usterką F125 można śmiało dalej jeździć? Na razie niema żadnego błędu.
  6. Dzięki z info. Czyli mogę jeździć czy na razie czekać na kolejny błąd? Mam kolegę elektronika który powiedział że może mi go naprawić. Czy ciężko jest samemu zdjąć ten sterownik. Czy masz może jakiś manual? Gość mnie trochę podirytował bo skasował mnie za diagnozę 100zł i nie skasował błędu. Bo pewnie ten błąd siedzi w buforze. Może chłopaki go saksują, kupię ten kabele *czy bedzie działał z B7 bo coś ostatnio ktoś pisał że niepodejdzie) i się zobaczy? Jak uważasz Bart?
  7. Dzięki Bart. chyba jednak podjadę do chłopaków, może coś więcej mi powiedzą. Chociażby czy soft mam w miarę nowy. Wiesz może czym updatuje się soft? VAGIEM? Bo jeśli tak to cała robota nie powinna się wiele różnić od updatu biosu płyty głównej peceta z przed 10lat.?
  8. Witam ponownie. Byłem w Midparts i pod diagnostyce wyszedł błąd F125. Szef powiedział że koszt to: 1300zł za naprawę sterownika i 650zł za wymianę oleju. Macie może jakieś alternatywy?[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 14:06_________________________________________________Czy ciężko jest samemu wymontować komputer ze skrzyni biegów? bo szczerze to trochę przeginają z tymi cenami...[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 14:14_________________________________________________Jakiego VAG mam kupić do diagnostyki komputera samochodu i skrzyni?[br]Dopisany: 10 Sierpień 2010, 14:20_________________________________________________A i się zastanawiam czy ten błąd jest w buforze czy po prostu można dalej jeździć bo była to jednorazowa zwieszka sterownika. Jestem informatykiem i wiem że komputer jeśli się zawiesi to można go także odwiesić, Np jakiś update softu a nie od razu lutownica Macie jakieś informacje na ten temat?
  9. To nie foch tylko desperacja
  10. jak nie zapomnę to wezmę kabel Witam. No wiem że już pewnie wszyscy mają tego dość ale też bym podjechał bo mi multitronik miga i może byście coś wyczytali żeby mnie w serwisie ceną nie zabili. Dziś o 19 jest ktoś z VAGiem? jw Dobra to to jadę do serwisu. Dzięki
  11. jak nie zapomnę to wezmę kabel Witam. No wiem że już pewnie wszyscy mają tego dość ale też bym podjechał bo mi multitronik miga i może byście coś wyczytali żeby mnie w serwisie ceną nie zabili. Dziś o 19 jest ktoś z VAGiem?
  12. Witam serdecznie. Proszę o poradę gdzie najlepiej naprawiać multitronica w Warszawie. Pozdrawiam.[br]Dopisany: 09 Sierpień 2010, 22:35_________________________________________________Naprawdę nikt nie wie gdzie najlepiej naprawiać?
  13. No to podjade dziś bo akurat mieszkam niedaleko promenady. Tylko są wakacje i może chłopaków nie być. Jak to jest z tymi spotkaniami? Ile kosztuje update softu w ASO?
  14. Ja bym podjechał czym prędzej do serwisu zajmującego się serwisem automatów, nie ma na co czekać. Gdzie najlepiej w Warszawie naprawiać te skrzynie?
  15. Witam wszystkich. No i stało się. Multitronik wszedł w tryb awaryjny. Dokładnie stało się to po wykręcaniu, manewrowaniu przód tył. Samochód to Audi A4 B7 BLB Multitronic. Wrzuciłem wsteczny i po dodaniu gazu samochód nie chciał ruszyć. Zgasiłem silnik, włączyłem dałem do przodu i jeszcze raz na wsteczny i ruszył z migającymi wszystkimi biegami. Przejechałem ok. 3Km i w korku przy zatrzymywaniu szarpnął i zgasł. Wyłączyłem samochód włączyłem i wrócił do działania bez trybu awaryjnego i jak narazie działa bez problemów. Co to może być i co mam dalej zrobić? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...