Jak kupiłem auto zostały wymienione wszystkie filtry i rozrząd czyli jakieś 15000km temu. Sprawdzałem skracanie kolektora dolotowego i nie reaguje na gaz. Jak auto chodzi i odłączę wężyk od podciśnienia to sie przełącza ale nie wiem czy z krótkiego na długi czy odwrotnie.
W moim B5 2.8 bylo widac jak kompresor byl włączony to sie wszystko kręciło a jak był wyłączony to srodek kompresora stał. Tutaj caly czas wszystko sie kręci i coś zaczeło "buczeć" Mowie niemam możliwości nawet napinacza poluzować. Chyba ze tu te sprzęgiełko jest jakoś zabudowane. No i przycisk econ raz działa normalnie czyli mozna włączyc i wyłączyc(kompresor nie reaguje) a nieraz cały czas sie pali i nic nie idze zrobić.
Witam kompresor klimatyzacji nie wyłącza sie. Auto kupiłem nie dawno i nie wiem czy klima była nabita ale nie chłodzi czyli jest pusto. Jestem teraz w Holandii i nie mam gdzie tego sprawdzić. Może wie ktoś czemu tak jest?? Jakieś zwarcie?? Czy sprzęgiełko??
Most wymieniałem z innych powodów (mial luzy) a tego drgania nie bylo na starym moście było czuć daelikatne drganie ale naprawde jak na jedynce do dechy dostał. Przeguby wewnętrzne przy wymianie mostu rozebrałem i wyczyściłem moze nie powinienem ich rozbierać.
Wiatam tak jak w temacie podczas przyspieszania czuc drgani. Moze zaczne od tego ze wymienilem tylni most. Przeguby wewnetrzne wyczyscilem i nakladlem nowego smaru. Po zlorzeni podczas przyspieszania czuc drgani. Czy moze to byc przegub
Przejechałem jakieś 10 km temperatura doszla do 85 podusilem węże górny był gorący a dolny ledwo letni. Po chwili tęperatura spadła do 60. Przyjechałem do domu a tęperatura bez zmian (60). Górny waż gorący dolny letni jak go troche podusiłem zrobił sie gorący ale wskazówka i tak sie nie ruszyła.
Nic nie robiłem ale dolewam co jakiś czas płynu bo mi gdzieś ucieka a jestem teraz w Holadi. Niemam warunków żaby to sprawdzić ale to chyba niema na to wpływu.
Odpalam auto raz rozgrzewa sie do 90 a po chwili spadnie na 50 cały czas na postoju. Czasami zawiesi sie na 70 i tak stoi. Stałem raz na parkingu około godziny na odpalonym silniku a temperatura zawiesiła sie na 70 i tak stała. Czasami potrafi spaść o 30 stopni podczas stałej prędkości wciągu 5 minut a nastepnie podskoczyć.