Skocz do zawartości

tomkam

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O tomkam

  1. dzięki, czytałem, a proszę o pomoc choćby dlatego: "...próba dynamiczna powinna być bezwględnie wykonana przez dwie osoby - kierowcę i diagnostę." (cytat z postu z linka)[br]Dopisany: 21 Styczeń 2009, 22:15_________________________________________________ no oczywiście, że zacząłem od opcji szukaj! ale niestety ten błąd jak widać może się pojawiać z kilku(-nastu) przyczyn... dlatego jak zwykle piszecie potrzebne logi... sam tego nie dam rady zrobić... Rozszerzając mój temat: Wczoraj wieczorem zrobiłem trasę ponad 100 km i samochód znowu do 100 km/h (2500 obr) zachowywał się znośnie. Trzymając dłużej na obrotach 3500-4000 zadymił i zgasł. Długo musiałem go "piłować" żeby pojechać dalej. Generalnie myślę, że jest coś źle z podawaniem paliwa, jakaś pompa (może ta w zbiorniku jak jest, nie wiem tego) może gdzieś zasysa powietrze? Nie jestem niestety mechanikiem i to są tylko moje domysły, nie wiem jak to zdiagnozować... Skoro nie mogę liczyć na pomoc to będę musiał pojechać do jakiegoś "lepszego" warsztatu (Woliński pod Lublinem), słono zapłacić i liczyć na naprawę Pozdrawiam wszystkich potrzebujących pomocy
  2. Witam Na wstępie proszę kogoś z Lublina o pomoc w diagnozie i zrobieniu logów Vag'iem... Teraz opiszę o co chodzi. Dwa tygodnie temu, podczas wielkich mrozów (-20) w drodze Lublin - Chełm samochód zaczął się dławić, ksztusić, kopcić aż w końcu stanął i zgasł. Po długiej próbie odpalenia zaskoczył i na wolnych obrotach biegu jałowego pracował. Jak tylko zaczynałem ruszać dławił się i gasł. Zostałem ściągnięty do warsztatu gdzie został wymieniony filtr paliwa, dolany uzdatniacz/odmrażacz i inne czyszczące specyfiki. Na drugi dzień dojechałem do garażu i odstawiłem samochód na tydzień. Dzisiaj znowu w drodze do Chełma samochód dławi się i dymi na niebiesko przy prędkości powyżej 100 km/h (4-5 bieg 2000-2500 obr/min). Podpiąłem VAGa i odczytałem błąd: 550 Regulacja początku wtrysku różnica dorególowania - BŁĄD SPORADYCZNY. Po jego wykasowaniu i przejechaniu kilku kilometrów pojawia się ponownie i problemy z samochodem są nadal. Dodam że sytuacja powtórzyła już 3 raz. Pierwszy raz rok temu podczas mrozów, drugi raz w listopadzie (przy 10 st). Wykluczam raczej paliwo, tankuję Schella. Proszę o pomoc w przeprowadzeniu diagnostyki oraz w rozwiązaniu problemu. 03 lutego jadę do Bukowiny i chciałbym dojechać i wrócić Dysponuję VAGiem 311.2 z interfejsem. Pozdrawiam
  3. byłem u jednego sprawdził ciśnienie i czynnik, wszystko jest ok a nie chłodzi Podłączyłem VAGa i odczytałem następujące błędy: 63032 Nie znany kod błędu nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 3841 Nie znany kod błędu (występuje kilkakrotnie) nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 3855 Nie znany kod błędu (występuje kilkakrotnie) sygnał zwarty do plusa 62991 Nie znany kod błędu nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie 271 Patrz Grupa diagnostyczna 01 nie osiągnięta wartość adaptacji - dodawanie Proszę o rozgryzienie tematu i pomoc lub wskazanie do kogo pojechać w Lublinie.[br]Dopisany: 09 Czerwiec 2008, 16:56 _________________________________________________ ;(
  4. witam rozleciała mi się pompa centralnego zamka, rozsypała się w maczek turbinka... mam pytanie do fachowców: czy można przełożyć taką turbinkę z każdej innej podobnej, czy musi to być ten jeden konkretny model? oglądałem na allegro pompy i większość jest podobnej (takiej samej) budowy tylko różnią się ilością kostek podłączeniowych i wylotów powietrza... cała reszta w niej działa więc nie chciałbym ponosić kosztów całej sprawnej nowej pompy... proszę o doradztwo a może i o pomoc w załatwieniu sprawy (naprawy)... moja pompa to VDO o numerach 8L0 862 257 L
  5. a gdzie w VAGu można sprawdzić prawdziwy stan licznika?
  6. tomkam

    jak to zrobić vagiem?

    co do radia to wydawałoby się że tabelka z kodowaniem podesłana przez pre_pl powinna wszystko załatwić ale tak nie jest zbliżony efekt do oczekiwanego podał szogun0... tzn bose wyłączyło (nie pokazuje się) ale i tak włącza jak chce (z przewagą na przód + tył) co do otwartych drzwi na fisie to raczej to co pisze bratpit bo przełączniczki raczej są ok (oświetlenie wnętrza działa ok)... może ktoś mi to potwierdzi kto ma A4 z fisem do 98 roku... a z ABSem niestety nie mogę się połączyć i nic odczytać... teraz to już przeważnie nie działa wogóle (działa tylko 2 km z rana po odpaleniu), może jest jakiś magik dobry od ABSu w Lublinie??
  7. tomkam

    jak to zrobić vagiem?

    witam mam kilka pytań do was i proszę o pomoc... 1. sprawa ABS, znana już z forum... pokrótce raz działa raz się świeci żółta kontrolka i wielki (!) na FISie... poczytałem sobie o tym trochę i wnioskuję że jest problem z którymś czujnikiem... i teraz jak podłączam vag-com i chcę przetestować ABS to chwile testuje pojawia się wykrzyknik, wyskakuje błąd (chyba 512) czujnik halla nie ma odniesienia, zrywa połączenie i już się nie mogę podłączyć... nie wiem jak mam się do tego zabrać żeby zlokalizować przyczynę tej awarii... 2. na FISie nie pokazuje mi otwartych drzwi w samochodzie... da się to jakoś uaktywnić? 3. mam radio concert II w którym ustawiony jest wzmacniacz BOSE a mam zwykłą instalację NOKII (no i problem załączania się przednich głośników), czytałem na elektrodzie że da się to vag-comem zmienić (wyłączyć BOSE) ale niestety nie poradziłem sobie z tym... (ten temat http://www.elektroda.pl/rtvforum/topic365965.html#2336006) może ktoś mi to dokładnie wyjaśni jak to zrobić... 4. jak zrobić te pomiary o których tyle piszecie tzn. te logii... też bym chciał wiedzieć co w mojej a4 piszczy ) proszę o pomoc i rozjaśnienie mi tych tematów z góry wielkie thx!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...