Skocz do zawartości

pilzbero

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pilzbero

Informacje

  • Imię
    Iwo
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B7
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2006
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pilzbero

0

Reputacja

  1. u mnie nakrętka jest od środka. nie wiem czy ją wspawali czy nie. wiem, że wycięli kawałek profilu i od środka skręcili. nic nie widać, bo zasłania to tapicerka. na zewnątrz wygląda normalnie. jak bardzo to będzie trwałe to nie wiem. to już na szczęście nie mój problem pozdrawiam
  2. Ku pamięci wujka Google, może się komuś kiedyś przyda. Najtańszym i najpewniejszym sposobem okazała sie wizyta w zakładzie mechanicznym. Próbowałem to kleić ale wytrzymało 2 dni. Profil jest zamknięty, więc jedynym wyjściem jest wycięcie dojścia. Wysłane z iPhone za pomocą Tapatalk
  3. witam, mam problem z mocowaniem siłownika tylnej klapy. wyrwała mi się śruba mocująca siłownik do nadwozia. nie mam pojęcia jak do tego doszło. nie zamykałem nic na siłę. na pewno nie wtedy gdy zauważyłem usterkę. otwór jest uszkodzony i nie mogę wkręcić śruby. zresztą nie mam w co jej wkręcić. wydaje mi się, że powinno być coś w co się ją wkręca, a u mnie jest tylko blacha. wyobrażam sobie, że odpadła mi ta część z gwintem? czy w ogóle jest dostęp do tego tylnego słupka od środka? może ktoś to rozbierał i wie jak to powinno być? mógłbym założyć podkładkę i śrubę i to skręcić? a może skleić klejem do metalu? ktoś ma jakieś doświadczenia z klejami? jaki wybrać? na zdjęciu wygląd otworu. sprawa dotyczy A4 B7 avant. pomożecie? pozdrawiam
  4. ja na razie nic nie wiem, bo auto u mechanika. ---------- Post dopisany 15-08-2013 at 00:40 ---------- Poprzedni post napisany 20-07-2013 at 13:16 ---------- auto dziś odebrałem od mechanika. wymieniona wtyczka do zaworu EGR, w starej powypalały się piny.. jak na razie lampka się nie świeci. auto jeździ normalnie. mam nadzieję, że za parę dni problem nie wróci. koszt wtyczki i pinów ok 70 zł.
  5. chętnie bym zrobił ale nie wiem gdzie szukać tego sterownika.
  6. odstawiłem auto do mechanika, ma szukać przyczyny czy znajdzie to nie wiem jeśli uda się naprawić to poinformuję.
  7. a robiłeś coś za pierwszym razem? czy problem sam zniknął? daj znać co ci w warsztacie powiedzą, jak widać nie jest to taki sporadyczny przypadek.
  8. ja też tak miałem, z tą mocą. to mi się zdarzyło w zeszłym roku, jak z wakacji wracałem. naciskałem gaz a auto nic. zajechałem po powrocie do mechanika wyczyścił mi zawór i problem zniknął, tyle, że cały czas pokazywało błędy i lampka się świeci. kupiłem nowy zawór wymieniłem, błędy dalej były i lampka się świeciła. poprzednio było signal too high, teraz jest too low. czarna magia dla mnie
  9. ale to nie spowoduje, że mi lampka zgaśnie, a na chwilę obecną to mnie najbardziej wkurza, bo auto jeździ normalnie.
  10. daj znać jak się sprawy mają po wymianie przepustnicy. 300 ojro, nie podoba mi się to będę chyba dalej jeździł popsutym, bo oprócz lampki nie mam żadnych innych objawów.
  11. chodzi o wtyczkę do zaworu EGR? w jaki sposób ją sprawdzić? na oko wygląda ok. nawet była pryskana jakimś sprayem.
  12. dzięki za info. na pewno się skontaktuję z kolegą H4mm3R'em. zrobiłem te logi dokładnie jak mi napisałeś, ale wygląda, że ten zawór nie działa. nic się nie zmienia. znalazłem też przycisk EGR ON/OFF/NEXT, nie wiem do czego on służy ale też zrobiłem logi. Log (0 - 003) Log (1 - 003) Log (2 - 003) Log (3 - 003,003,003) dodatkowo pojawił się nowe błędy: 001031 - EGR Potentiometer (G212): Signal too Low P0407 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 161252 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Lambda: -5.1 % Mass Air / Rev.: 295.0 mg/str Mass Air / Rev.: 495.0 mg/str Bin. Bits: 00000000 005120 - EGR Valve (N18): Electrical Malfunction P1400 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 1 Mileage: 161252 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 882 /min Speed: 0.0 km/h Load: 0.0 % Lambda: -5.1 % Mass Air / Rev.: 295.0 mg/str Mass Air / Rev.: 495.0 mg/str Bin. Bits: 00000000 zrobiłem logi dynamiczne: Log (0 - 010,003) Log (1 - 010,003)
  13. spróbuje jeszcze raz wykonać te logi. gaz mam energicznie depnąć do końca po 40 sek i puścić czy zwiększać obroty powoli? skończyć log zaraz po tym? błędy wcześniej wykasować i sprawdzić po tym logowaniu? nie mam doświadczenia z logowaniem. pierwszy raz to robiłem. zawór nie był zaślepiany, nic mi o tym nie wiadomo. błędu nie sprawdzałem. ze starych błędów przed czyszczeniem zaworu mam jeszcze takie: 001027 - EGR Valve (N18): Malfunction P0403 - 000 - - - Intermittent Freeze Frame: Fault Status: 00110000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 116 Mileage: 156525 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 2436 /min Speed: 77.0 km/h Duty Cycle: 84.4 % Voltage: 13.91 V Mass Air / Rev.: 455.0 mg/str Duty Cycle: 65.7 % Bin. Bits: 00000000 001032 - EGR Potentiometer (G212): Signal too High P0408 - 000 - - Freeze Frame: Fault Status: 01100000 Fault Priority: 2 Fault Frequency: 4 Mileage: 156837 km Time Indication: 0 Freeze Frame: RPM: 1911 /min Speed: 78.0 km/h Load: 23.1 % Lambda: -11.9 % Mass Air / Rev.: 345.0 mg/str Mass Air / Rev.: 380.0 mg/str Bin. Bits: 00000000 Readiness: 0 1 0 0 0
  14. zrobiłem logi. Log (0 - 003) Log (1 - 003) dynamicznie na razie nie mogę.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...