
szwari
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
18 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O szwari

-
macieek pewnie lepiej zacząć eliminować te proste elementy usterki.. pozdrawiam
-
Witam wszystkich.. Może jestem już przewrażliwiony ale po wymianie pompowtrysków wydaje mi się że autko jak jest ciepłe to delikatnie telepie budą,zaobserwowałem też że raz jest dobrze a raz nie, zdarzyło się też że jak troszkę stałem na biegu jałowym to było dobrze a po chwili silnik zaczął dziwnie chodzić - zaczyna właśnie telepać delikatnie budą . Mechanik który wymieniał mi pompowtryski powiedział że to wina koła dwumasowego że sprawdzał i ma luzy, ale czytałem troszkę o tym i raczej wydaje mi się że to nie to. Więc dla pewności pojechałem do innego mechanika i kilka razy mu odpalałem i gasiłem autko i leżąc prawie na masce nie stwierdził że to wina koła dwumasowego stwierdził że silniczek tak chodzi i tyle.. Czytałem też troszkę ma forum i w sumie nic sensownego nie znalazłem, ale nasuwa mi się jeszcze jeden motyw a mianowicie mój kąt synchronizacji jest 1.2 i pytanko czy to może być też wina delikatnego telepania budą?????? czy może macie jakieś proste metody sprawdzania koła dwumasowego??? Do tego załączę jeszcze logi statyczne dla obserwacji Grupy: 004 - http://rtnet.pl/vaglog/szwari_7232.html Grupy: 013 - http://rtnet.pl/vaglog/szwari_7233.html Grupy: 023 - http://rtnet.pl/vaglog/szwari_7234.html Pozdrawiam
-
Ja jeszcze cały czas walczę z moją turbiną i z moimi drgawkami auta...auto oddałem do serwisu to wymienili mi tylko zaworek przy filtrze paliwa i teraz nie szarpie na zimnym tylko na ciepłym silniku..więc powiedzieli że na początek muszę doprowadzić turbinę do ładu..ponieważ stwierdzili że te drgania mogą być właśnie od turbiny..nie chce mi się wierzyć ale już innych opcji nie mam pwal już sporo czytałem o turbinach jeżeli zapiekają się Tobie łopatki to sprawdź dobrze bieżnię po których poruszają się te kierownice..jeżeli będziesz miał wżery lub rysy to Twoje czyszczenie idzie na marne..a jeżeli chodzi o serwisy które regenerują turbiny to uważaj ponieważ ta gwarancja jest tylko (tak ja mam w moim przypadku) na podpuchę. Też reklamowałem turbinę jak ponownie mi się zapiekła i z wielkimi przeszkodami przyjeli mi ją na gwarancję i powiedzieli że to ostatni raz robią ponieważ turbina jest ok a to że mi się tak szybko zapiekają kierownice to wina jest mojego auta.. A tak wracając to serwisów które regenerują turbiny to moim zdaniem nie powinni tego robić przy naszych turbinach tam gdzie są zmienne geometrie..ja już wole kupić dobrą używkę niż dać turbo do regeneracji..i właśnie szukam dobrej turbinki za dobrą cenę!!!!!!! Pozdrawiam
-
dzięki koledzy..wielki szacun dla Was jutro jestem umówiony do serwisu skody..znajomy znajomego jest kierownikiem serwisu i kazał przyjechać jutro rano..więc mam nadzieje że jakąś diagnozę będę miał..i może uda się to jakoś wszystko doprowadzić do porządku za normalną cenę.. ponieważ już żadnej opcji innej nie mam pozdrawiam
-
Dziękuję Wam wszystkim za prowadzenie konwersacji..lecz nadal nie wiem dlaczego łopatki turbiny tak szybko mi się zapiekają.. teraz mam o wiele większy problem z którym nie mogę sobie poradzić: http://www.a4-klub.pl/smf/silniki_diesla/inne_auto_dusi_sie_pomocy-t108536.0.html;new#new już powoli tracę siły do "niezawodnych" silniczków TDI... pozdrawiam
-
sprawdzałem tą pompę i żadnych wycieków nie mam z tym że u mnie ta pompa jest blisko wlewu oleju a tam mi się poci i troszke też tym samym mam tył tej pompy mokry ale ale po śladach widać że te ślady idą od wlewu oleju i też w ogóle nic a nic nie śmierdzi ropą więc myślę że pompa jest szczelna. życzę wszystkim radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt Bożego Narodzenia....
-
witaj Sztomel świat jest bardzo malutki :> sprawdzałem tą pompę i żadnych wycieków nie mam z tym że u nas ta pompa jest blisko wlewu oleju a tam mi się poci i troszke też tym samym mam tył tej pompy mokry ale ale po śladach widać że te ślady idą od wlewu oleju i też w ogóle nic a nic nie śmierdzi ropą więc myślę że pompa jest szczelna. a jeżeli chodzi o co to znaczy..???możesz mi jaśniej wytłumaczyć czym to jest spowodowane i co za tym idzie (jakie objawy i dalsze skutki tych złych wartości), co jest do sprawdzenia lub do wymiany. czy to może być spowodowane moją usterką?? http://www.a4-klub.pl/smf/inne_auto_dusi_sie_pomocy-t108536.0.html Sztomel życzę Tobie i wszystkim radosnych, pełnych ciepła i miłości Świąt Bożego Narodzenia....
-
witam Nie wiem co się dzieje z moim autem ale od jakiegoś czasu zdarzało się że autko gasło mi w czasie jazdy. Na początku objawy są takie że autko po przejechaniu ok 2km zaczęło się ostre szarpie (jak by dławił się silnik) a następnie przy włączeniu luzu auto gaśnie. to wszystko odbywało się na zimnym silniku. (na ciepłym nigdy to mi się nie zdarzyło) jak autko już zgaśnie to po ok 1 min kręcenia silnikiem autko powolutku odpala tak jakby dopiero dochodziło paliwo. Kilka razy też zaobserwowałem że po przejechaniu krótkiego dystansu ok 5 km po zatrzymaniu i wyłączeniu silnika miałem duże problemy z odpaleniem, a zawsze odpala od kopa nawet w te duże mrozy Dziś w czasie jazdy autko (było rozgrzane) przy przyśpieszaniu zaczęło mocno szarpać (dusić się) tak mocno że nie mogłem jechać na trzecim biegu. przy każdym przyśpieszeniu i w czasie przechodzenia z drugiego na trzeci bieg auto mega szarpie (dusi się) autem w ogóle nie idzie jeździć. Zaznaczę że filtr paliwa wymieniałem w październiku olej we wrześniu. Vag nic nie pokazał żadnych błędów, a parametry pompowtryskow bez zmian. Nie wiem czy nałożyło mi się kilka usterek czy jest to wina jakiejś poważnej awarii mojego motoru. 15.12.2009 robiłem wszystkie testy statyczne i dynamiczne http://www.a4-klub.pl/smf/inne_prosze_o_analize_logow_silniczek_ajm_19_tdi_pd_115_km-t107533.0.html Bardzo proszę o pomoc co to może być serdecznie pozdrawiam
-
odzim wszędzie szukam...i nadal nie wiem dlaczego kierownice zapiekają mi się po 1000 km od kiedy dałem turbinę do regeneracji..przed regeneracja nie maiłem z tym problemu..Oddałem turbinę do regeneracji ze względu na to że ostro mi dymił..ale powodem nie była turbina tylko zawór EGR..ale niestety turbina poszła do regeneracji i od tego momentu jest lipa... Pozdrawiam
-
przemik pewnie można spróbować zamienić te zaworki tylko problem jest tym że nie mam garażu a przy -8 stopniach nie bardzo robić to na dworze,,jak troszkę się polepszy pogoda to wezmę się za to. Odnośnie foltra paliwa to miesiąc temu miałem wymieniany :> więc chyba to nie filtr chyba że kupiłem jakiś bubel, jeżeli chodzi o pompę tandemową to nie bardzo wiem gdzie ona się znajduje...jeżeli w zbiorniku to miałem czyszczoną we wrześniu.. A co do synchronizacji to o co tu chodzi..???jakie objawy mogą być przy złej synchronizacji??? i czym to może się skończyć mając synchronizacją taka jaką mam???? Pozdrawiam
-
Witam Ostatnio walczę z moją turbiną po regeneracji w sierpniu nie mogę z nią dojść do ładu, mianowicie W sierpniu miałem regenerowaną turbinę po 1,5 miesiąca jazdy zacząłem łapać tryb awaryjny..oczywiście miałem robione testy dynamiczne i koledzy z forum diagnostyki stwierdzili zapieczone kierownice. W końcu oddałem turbo do reklamacji a fachowcy powiedzieli mi że to moja wina że tak szybko zapiekły się kierownice, że moje auto jest walnięte. Autko odebrałem po reklamacji turbiny (ponowne czyszczenie turbiny) 20 listopada i do 13.12.2009 wszystko było oki..Dziś wracając do domu w trasie znowu złapałem tryb awaryjny... :grrr: ręce mi opadły Jeszcze do tego doszło że już 4 razy ( ciągu miesiąca) zdarzyło mi się że autko zgasło mi w czasie jazdy jak silnik był zimny (jakieś po 2 min jazdy i przy włączeniu luzu autko gasło), jak zgaśnie to po ok 1 min kręcenia silnikiem autko powolutku odpala tak jakby dopiero dochodziło paliwo. Dlatego zrobiłem dziś logi. Dodam jeszcze że mam zaślepiony EGR A o to logi statyczne grupa 011 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4679.html statyczne grupa 023 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4680.html statyczne grupa 001; 003; 004 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4681.html statyczne grupa 007; 013, 018 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4682.html statyczne grupa 000 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4683.html statyczne BS grupa 000 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4684.html statyczne BS grupa 003 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4685.html statyczne BS grupa 011 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4686.html dynamiczne grupa 000 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4689.html dynamiczne grupa 001 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4687.html dynamiczne grupa 003 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4688.html dynamiczne grupa 004 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4692.html dynamiczne grupa 008 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4690.html dynamiczne grupa 010 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4691.html dynamiczne grupa 011 http://rtnet.pl/vaglog/szwari_4693.html Proszę o Waszą opinie co jest grane z moim silnikiem lub z turbiną. Za wszelką pomoc z góry bardzo dziękuję. Pozdrawiam
-
Witam Mógłbym prosić o analizę błędu w silniczku AJM: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-00 - - Z góry bardzo dziękuję Pozdrawiam
-
witam kubik224 Poradziłeś sobie z problemem Vaga???? ja cały czas walczę ale bez skutecznie... Daj znać jak uda się Tobie rozwiązać problem oki Pozdrawiam
-
Dziękuję.. Dziś popołudniu spróbuję to zmienić i zobaczymy jaki będzie tego efekt.. Pozdrawiam [br]Dopisany: 25 Wrzesień 2009, 08:23_________________________________________________witam Bart-S no niestety cały czas błąd mi się powtarza zrobiłem kilka logów tylko nie mogłem zrobić logów 014 - miałem brak danych i w ogóle nie wiem jak wejść na blok 000.. Nie wiem dlaczego ale pewnie przez tą moją zła komunikacją lub brak rejestracji nie mogłem zrobić w ogóle grupy Basic Settings.. jak to robię to wyskakuje komunikat " sorry!! This Function Reguires Vag-com to be Registered and Activated. Please contakt the autor or your distributor for an Activation Code.." nie wiem czy mam złego craka Jeżeli ktoś wie dlaczego też po wgraniu Vaga 409.1 i wgraniu craka ten crak mi znika z pliku gdzie miałem go skopiować połączeniu z autem..i wówczas nie mam znowu pełnej wersji.. Jeśli jest ktoś z bygdoszczy lub okolic kto mógłby mi pomóc w ustawieniu Vaga lub pomóc zrobić logi to proszę o kontakt moj nr gg 7547331 a to są moje logi i proszę o odczytanie i analizę z tych co mam czy coś mojemu autku nie dolega http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2255.html http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2256.html http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2257.html http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2258.html http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2259.html http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2260.html http://rtnet.pl/vaglog/szwari_2261.html pozdrawiam
-
witam wiele czytałem i zmieniałem Latency Timer ale nic z tego. ale o dziwo jak zainstalowałem Vag 409.1 to udało mi się połączyć bez problemu 01_Engine...więc nie wiem o co w tym wszystkim już chodzi ponieważ jak chciałem wejść w 15-AirBags to komunikat się powtórzył "Too Many Communications Errors..."więc jesli może ktoś mi pomóc co zrobiłem źle to proszę o pomoc :> Pozdrawiam