Skocz do zawartości

Andrzejjar

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Andrzejjar

Informacje

  • Imię
    Andrzej
  • Miasto
    podkarpacie

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2003
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AWX
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Andrzejjar

0

Reputacja

  1. cześć, Wycieka mi płyn na połączeniu króciec głowicy układu chłodzenia 038121144A - wąż8E1819371R. Może zna ktoś może rozmiar oryginalnego o-ringa do węża cieczy chłodzącej 8E1819371R?
  2. Witam, szukam zestawu tarcze + klocki przód i tył do AUDI A6 C6 Allroad 4FH quattro - silnik 3.0 TDI (ASB). Możecie coś polecić? Pozdrawiam
  3. Dokładnie tak. Wczoraj udało mi się właściwie pomierzyć kąt synch. 0-0.6. Obroty biegu jałowego też w normie 880RPM.
  4. Panowie, czy normalnym jest fakt, żeby po podpięciu VAGa 3.11 i wejściu w blok 004 celem sprawdzenia kąta synchronizacji wzrosły wolne obroty do 1180 RPM. Dodam, że wartość ta była stabilna (nie wahały się). Wartość kąta synchronizacji w tym czasie wahała się - na przemian 0.6 i 1.1. Po wyjściu z bloku 004 obroty biegu jałowego spadły do wartości normalnej. Pomiar dokonany na rozgrzanym silniku.
  5. Dzięki za rozmiary śrub. Teraz będą tarcze 255 mm:decayed:
  6. Andrzejjar

    oświetelnie wnętrza

    Dzięki organizuje moduł na wymianę
  7. a może zna ktoś rozmiar śrub mocujących tylne jarzma w ośce rozmiar tarcz 245 mm?
  8. Andrzejjar

    oświetelnie wnętrza

    Czy kolega znalazł rozwiązanie problemu z oświetleniem wnętrza (lampki sufitowe, podświetlenie schowka i czerwone lampki w tylnich drzwiach nie świecą)? Wyjmowałem schowek i zrobiłem zwarcie na lampce podświetlającej schowek. Bezpieczniki sprawdzone wszystkie OK. Nie podłączałem na razie VAG, więc nie wiem czy są jakieś błędy.
  9. Panowie, czy wiecie z jakim momentem należy dokręcić śruby trzymające jarzmo do zwrotnicy (B6) i zacisk (śruby na imbus 7mm)? Znalazłem jakieś info, że jarzmo 70 Nm+1/4 obrotu a śruby zacisku 30 Nm. Nie wiem, czy to prawidłowa wartość?
  10. Witam, proszę o wycenę jakieś dobre tarcze hamulcowe 312/25 mm i klocki A4 B6 1.9 TDI AWX.
  11. To prawda autko nabrało wigoru, przestało dymić (korekta rozrządu). Paliło, by mniej, ale trudno oprzeć się przed wciskaniem gazu .
  12. Witam, mój wykres po wizycie u mistrza Rogalottiego <br /><br />
×
×
  • Dodaj nową pozycję...