Skocz do zawartości

Frelich_Z

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    19
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Frelich_Z

Osiągnięcia Frelich_Z

0

Reputacja

  1. Mam sprawę a zarazem problem, tydzień temu przez niemożliwość odpalenia zajechałem rozrusznik (nie kręcił już, tylko było słychac takie piknięcie) , dałem do naprawy (wymana automatu , szczotkotrzymacza , tulejki , koszt robocizny ) -250 zł. OK odpalał elegancko. Trzy dni temu miałem taka sytuację, że po wejsciu do auta, i probie odpalenia auta , była "głucha cisza"- brak reakcji, właczył sie tylko zapłon i kręcac dalej kluczykiem była "pustka" (brak reakcji) . Po przepchaniu auta 4-5 metrów dalej, auto normalnie odpaliło na kluczyk. Myślałem ze to jakaś nadzwyczajna sytuacja, ale niestety sytuacja się powtarza , POMOCY ps. Mam wrażenie że nie jest to wina rozrusznika
  2. te obroty to różnie ale raczej powyżej 3000 obrotów, te moje wtryski a)lepiej regenerować (czy wogóle można) ? czy zainteresować sie używkami ? z góry dzieki za odpowiedź ---------- Post dopisany 11-03-2013 at 16:39 ---------- Poprzedni post napisany 09-03-2013 at 14:18 ---------- Panowie , w silniku 1 z 1,9 tdi 90 KM jakie ja mam wtryski a) wtryskiwacze dwusprężynowe wtryskiwacze jednosprężynowe wtrysku pośredniego c) wtryskiwacze jednosprężynowe wtrysku bezpośredniego dzieki za odpowiedź
  3. Tak, filtr już 2 x wymieniony, od tego zacząłem ps. zmieniając bieg z 2ki na trójke lekko zacharczy skrzynia biegów. nie wiem czy to co ma z tymi objawami wspólnego ale wole poinformować
  4. Witam , posiadam audi a4 B5 1,9 tdi 90 km, objawy następujące: na biegu 3 -4-5 tym na wysokich obrotach dodając gazu w trakcie jazdy przerywa silnik (szarpie). Nie zdarza się to zawsze , ale staje się to już uciążliwe. Nawet jadąc równomiernie zdaża się ze czasami zacznie przerywać. Mogę poprosić o jakieś wskazówki, co to może być za przyczyna Jeśli ten temat powinien znaleźć się w temacie Układ napędowy to proszę modów o przeniesienie
  5. No właśnie mam mozliwość , będzie zwiększone dużo spalanie na tej 110 KM ? Jakieś regulacje będą konieczne ? Czt muszą jakieś nr na tej pompie się pokrywać ? chcę uniknąć jakis późniejszych kłopotów , dlatego pytam
  6. Dzisiaj zmieniałem wtryski (tzn były inne wkładane na próbę) ale bez zmian. Posprawdzam te wężyki paliwowe ,dam znać a jak nie to wymieniam pompę wtryskową. I jeszcze takie pytanie . Czy pompa z 110 KM może byc zamontowana w mojej 90 KM ? ---------- Post dopisany 24-05-2012 at 07:28 ---------- Poprzedni post napisany 23-05-2012 at 17:10 ---------- Ponawiam pytanie czy pompa wtryskowa od 110 KM (1,9 tdi) pasuje do mojej B5 90KM (1,9 tdi) ?
  7. Akumulator 1 roczny, ładowanie OK.
  8. Zapomniałem dopisać że byłem w serwisie BOSHA w Bydgoszczy na ustawieniu kąta zapłonu ale jest prawidłowo.
  9. Witam, mam kłopoty z odpalaniem (B5 1.9Tdi, 95r) Objawy: - zimny silnik i ciepły te same objawy (kręci kręci kręci tak jakies 7-10 sekund i odpala), na 100% nie jest to wina rozrusznika, czujnika temperatury płynu chłodzącego - wymieniony, przekaźnika świec żarowych (202 niebieski) - wymieniony, świec żarowych - wymienione na nowy komplet. - przy odpalaniu nie kopci na czarno - jak już odpali to zachowuje się tak jak powinien, nie dymi , obroty w normie. - nie odnotowałem strat na mocy podczas jazdy - nie przepala (spalanie w normie). Dzisiaj planuje mi mechanik przełozyć pożyczone wtryski aby zweryfikować czy to nie jest ich wina, później jedynie zostaje mi wymiana pompy wtryskiwaczy. Co myślicie , czy on idzie w dobrym kierunku? z góry dzięki za info poZdrawiam
  10. używane części to zawsze ryzyko
  11. Jako takiej gwarancji nie mam(jedynie ustną rozruchową). Masz jakieś namiary (linka) gdzie te wodziki można dostać? Te ceny muszą być duże bo to serwis salonowy Audi. Dzwoniłem w BDG po kilku miejscach ale nie znalazłem.
  12. Ok , stoi u mechanika. Dopytuje się tutaj żeby mnie za bardzo nie naciągnął . Mam to autko ponad 3 lata , 1,5 roku temu już jedną skrzynie wymieniałem i zachodzą mnie myśli czy coś nie psuje mi tej skrzynii i to jest główny powód, ale sprzęgło chodzi elegancko . A ten zapach spalonej gumy mógłby mieć wpływ na prace skrzynii? Dam znać jaka diagnoza [br]Dopisany: 26 Styczeń 2011, 21:15_________________________________________________Powiem jak sytuacja na froncie Mechanik rozebrał skrzynie , z jego diagnozy wynika że wodzik do wymiany (5-tka i wsteczny). Orientowałem się czy można zakupić taką część pojedyńczo w Bydgoszczy. Niestety nie występowała w tych wszystkich hurtowniach. Podjechałem do serwisu Audi. W serwisie takie ceny za wodziki : wodzik 1 i 2 - cena 570zł wodzik 3 i 4 - cena 190 zł wodzik 5 i 6 - cena 270zł tylko czas oczekiwania do 14 dni Stwierdziłem że nie ma sensu jenak się z tym bawić a udało mi się wyrwać używke skrzynie za 600zł więc ją kupiłem. Mogę sobie pluć w brodę że wywiozłem na złom starą skrzynie (tę która wymieniałem 1,5 roku temu gdzie poszły synchronizatory) Wystarczyło że mechanik by zamienił ten wodzik ( 5 i wsteczny ) i obyło by się bez zakupu następnej . No ale cóż mój błąd. Teraz już tą zostawię na przechowanie poZdrawiam
  13. Witam , audi a4 B5 90 km . Mam problem. Jest to mój drugi wątek na tym forum. Wczoraj miałem kłopot z wrzuceniem 5 ale wszystkie inne biegi wchodziły elegancko, po wyjściu na parkingu czułem trochę jakby spaloną gumę . Dzisiaj natomiast jechałem i niestety ta 5 wogóle nie chciała wejść (tak jakby zblokowana) Stanęłem na światłach i spróbowałem trochę na siłe tą 5 . Pomyślałem spróbuje po kolei, po wrzuceniu wstecznego zblokowała mi się całkowicie tzn. działa tylko wsteczny i luz znajduje się tylko w centralnym punkcie skrzyni (pośrodku między 3 a 4). Wcześniej nie miałem żadnych objawów i wszystko chodziło git. Co myślicie ? góry dzięki [mod]Gdzie jest prefix !!! - poprawione[/mod]
  14. Witam mam problem wymieniałem opony w porządnym warsztacie Premio Bydgoszcz, powiedziano mi ze mam do wymiany końcówki drążków i miałem przyjechać na zbieżność. Nie chciałem u nich za bardzo wymieniać tych rzeczy bo się troche cenią więc wjechałem z tą usterką do zaufanego mechanika, on powiedział że to nie końcówki drążków lecz listwa kierownicza , co mnie bardzo zasmuciło (nie dość że ciężko dostać to jeszcze trzeba trochę kasy wyłożyć) Przez ostatnie 3 tygodnie jeździłem z pęknięta osłoną (guma na przegubie - czy jakoś tak). Czy to mogło spowodować uszkodzenie tej nieszczęsnej listwy? proszę o pomoc , jeśli to listwa to jak podejść do tej sprawy ekonomicznie? objawy raz na jakiś czas lekko stuknie tak jakby końcówka drążka np. gdy ruszam, bądź gwałtownie wsiąde do auta
  15. dzisiaj , najpozniej jutro mechanik pojawi sie i sprawdzi (oczywiscie bezpłatnie)) )wiec napewno dam znbac co z tego wyszło poZdrawiam[br]Dopisany: 28 Wrzesień 2009, 16:30_________________________________________________no niestety nie przeszła ta regulacja ,dokladnie sprawdzałem z kanału czy nie zostało naruszone nic podczas naprawy zawiechy wiec nie moge się przyczepić domechanika. Dzisiaj bedzie próbował rozkrecić tą skrzynie ( boczną strone i spróbować coś tam naprawić) [br]Dopisany: 29 Wrzesień 2009, 06:54_________________________________________________Mam pytanko ! mecghanik spuścił olej a tu niespodzianka wypadły cząstki synchronizatiora czy jest opcja zeby jeszce grzebac i naprawiac ta skrzynie czy lepiej sobie odpuścić??? a czy wogole taki synchronizator jest gdzieś do kupienia ??? a jak tak to za ile??? pozdrawiam i czekam na odpowiedz
×
×
  • Dodaj nową pozycję...