Skocz do zawartości

ArturA4

Pasjonat
  • Postów

    44
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ArturA4

Osiągnięcia ArturA4

0

Reputacja

  1. Już przeniosłem do odpowiedniego działu ---------- Post dopisany 30-09-2013 at 20:43 ---------- Poprzedni post napisany 25-09-2013 at 17:39 ---------- Problem rozwiązany.Okazało się, że wymiennik ciepła w nagrzewnicy przecieka. Wymieniony na nowy i wycieki ustały:decayed: ---------- Post dopisany 05-10-2013 at 09:59 ---------- Poprzedni post napisany 30-09-2013 at 20:43 ---------- Niestety moja radość była przedwczesna Puścił górny oring od strony kierowcy i wysikało mi z 1,5 l płynu chłodniczego do wnętrza samochodu :doh:Podejrzewam, że problem tkwi w złym spasowaniu rurki od chłodniczki z rurką doprowadzającą płyn. Dodam, że chłodniczka jest nowa, ale zamiennik i tutaj może być problem. Chyba kupię jakąś oryginalną używkę, bo zamiennik to g.... No i dodatkowo problem z zalanym wnętrzem, co przy takiej pogodzie nie jest ciekawą sprawą ---------- Post dopisany 09-10-2013 at 19:47 ---------- Poprzedni post napisany 05-10-2013 at 09:59 ---------- Tak jak przypuszczałem zamiennik to jedno wielkie g..... Kupiłem oryginalną używkę i wszystko jest ok:banan: Okazało się, że zamiennik ma kołnierze proste (dół fotki), a w oryginale są z rantem (góra fotki). Oring nie był dobrze dociskany i płyn uciekał. Ciekawe co powie producent tego g..., jak oddam na reklamację ---------- Post dopisany at 19:56 ---------- Poprzedni post napisany at 19:47 ---------- ---------- Post dopisany 10-10-2013 at 19:48 ---------- Poprzedni post napisany 09-10-2013 at 19:56 ---------- Po wymianie chłodniczki nagrzewnicywlałem płyn do zbiorniczka wyrównawczego do poziomu między min a max. Pojeździłem autem z ogrzewaniem na najwyższej temperaturze przez dwadzieścia minut i płyn zszedł do poziomu min, więc dolałem go ponownie do połowy stanu. Auto nie było odpalane przez 24 godziny i dzisiaj poziom płynu był około 2-3 mm poniżej minimum. Żadnych wycieków nie ma. Czy to oznacza, że układ się odpowietrza i płyn powoli wypełnia wszystkie kanaliki?Ile taki proces może trwać?
  2. Spotkał się ktoś może z wyciekami płynu chłodniczego z instalacji nagrzewnicy?Nie są to wielkie ilości płynu, a raczej zacieki pojawiające się po obu stronach dolnej części panelu środkowego pod deską rozdzielczą. Zauważyłem, że płyn spływa po tych aluminiowych rurkach i później po plastikowej obudowie na dywanik ( w innych miejscach nie zauważyłem). Wycieki pojawiają się zazwyczaj po jeździe po nierównym terenie. Płynu narazie nie ubywa. Teraz pytanie, czy z pękniętej nagrzewnicy może tak się sączyć, czy to raczej jakiś oring na łączeniu tych aluminiowych rurek?
  3. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    To naprawdę nie jest jak to określiłeś najlżejszy mod, tylko zdrowy kox jak na silnik BMK TIP wytrzyma, bo ma określony współczynnik bezpieczeństwa, a i chłopaki rozłożyli dość delikatnie przyrost momentu. 6HP19A ma fabrycznie wytrzymać z tego, co pamiętam 450Nm, czyli tyle co seria, więc każda ingerencja w podniesienie momentu jest dla niego "zabójcza" Ogólnie, jak dbasz (i jaki program masz), tak masz Fakt, że to wieczne skrzynie nie są. Od kiedy były montowane skrzynie 6HP21A?
  4. W takim razie te moje 576 Nm jeszcze nie jest zabójcze:naughty: Czytałem, że TIPy robione są do 750 Nm, tylko ograniczeniem w aucie jest turbina i wtryski:kox:
  5. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    Niestety jak kupujemy gotowy produkt to nie do końca znamy historię jego produkcji, a tym samym nie wiemy ile nam posłuży. Teraz wszystko jest robione na coraz mniejszy czas użytkowania i z marnej jakości materiałów.
  6. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    Mądre słowa:thumbup1: Jak użytkuje się z głową auto z chipem, czy bez to będzie służyło. Może ulec awarii zarówno skrzynia w jednym jak i w drugim przypadku, nawet nowa. Po chipie trzeba używać z głową pedału gazu Z tego co się dowiedziałem TIPy są robione na 700-750 Nm, a ograniczeniem dla uzyskania takich wyników jest zazwyczaj turbina i wtryski.
  7. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    Skoro ma wytrzymać tylko 450 Nm, to dlaczego można chipować bezpiecznie dużo więcej?TIP ma jakiś zapas momentu, czy fabryka puściła serię na wartościach granicznych (co byłoby bardzo dziwne:shock3:)?
  8. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    Trzeba będzie po prostu bardziej o nią dbać
  9. Kolego jak sprawuje sie Tiptronic po chipie?Bo u mnie w A6 C6 224 KM 3.0 TDI wyszło 284 KM i 576 Nm po samym sofcie i tak sie zastanawiam co na to Tip?
  10. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    Ciekawe, czy miał jakieś mody mechaniczne, bo u mnie tylko soft. Pytałem dlatego, bo w katalogach przyrostu mocy w tym silniku lekki soft powinien wyjść 265 KM i 530 Nm,a tu taka niespodzianka:grin:
  11. ArturA4

    Chiptuning 3.0 TDI 224 KM

    Tym razem na wycięcie DPF i chipa poszła A6 3.0 TDI 224 KM i wyszło, aż ....... 284 KM i 576 Nm Nie spodziewałem się takiego wyniku, przy najlżejszym sofcie:shock3: Wrażenia z jazdy niesamowite, ale zastanawiam się co "powie" na to Tiptronic :eusathink:Co myślicie o tej konfiguracji? Jaki maksymalny moment wytrzymują Tipy? Coś mi się wydaje, że to nie jest soft w wersji light.
  12. Moduł z A na końcu jest modułem BASIC i będziesz miał tylko odbieranie i inicjowanie połączeń.Żeby mieć pełną książkę na FIS-ie i RNS-E najlepiej instalować moduły od H w górę. W poście wyżej Kolega ma do sprzedania. Sam takiego używam i Samsung Galaxy SIII śmiga bez problemu. Lista BT z uwzględnieniem funkcjonalności: 8E0 862 335 (do MY 2005.5 A4) [uSA] – bez Bluetootha 8P0 862 335 (do MY 2004 A3) – podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 A (MY 2004 A3/A4) - podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 D (MY 2005 A4 do 8E-5-533 000) - podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 E (MY 2005 A4 od 8E-5-533 001 do 8E-5-600 000) - podstawowa funkcjonalność 8P0 862 335 C (MY 2006 A4 od 8E-6-000 001 do 8E-6-800 001) 8P0 862 335 B (MY 2006 A3/A4) [uSA] 8P0 862 335 F (MY 2006.5 A3/A4) [Europa] 8P0 862 335 G (MY 2006.5 A4) [uSA] 8P0 862 335 M (MY 2007) [Europa] 8P0 862 335 J (MY 2007) [uSA] 8P0 862 335 H (MY 2007.5) [Europa] 8P0 862 335 L (MY 2008) [uSA] 8P0 862 335 K (MY 2008) [Europa, firmware 0340] -> uszkodzony soft (=unikać) 8P0 862 335 Q (MY 2008) [Europa, firmware 0350] 8P0 862 335 R (MY 2008) [uSA] 8P0 862 335 N (MY 2009) [Europa] 8P0 862 335 P (MY 2009) [uSA] 8P0 862 335 S (MY 2009.5) [Europa] 8P0 862 335 T (MY 2009.5) [uSA] 8P0 862 335 AA (MY 2010) [Europa] 8P0 862 335 AB (MY 2010) [uSA] 8P1 862 335 (MY 2011) [Europa]
  13. Miałem to samo,tylko z modułem o oznaczeniu H:decayed: Musisz po prostu zakodować moduł pod swoje auto pod adresem 77:naughty: Musiałem oczywiście zmieniać kabel na inny, bo ten co miałem nie widział modułu teraz wszystko śmiga z każdym telefonem
  14. Z chęcią bym pojechał,ale Mistrz Rogalotti był na urlopie. Teraz ja wyjeżdzam,a chciałem sprawdzić autko. Myślę,że to co sprawdzali w Kreatorze nie wymaga jakiś wielkich umiejętności, więc mam pewność, że osprzęt jest ok. Rozmawiałem z Rogalem przed chwileczką i potwierdził diagnozy. Prawdopodobnie ciśnienie paliwa zmniejszyło się,a wiec albo wtryski,albo pompa
  15. Słynna hamownia Kreatora Mocy ---------- Post dopisany 12-07-2013 at 16:24 ---------- Poprzedni post napisany 21-06-2013 at 11:50 ---------- Dzisiaj autko było na badaniach w Kreatorze Mocy i stwierdzili, że układ dolotowy, turbina, przepływomierz, przewody ciśnieniowe są w stanie idealnym. Program trzyma parametry, map sensor też ok. Padły dwie diagnozy, że może wtryski, albo wytarty wałek w silniku. Auto nie kopci, pali bez problemu, ale przy ruszaniu jak dam mniej gazu to potrafi dostać dziwnych wibracji. Ostatnio było lane inne paliwo niż zwykle (wcześniej Orlen Verva, a teraz Statoil Diesel Gold+uszlachetniacz Millers),ale czy to może być przyczyna tej ucieczki kucyków?Ktoś miał może podobny przypadek?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...