
jaras231
Pasjonat-
Postów
203 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O jaras231

Informacje
-
Imię
Jarek
-
Miasto
Poznań
Auto
-
Model
Skoda
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2006
-
Silnik
2.0 TDI
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
sorry,, tak z rozpędu tu wpisałem.. Ale elektronika ta sama, może ktoś podpowie gdzie szukać? gdzie zajrzeć? Raczej wątpliwe że wszystkie na raz strzeliły prawda?
-
Witam Oddałem auto do blacharza po czym dzwoni do mnie że opuścił szybę i już nie chce się podnieść. Podjechałem z kompem i wyszło na to że nie ma komunikacji z zadnym ze sterowników drzwi, nie działają szyby, centralny,otwieranie bagażnika nie ma nawet podświetlenia przycisków. Wygląda na brak prądu na drzwiach, Bezpieczniki sprawdzone wyglądają na całe. Gdzie szukać? Proszę o pomoc bo auto stoi otwarte 00323 - Vehicle Inclination Sensor (G384) 008 - Implausible Signal - Intermittent 01331 - Door Control Module; Driver Side (J386) 004 - No SignalCommunication 01332 - Door Control Module; Passenger Side (J387) 004 - No SignalCommunication 01333 - Door Control Module; Rear Left (J388) 004 - No SignalCommunication 01334 - Door Control Module; Rear Right (J389) 004 - No SignalCommunication 01038 - Central Locking Thermal Protection 000 - - - Intermittent
-
Skoda Octavia 2 rs 2.0 TDI BMN Prośba o analizę logów
jaras231 odpowiedział(a) na jaras231 temat w Inne marki
Jest jakiś sposób żeby poprawić wstawanie turbo czy tak już musi być?Po logach można jakoś w przybliżeniu określić moc? Zauważyłem jeszcze ze czasem jak z niskich obrotów mocno wdepne gaz to puszcza bardzo dużego czarnego dymu http://vaglog.rtnet.pl/log_184921.html zrobiłem log kanału 68 podobno ten kanał odpowiada za dpf'a czy ktoś może sie wypowiedziec? -
WItam Mam prośbę o zerknięcie do tematu http://a4-klub.pl/index.php?/topic/286314-skoka-octavia-2-rs-20-tdi-bmn-prosba-o-analize-logow/ i wypowiedzenie na temat logów
-
Witam od jakiegoś czasu jestem posiadaczem octavi rs 2.0TDI BMN seryjne 170KM Auto ma jakiś program wgrany, ale nie wiadomo dokładnie co, poprzedni właściciel twierdził ze ok200KM, ale autko nie jedzie jak na taką moc,, DPF usunięty (niewiadomo co siedzi w puszcze,brak czujników róznicy cisnien) auto jest moim zdaniem troche zamulone od dołu, czasem poszarpuje w okolicach 1700-2000obr/min (tylko przy delikatnej jezdzie), czasem pojawia sie błąd klapy gaszącej, ale tylko przy odpalaniu, po skasowaniu nie wraca nowe pompki po akcji serwisowej, nowa wiązka elektryczna pompek, nowy filtr paliwa, oto logi które dziś zrobiłem, jakby ktoś w temacie mógł się wypowiedzieć
-
no wiesz wolałbym mieć pewność ze wszystko gra
-
Tak jest przed programem, ale wcześniej tego nie wyczuwałem, teraz jest tak ze jak już wrzucę drugi bieg dam gaz to idzie dość dobrze, zmiana biegu przy ok 3-3,5tyś i znów gaz a auto muł zaczyna przyspieszać po ok 2-3s, no i nie wiem co z tym zrobić bo martwię się ze jak już pojadę na program to mi powiedzą że auto nie sprawne..nie wiem co jeszcze mogę posprawdzać, jakie logi zrobić żeby mieć pewność że mogę jechać na program?
-
Witam Mam problem z dość dużym lagiem po zmianie biegu i turbo przeładowuje Turbo BRD wtryski 216 jeszcze na seryjnym programie zrobiłem dwa logi jeden z podpiętym podciśnieniem a drugi bez podciśnienia VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM wężyki nowe silikonowe założyłem, a n75 kupiony nowy jakieś 6miesięcy temu Czy to już turbinka pada czy szukać winy w n75?
-
Biorę je zobaczymy jak będzie z nimi i jak na B5 będą leżeć
-
no gość ma jeszcze takie same identyczny wzór tylko opisane jako "repliki" to pewnie chinole 19" z oponami za 1500zł plus przesyłka no ja się chyba skuszę bo mi się podobają A z tego co piszecie nie ma takiej tragedii jak słyszałem
-
1400zł z dostawą opony podobno 5-6mm z dojczlandów
-
że będą z plasteliny no ale chyba sie skuszę Nie ma kto zdjęcia jak wyglądają na B5?
-
Łęga ale z doświadczenie tego nie wiesz? fidotp no te też są 17" 225/45
-
no kurde bo właśnie taką złą opinię kiedyś usłyszałem,,, a teraz mi się spodobały te fele i mam dylemat