Skocz do zawartości

andrzejd00017

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    22
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O andrzejd00017

Osiągnięcia andrzejd00017

0

Reputacja

  1. masz racje, zbyt duże koszty do etyliny
  2. panowie koledzy podpowiedzcie i wytłumaczcie jak założyc tempomat do audi 100 c4 2.8 etylina 1991-1994, lub audi 100 c4 2.5 tdi 1991-1994 szukam z tempomatem ale mało takich do 7tys zł więc sam bym zamontował.
  3. wlutowałem sie w przewody od ECU ( wszystkie miałem wpięte do kompa chociaż nie miałem tempomatu) i aktywowłem, tempomat śmiga jak złoto, dziekuje za udzieloną pomoc
  4. ja mam tam kabelki w wszyskich opisanych miejscach identyczne z opisu takie same kolory wiec chyba należy się w nie wpiąć? a odnośnie litery G TO U MNIE NIC TAKIEGO NIE MA są tylko zera[br]Dopisany: 25 Listopad 2009, 13:42_________________________________________________napiszcie gdzie szukać tą litere G po aktywcji tempomatu
  5. chce podziekowac tutaj każdemu za pomoc i pomysły w celu znalezienia usterki bo znalazłem wkońcu usterke , jest to ECU , założyłem od innego auta o tych samych parametrach i numerach ecu i wszystko było ok, zamówiłem używke i czekam, może znacie kogoś kto by naparwił ten mój stary lepiej mieć dwa haha, jescze raz dzieki, w wtorek sie odezwe i napisze czy działa wszysko dobrze , adaptacja sterownika z immobilaizerem tez przeszla pomyślnie , pozdrawiam wszyskich. [br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 20:38_________________________________________________odnośnie wpinania sie w ECU to mam wpiąć sie w wolne miejsce czy podpiąć sie w te kolorowe kabelki
  6. ten opis jest do adaptacji czujnika pedału gazu tak?[br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 20:05_________________________________________________chce podziekowac tutaj każdemu za pomoc i pomysły w celu znalezienia usterki bo znalazłem wkońcu usterke , jest to ECU , założyłem od innego auta o tych samych parametrach i numerach ecu i wszystko było ok, zamówiłem używke i czekam, może znacie kogoś kto by naparwił ten mój stary lepiej mieć dwa haha, jescze raz dzieki, w wtorek sie odezwe i napisze czy działa wszysko dobrze , adaptacja sterownika z immobilaizerem tez przeszla pomyślnie , pozdrawiam wszyskich.
  7. chyba nie, ale jakis numerY przy zapasowym kluczyku mam oto one 1108807 , *008AUZ9Z0T06082527*, A152967[br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 11:27_________________________________________________są w takim prostokątnym pasku zafoliowane przy kluczyku
  8. chyba ustalilem co to jest, to walną CHYBA komp, zalożylem drugi od tego samego modelu 90 KM 1Z tylko z końca 95r i bledu nie bylo, bylo cos o imobilaizerze, jak zapalil to pochodzil doslownie sekunde i gasl , ale pedal gazu reagowal to zdążylem zauważyc. jak moj walniety komp zalożylem do jego auta to pokazal sie bląd na imobizailzerze, chcialem zapalic to zagadal na sekunde i zgasł ale pedał gazu nie reagował. no to chyba jednak przypalił sie komp na tym obwodzie od czujnika pedalu gazu, podpowiedzcie jak przystosowac innego kompa do danego samochodu, moze wtedy bedzie chodzil silnik dluzej i sprawdze dokladnie ten pedał[br]Dopisany: 22 Listopad 2009, 10:31_________________________________________________wydaje mi sie że imobilaizer rozlancza zaplon, napiszceie jak to dostosowac do innego kompa?
  9. no to może teraz ktoś mi pomoże bo tak nabroiłem ze oooo , mam taki problem W takim modelu a4 1.9tdi 90 km silnik 1Z luty 1996r VIN WAUZZZ8DZTA152967 , na vagu pokazywał sie taki błąd 1 Fault found 00777 accelerator position sensor G79 28-00-Short to B+ zaczeło sie od tego że podpinając ten tempomat do białej kostki spinałem przewody szybkozłączkami i coś żle porobiłem skoro taki błąd wyskoczył po uruchomieniu auta i obroty wskoczyły na 1300 pedał gazu nie reaguje miga kontrolka świec żarowych, błedu nie da sie skasować, wyczytałem na forum że błąd jest z powodu awari czujnika położenia gazu, zamówiłem i kupiłem z allegrro używke, zamontowałem i nadal ten sam błąd, sprawdziłem kostke białą przy kompie , przewody, spryskałem WD40, i nadal awaria , szukam i szukam rozebrałem te kostke i pare przewodów mi sie wysuneło teraz nawet nie jestem pewny kolejności tych przewodów w białej kostce, kody błedu były inne , ale pozmieniałem i teraz spowrotem jest tylko błąd ten sam 1 Fault found 00777 accelerator position sensor G79 28-00-Short to B+ dzięki za pomoc.
  10. nawet całłą noc był bez akumlatora
  11. samochód mi odpala od razu błąd kasuje na włączonym zapłonie, nie na włączonym silniku, chociaż też próbowałem[br]Dopisany: 21 Listopad 2009, 11:05_________________________________________________czujniki są takie same o tych samych parameetrach i numerach, sprawdz te przewody czy masz na 7 prąd bo u mnie jest ale słaby
  12. ja moge miec przebicie na tym jednym przewodzie -7 bo pisze na vago zwarcie do B+
  13. nadal awaria, ale nowego nie mogłem spalić bo wtedy jescze nie przeglądałem tych kabli i nie wyjmowałem z kostki tylko jak przyszła paczka to zamontowałem i sprawdziłem vagiem a tam nadal błąd, mam prosbe sprawdz kontrolką u siebie czy jest napięcie na przewodach 5 ,6 świeci mocno a na 7 u mnie miga kontrolka albo bardzo słaboświeci
  14. według mojego tłumaczenia to jest taka usterka :777 Czujnik położenia pedału przyspieszenia - G79 28 Short to B+ czyli krótki do B+[br]Dopisany: 20 Listopad 2009, 19:22_________________________________________________tak te które znalazłem
×
×
  • Dodaj nową pozycję...