Skocz do zawartości

koralm

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    6
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O koralm

Osiągnięcia koralm

0

Reputacja

  1. Witam po stracie mojego auta przymierzam sie do zakupu drugiego. przegladam fora i natknalem sie na forum a4 na pompy VP-44 (czyli te slawne boscha co w oplach) ktore lubia padac... w jakich modelach te pompy wystepuja ktora wersje silnika kupic zeby nie narazic sie na tak kosztowne usterki jak regeneracja pompy..
  2. zabawne, puki co tam mi jeszcze nikt nic ciekawego nie odpisal.
  3. witam jak w temacie, tylko chodzi tu o astre II 2,0DTH. szukam informacji gdzie sie da gdyz nie umiem zdecydowac. mam przebieg 270kkm, do ok 260kkm byl lany mobil 0w40TD czy jakos tak, pozniej w jakims gupim ASO zalali castrola 5W30. olej spadl mi na minimum, dolalem 0,75l w sobote (przejechalem 300-400km) i we wtorek wieczorem olej sie teleportowal. poczytalem tu i tam ze castrol tak ponoc ma i zeby wrocic do mobila (do ktorego i tak wroce), ale pytane do jakiego?? Mam do wyboru 3: - Mobil1 0W40 TD http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/EUXXPLPVLMOMobil1_Turbo_Diesel_0W-40.asp - Mobil1 5W50 http://www.mobil.com/Poland-Polish/Lubes/PDS/GLXXPLPVLMOMobil1_5W-50.asp - Mobil Super S 10W40 TD http://www.mobil.pl/Poland-Polish/LCW/Products_Services/Auto_Semi-Synthetics.asp a moze inny z mobila? w ASO mowia 0W40TD, moj mechanik mowi ze bezpiecznie 10W40, a ja sie waham nad wyposrodkowaniem 5W50. co wybrac??
  4. ale tu chodzi o to zeby łatwo rozpoznac kombinowane, bo skoro koles zaklada zle znaczki to cos nei tak
  5. az z ciekawosci jutro podzwonie po ASO...
  6. na forum nie moge nic znalesc z oznaczeniami silnika, w octavi silnik taki sam jak w vw golf4, zdziwoli mnie to ze czerwone i a silnik 90KM a koles wciska kit ze to tak jest bo ma turbo sprezarke :drool: cos mu sie chyba hmhmh ten tego..... http://moto.gratka.pl/tresc/skoda-octavia-1-9-diesel-7428838.html?w=5dc9e30b6be8cc40&s=1 poza tym fura bita jak cholera, oba blotniki i masaka robiona, progi podrapane jak po gwozdziu i tylna klapa oid dolu robiona pierwszy wlasciciel TVN :polew: ale mniejsza o to jak by furka byla sprawna...
  7. jak ma sie i do mocy silnika? czy to nie oznacza 110KM? czyli: - TDI - 90KM - TDI - 110KM - TDI - 115KM czy tak nie powinno byc? chodzi o roczniki ~97-2001. ogladalem dzi octavie 2001 z oznaczeniami wskazujacymi na 110KM a w papierach 90KM, samochod byl mocno bity z przodu...
  8. no dala mi do myslenia ta klima, bo boje sie ze dziecko z zona sie ugotuje z tylu auta... jak to realnie sie sprawuje w Audi A4 B5 lub Passacie B5??
  9. czyli B5 audi/passat maja nawiew na przod? hmmm, na B6 mnie nie stac, nie moge nawet B5 znalesc a co daje dwustrefowy klimatronic?
  10. jak w temacie... wlaczam klime 20C, i wieje po nogach i na klate przyjemnie... a co z pasazerami z tylu? wieje jakos na nich czy musza sie zadowolic tym co moje cialko juz ogrzalo?
  11. czy w ASO audi/vw zadziala im podlaczenie seata do kompa? silniki niby te same ale jak jest z kompem? pracownik aso nie byl mi w stanie odpowiedziec na to pytanie, ale moze ktos z was ma jakies wieksze informacje...
  12. to wlasnie jest ze znizkami (bylby 5 rok) nigdy niewiem jak to procentowo/
  13. ale maja ceny orientacyjnie za kombi, 96r, sprowadzony z niemcowni... ok 1450zl za samo AC z przymusem wykupu u nich OC i NW.
  14. jak w temacie, czy istnieja ubezpieczalnie ktore ubezpieczaja autka ktore maja powyzej 10lat? jesli tak to duzo wiecej sie placi?
  15. ok, a czy kupujac auto uzywane, zarejestrowane w polsce nie musze nic skladac do US? gdzies wyczytalem o jakis dziwacznych dokumentach zwanych PCC-1/2/3. jak wyglada sprawa z tymi dokumentami?[br]Dopisany: 26 Czerwiec 2007, 08:46 _________________________________________________a jakie sa wysokosci oplat? akcyzy i takei tam podobne rzeczy?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...