Skocz do zawartości

marcin_oszanca

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    23
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O marcin_oszanca

Osiągnięcia marcin_oszanca

0

Reputacja

  1. Witam, Mam problem z klimatyzacja blad f129 i idac za sladem podanym w opisie na forum zaczalem sprawdzac wszystkie wtyczki i kabelki w aucie i natknalem sie na taki problem: kabel jest w kilku miejscach poprzecierany, w sumie to sie dziwie czemu wczesniej tego nie zauwazylem. Mam pytanie czy ten przewod moze byc zwiazany z klimatyzacja a jak nie to do czego sluzy i jak to naprawic. Pozdrawiam i dziekuje z gory za odpowiedz Czy moze to miec tez zwiazek z immo bo czasami nie laczy?
  2. Witam, Proszę o analizę logów statycznych, niestety póki co nie mam mozliwości zrobienia dynamicznych. Z góry dziękuje
  3. Przebieg 210tyś buda po wymianie plecionki nie buja, a drgania na kierownicy sa bardzo delikatne i zgodne z pracą silnika wiec obstawiam poduszki
  4. Sprzeglo bierze nisko, a poduszki będę sprawdzał w najbliższym czasie. Przejechalem z popsuta plecionka okolo 10000 km a diabli wiedza ile Niemiec jezdzil, z reszta teraz zastanawiam sie czy to nie byl powod sprzedazy w atrakcyjnej cenie bo pozatym wszystko jest jak nowe, nawet zawieszenie a kto wymienia zawieszenie przed sprzedaza. Moze tez mu powiedzieli ze dwumas do wymiany to stwierdzil ze woli sprzedac. Zastanawiaja mnie tylko te drgania na kierownicy, sa bardzo leciutkie i oprocz kierownicy nic innego nie drga. Chyba musze sie przyzec calemu ukladowi bo napewno mam wyciek na przewodzie idacym ze zbiorniczka plynu do wspomagania. Pozaym chyba nowo zalozony pasek jest za luzny i sie slizga. Przed wymiana rozrzadu bylo ok.
  5. Raczej normalnie nie jechalem inna a4 wiec ciezko mi okreslic ale raczej nic mu nie doskwiera, a skad pytanie?
  6. Nie mialem pojecia ze ten malo pozorny element ma wplyw na tak wiele. Zrobiłem okolo 100km i co zauważuyłem: Brak telepania autem na biegu jalowym mimo 20OC i w pełni rozgrzanym aucie w koncu nie trzeba przygazowywac na swiatlach. Myslalem wczesniej ze mam krzywe tarcze bo przy hamowaniu od kiedy jestem wlascicielem A4 (3 miesiace) slychac bylo bicie a okazalo sie ze to byla wina plecionki. Auto dostało mocy i nie slychac odgłosu "piiiiiiiiiiiii" przy jezdzie na nizszych obrotach. Plecionka musiala byc uszkodzona od pocztaku tylko w zimie objawy były ukryte. Co do drgań na kierownicy to zupełnie inna historia, po wymianie rozrzadu mam problemy ze wspomaganiem, nie wiem czy pasek sie napina czy jest automatyczny napinacz bo przy rozruchu slychac glosna prace a przy skrecaniu jest opor i trzaski. Wcześniej nie było problemów. Swoja drogą skoro auto było zamulone przez pekniętą plecionkę to dziwne ze zaden bład na Vagu nie wyskoczył. Podsumowujac udalo sie zaoszczedzic na kosztownej wymianie dwumasu. Polecam wszystkim zaczac od plecionki. [br]Dopisany: 25 Marzec 2010, 21:36_________________________________________________PS. No i jeszcze na sprzęgle nie czuć drgań co mnie wcześniej bardzo martwiło
  7. Odebrałem już auto i jak narazie jest ok zobaczymy jak po dłuższej trasie, czuć jedynie drgania na kierownicy ale zupełnie inaczej niż wcześniej. Plecionka była zaspawana i pęknięta od środka, auto nawet w trakcie jezdy inaczej sie zachowuje. Przy wymianie oleju zwróce mechanikowi uwagę na poduszki bo od tego telepania mogły się wyrobić.
  8. Auto jest u tłumikarzy zobaczymy za dwie godziny, sypneli mi dość wysoką kwotę za plecionkę 250zł z wymianą, zobaczymy jak auto bedzie chodzilo.
  9. Teraz troszke przypatrzylem sie tlumikowi i plecionce jak auto wpadlo w drgania i widac ze caly sie rusza, a dotykacjac noga końcówki czulem się jak bym używał młou pneumatycznego Obstawiam plecionke, jutro podjade do tłumikarzy i dam znac czy sie udalo
  10. Mam nadzieje że to jednak nie jest dwumas, swoją drogą naczytałem się wiele o wymienionych dwumasach a efektów brak oprócz pustej kieszeni.
  11. Sprawdziłem właśnie plecionke, jest twarda i nawet przy silnym ugięciu nawet się nie odkształca
  12. w sumie pierwszy raz drgania zauważyłem jak się zrobiło ciepło ponad tydzień temu, dzisiaj rano było 0 st. C i wszystko było ok. Szukam na allegro i nie moge znaleźć plecionki do A4 jak się ten element nazywa fachowo?
  13. Witam, dzisiaj rano sprawdziłem i na zimnym silniku drgania nie występują, po przejechaniu 15 km w trasie powoli pojawiały się drgania, następnie około 10 km w mieście i drgania widocznie wyczuwalne. Pozatym przypomniało mi się że od dłuższego czasu słychać dziwne metaliczne jakby wycie przy wchodzeniu silnika w niskie obroty podczas jazdy, mocno słychać je przy około 80-90km/h na piątym biegu, ale na każdym innym jak schodzi na niskie obroty przy hamowaniu silnikiem też. Pozatym tłumik dość mocno drga jak go dotknąłem nogą. Spróbuje podjechać do mechanika w piątek ale dzisiaj jeszcze sprawdze plecionke.
  14. Sprawdzalem Vagiem i nie mam zadnych bledow (poza klimatyzacja 22.1), jutro przyglądnę się wspomnianym elementą ale mam nadzieje ze to jednak nie dwumas, pierwszy problem to kasa a drugi brak auta.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...