Skocz do zawartości

soulDesigner

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O soulDesigner

Osiągnięcia soulDesigner

0

Reputacja

  1. Masakryczne te ceny, u nas w ASO kpl 250zł Za uszczelke zaplacilem 170 PLN Ale koniec koncow mam ja wreszcie. Mam nadzieje, ze dzisiaj uda mi sie sprawe zakonczyc.
  2. wybyjania? swiece w BLB maja metalowe koncowki, wiec nie ma ryzyka ukruszenia ceramicznej koncowki np. w BRE. albo na zimnym ew. letnim. A tak Wybyjania Uff... kamien z serca bo caly czas wizje mialem tego sprzetu co kolega sobie kupil. Wogole zaplacil za to makabryczne pieniadze. W glowie sie nie miesci. Jak zreszta cena swiec tutaj
  3. Uszczelke bede mial na jutro … A swiece musze poszukac jakies inne. W AUDI zaspiewali mi za szt. 283NOK co jest 140PLN szt. .
  4. Nie nie. Lepiej nie . [br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:45_________________________________________________ No teraz to chyba nawet podejme sie wymiany sam. Liste juz zrobilem co potrzebuje i na 16 jade podpiac sie pod kompa i sprawdzic akumulator. Dzieki za info bo widze teraz, ze jeszcze uszczelke musze kupic pod pokrywe zaworow.[br]Dopisany: 07 Grudzień 2010, 12:48_________________________________________________No i swiece! Komputer pokazal blad w obwodzie na 3 i 4 swiecy. Akumulator: ladowanie znakomite, napiecie rowniez, ale moc juz troche slabsza bo 500A. Takze zaczynam od swiec. No i do tego sie okazalo, ze mam blad zawieszenia silnika, ze cos z poduszka. Wczoraj kolega mnie troche nastraszyl pokazujac sprzet do wybyjania i naprawy po ukruszeniu swiecy. Rozne sa opinie. Jak myslicie? Na zimnym silniku je wyciagac czy jak kolega mechanik mi podpowiada na cieplym? Dziekowac za podzielenie sie doswiadczeniami. Pozdrawiam
  5. Dziekowac za szczegolowe wskazowki. Teraz rozumiem juz wszystko. Zadzwonilem do kolegi mechanika. Jutro o 16 mamy sie spotkac, aby sprawdzic swiece. Akumulator mysle, ze kupie nowy i tak, ale teraz faktycznie wiedzac co mi napisales- wpierw sprawdze. Wyczytalem tez, ze w momencie kiedy silnik ma odpowiednia temperature to swiece nie sa zalaczane. Czy to prawda? Jesli tak to jaki moge miec jeszcze problem skoro silnik rozgrzany nie chcial odpalac odrazu tylko musialem przykrecic? Moze to byc ten akumulator wlasnie, ze nie dawal jak dla diesla konkretnego kopa?
  6. AKU też sprawdź bo po co masz wypłacić parę setek jak nie jest to może konieczne. Mysle, ze za ciosem pojde. To co prawda rzadna inwestycja, ale jak mam sie zastanawiac z wieczora codziennie czy jutro odpale czy nie odpale czy zdaze czy nie zdaze to wole kupic. Nigdy nie byl wymieniany, a wiec po 5 latach mysle, ze czas na niego. Tym bardziej, ze jak wspomnialem- uzupelnilem woda i naladowalem i efekt byl sredni. Swiece swiecami, ale on nie krecil jak kiedys, jak w lecie. Nie omalze jakby rzadnego efekty ladowanie nie przynioslo. To kto mi powie ile tych swiec potrzebuje i gdzie one sa ?
  7. Ustalmy jeszcze tylko gdzie ja stoje, zeby miec swiece po prawej stronie? Jak stoje na wprost silnika to filtr paliwa mam u gory. Mysle, ze akumulator tez wymienie.
  8. No wlasnie. Gdzie sa wlasciwie swiece? Mysle, ze co by nie bylo zaczne od akumulatora. W ksiazce serwisowej nie ma nic o jego wymianie. Takze 5 lat co by nie bylo to mu chyba starczy. Co myslicie?
  9. Dziekuje za opjasnienie. Mamy takie same BLB Czyli obstawiasz za swiecami? Nie jeest dziwne, ze naladowany swiezo akumulator nie byl taki żwawy? Bo nie krecilo tak szybko. Maja na to rowniez wplyw swiece?
  10. Sliczne dzieki za odpowiedz. Wlasnie nie dodalem prefiksu poniewaz nie jestem pewien dokladnie swojego modelu. Jak moge to sprawdzic? To takie odpalanie na zimnym silniku od strzaly wczesniej, a na rozgrzanym nie nie jest dziwne?
  11. Witam serdecznie, Na wstępie powiem, iż znajduje sie w Norwegii i temperatura spadla do -19 C i tak sie utrzymuje. W momencie kiedy silnik jest rozgrzany nie pali od strzału. Musi chwile pokręcić zanim odpali. Około 3 razy. W tej chwili z rana przestal palić od strzału. Kreci i kreci jakby był rozładowany akumulator. Wiec wyciągnąłem akumulator, uzupelnilem komory woda destylowana i ladowalem około 20h. Wlozylem akumulator i znowu nie odpalił od strzału tylko kreicil. W pierwszym momencie wskakuje na nie równe obroty- równa sie po około 4-5 sek. Z rury wydechowej przy odpaleniu wychodzi straszna chmura i w pierwszym momencie przykopci równo. Później daje trochę na biało, ale wreszcie jest bardzo zimno. Moje pytanie po przeczytaniu kilku wątków: Czy to mogą być świece? Sterownik? Czy tez źle ustawienie wtrysków? Gdzie te świece w ogóle sie znajdują i jaki powinienem kupić model? Ślicznie dziękuje za wszelakie sugestie i pozdrawiam.
  12. Sliczne dzieki Bogi za ojasnienia. Wiec ja mam zdecydowanie FIS. Opcja kabelka bardzo mi sie podoba i przewijanie nie byloby az tak potrzebne, ale w sumie, aby cofnac nagranie na jeszcze raz, albo zrobic glosniej z poziomu kierownicy bylo by fajnie. Czyli, gdybym chcial to wlansie rozumiem, ze jedynym rozwiazaniem bedzie denison ?? I w ostatniej kwestii rozumiem, ze miales na mysli, ze jesli nie mam czytnika map w bagazniku to bede mial problem?? A nie, ze problem jak jest? Pozdrawiaki i slicznie dziekowac.
  13. Wszystko fajnie pieknie, ale wydaje mi sie, ze nomenklatury tej nie przyswoje. Coz to ori, Fis, albo rns? Przepraszam, ale z Audi mam do czynieia od niedawna :/ Takze nie skatujcie mnie za brak znajomosci jak domniemywam podstaw pozdrawiam
  14. Przepraszam faktycznie . Moja wina . Z tym, ze nie umozliwia to podglasniania przewijania z poziomu kierownicy i radio tylko iphonem?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...