Skocz do zawartości

pawel666

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    7
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O pawel666

Informacje

  • Imię
    Paweł
  • Miasto
    Warszawa

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1999
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia pawel666

0

Reputacja

  1. Kolego jestem od jakiegoś czasu po wymianie kostki stacyjki. Wszystkie problemy ustąpiły i nie pojawiły mi się do tego czasu. Wymiana zajęła ok 30 min i to bez zdejmowania koła kierownicy, gdzie "forumowi fachowfy" zawsze nakazywali. Aby okręcić koło kierownicy potrzebujesz jakiś specjalną gwiazdkę " z dziurką". Ja takiego klucza nie mam, więc zdjąłem dolną osłonę i bez problemu wymieniłem kostkę. Dostęp jest łatwy, nawet dla takiego amatora jak ja. Po wymianie mogę tylko powiedzieć, że "stacyjka" chodzi zdecydowanie ciężej. Na starej przekręcenie kluczyka było bardzo "miękkie", dosłownie jak masło, zero oporów. Na nowej wyczuwalny jest zdecydowany opór. Wydaje mi się, że stara już po prostu "się wychodziła". Pozdrawiam,
  2. Chciałem od razu zamówić kostkę, tylko podobno idą 2 typy i nie wiem jaka muszę wsadzić. Kolego nie powiem Ci jaki mam licznik, auto mam od 5 lat, w tym temacie nie miałem żadnych problemów. Teraz tylko zaczęły się pojawiać jakieś małe elektryczne problemy. Tak samo żółte "kolory" na desce mają słabe nasycenie, ale tu mogę podejrzewać mogę albo słabą masę albo jakieś zabrudzenia na stykach , ew. zimne luty na desce. Wszystkie czerwone kontrolki palą się bardzo mocno i równo. Żółte po prawej stronie ( tu gdzie licznik) palą się jakby dostawały za słaby prąd. Oświetlenie wnętrza działa tak jak je ustawie, aż do zamknięcia kluczem drzwi. Jeśli coś Ci to powie jest to wersja po lifcie, ale bez Visa. Dzisiaj po robocie usiądę i popatrzę jak to wygląda z bliska.
  3. Witam serdecznie forumowiczów! Moja dziunie dopadła dziwna przypadłość i liczę, że ktoś z fachowców podpowie mi gdzie szukać problemu. Opis usterki. Po przekręceniu kluczyka w pozycji gdzie powinny się palić zegary, nie paliło się nic. Totalnie nic, nawet kilometraż się nie podświetlił. Jakby wcale kluczyka w stacyjce nie było. Jednak o dziwo, rozrusznik żwawo kręcił, jednak nie odpalił, można było to powtarzać wielokrotnie. Po kilkunastu próbach "zabawy" z kluczykiem tzn. ciągłe wyłączanie i włączanie, spowodowało ,że zegary się zapaliły. I Auta zapaliło od 1 strzału. Problem nie pojawia się ciągle, jest sporadyczny ale bardzo uciążliwy. Nigdy auto nie zgasło podczas jazdy, zdarzały się jednak przypadki ( właśnie teraz), że pomimo, że immobilaizer zapalał się i normalnie podczas uruchomienia gasł ( kontrolka), auto od razu gasło. Auto podpięte pod Vaga, pokazało tylko błąd imo i airbaga brak napięcia, jakby nie dostawało prądu . Orientuje się ktoś z Panów. Moje typy są 3: oczywiście kostka stacyjki-- zaśniedziałe przekaźniki/ stopki ew. jakiś przeklęty kabelek, trudny do zlokalizowania. Pozdrawiam i liczę na Was!!!
  4. Po primo, usuń slash`a, bo link nie działa. Po drugie owa część nie występuje jako zamiennik, nie ma jej w katalogu intercars, albo nie potrafię jej znaleźć, ale nie jest skatalogowana jak wszystkie dostępne części zamienne.
  5. Magiel może i masz z Vki, ale ja pytałem o przewody z Vki pod magiel AFN... Jestem tak zdenerwowany, że ch..jeszcze gosc z allegro nie chce przyjąc bo jakieś naklejki mu zmyłem...porażka
  6. Dzięki kolego! Sprawę będzie załatwiał mechanik więc nie będę go pouczał co ma jeszcze kupić bo biedny sie zafocha... Bardzo mnie ucieszyłeś swoja odpowiedzią, bo przewód już jest zakupiony za 9dyszek z przesyłką ( cały komplet, wszystkie przewody plus zbiorniczek), zobaczymy jak wygladają w rzeczywistości. Pozdrawiam! Niestety ale nie miałeś racji, przewody z wersji V, nie pasują do 1.9....Przewód jest identyczny, zakończenia również... jednak z Vki przewód jest sporo dłuższy oraz końcówka do pompy wspomagania jest pod innym kątem, co uniemożliwia jej montaż.
  7. Witam serdecznie wszystkich pasjonatów i fanatyków! Panowie mam kłopot, przecieka mi przewód wspomagania magiel-pompa. Pytanie: czy przewód z b5 z wersji silnikowej 2.6 v6 jest taki sam jak do afn/avg (1999rok)? Mam okazje kupić go dość tanio stąd moje pytanie, czy on będzie pasował do mojej wersji? Bardzo dziękuje za pomoc!!
×
×
  • Dodaj nową pozycję...