
Dartharek
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
16 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Dartharek

-
A4 1.9 TDI 110km AFN 1997 Avant chce zaslepic bo egr uszkodzony i nie chciałbym kupować nowego
-
Jak go zaślepie auto ledwo odpala wyciągne blaszkę i skręce odpala normalnie
-
Gdy zaślepię egr auto ma trudności z odpaleniem a co do jazdy to już tragedia co może być przyczyną?
-
Panowie nowe logi Grupy: 015 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Auto jedzie ponad 130 dojechałem do 160 dalej już nie było warunków co o tym sądzicie?
-
No dobra ale co zrobić w tym ecu. Na co zwrócić uwagę?
-
Turbina cała po pełnej regeneracji wyważona, wymieniona w warsztacie.
-
Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak nowa przepływomierz i nowa turbina. Przewód od egr zaślepiony tzn. wężyk zatkany od strony czujnika. Auto zrywne ale tylko do 130km\h potem odcina. Zauważyłem że na 5 biegu odcina już przy ok 2800obr a na 3 dopiero przy ok 4000obr. Co jeszcze może być nie tak. Nowe logi zrobione osobno każdy po wykasowaniu błędów. Dodam, że egr jest odłączony gdyż przepuszcza na membramie od grzybka, będzie wymieniony jak zdobędę cześć. Log 11 Dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 11 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 10 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 004 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 004 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM log 000 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Mieszkam w Jaworznie, raczej wczoraj nie było 1100hPa. Przepływka jest nowa ma niecały tydzień. Kiedyś rozkrecałem ecu i był czły zalany olejem wyczysciłem wymieniłem wężyk bo szczelił i teraz już nie zalewa. jest szczelnie. Węzyki też są powymieniane. Przy zapalaniu nie ma różnicy czy jest zimny czy gorący silnik, pali bez żadnego problemu.
-
Przepływka jest nowa. Filtr powietrza 2 lata ale autko stało prawie nie jezdziło przez prawie 2 lata było jako zastępcze. Wiem, że mam zepsuty egr. Warsztat kazał mi odłoczyc się od niego i zaslepic weżyk podcisnienia dochodzocy do egr. Gdy jest zaslepiony samochud nie pojedzie powyzej 120 km\h, i bieda przekroczyc 3000 obr. Gdy zawór jest podpiety wogóle prawie nie jedzie. Jedynie smiga gdy go odłącze a nie zaslepie. Pytam wiec o przyczyne i o rade czy można bez zaslepki jezdzic.
-
EGR odpiety inaczej auto nie chodzi Logi 011 najpierw dynamiczne potem statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Jesli Egr nie jest zaslepiony a weżyk wyciągniety to moze uszkodzic turbine?
-
EGR odpiety inaczej auto nie chodzi Logi 011 najpierw dynamiczne potem statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 000 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 004 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM logi 010 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
zainstalowałem vag com 311.2 dzisiaj jak tylko uda mi się je zrobić to prześle
-
Proszę o analizę autko strasznie muli przepływka wymieniona na nową nic to nie dało. Logi zrobione do 3500 obrotów bo dalej już nie chciało jechać. Logi 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
Dałem już 3 maile na żaden kod nie przyszedł. Był jeden z interi jeden gmail i jeden z onetu ---------- Post dopisany at 18:18 ---------- Poprzedni post napisany at 14:43 ---------- Logi 011 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM 003 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Co o tym sądzicie
-
vaglog nie wysyła mi maila aktywacyjnego przez co nie mogę nic zrobić Znalazła by się dobra duszyczka która mogła by mi przekonwertowac logi