Sprawa na dzień dzisiejszy wygląda tak nowa przepływomierz i nowa turbina. Przewód od egr zaślepiony tzn. wężyk zatkany od strony czujnika.
Auto zrywne ale tylko do 130km\h potem odcina. Zauważyłem że na 5 biegu odcina już przy ok 2800obr a na 3 dopiero przy ok 4000obr. Co jeszcze może być nie tak. Nowe logi zrobione osobno każdy po wykasowaniu błędów. Dodam, że egr jest odłączony gdyż przepuszcza na membramie od grzybka, będzie wymieniony jak zdobędę cześć.
Log 11 Dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
log 11 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
log 10 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
log 004 dynamiczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
log 004 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
log 000 statyczny VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM