
marek85
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
15 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O marek85

-
[ALL B6] zawiesznie s line 1BV,pomoc w doborze amortyzatorów przednich/zamiennik
marek85 odpowiedział(a) na marek85 temat w Audi A4 B6/B7
chyba zrobie tak jak kolega w tym linku http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=128750.0;highlight=1bv dzwonilem i maja takie za 240zł, skok ten sam, firma też ta sama co oryg wiec mysle ze powinny być dobre[br]Dopisany: 25 Listopad 2010, 15:32_________________________________________________znalazłem coś takie na allegro, gabaryty sie zgadzaja, skok też. zastanawiam sie czy je wziąć zamiast tych nowych http://allegro.pl/amortyzatory-audi-a4-s-line-czerwone-sportowe-i1336529663.html -
[ALL B6] zawiesznie s line 1BV,pomoc w doborze amortyzatorów przednich/zamiennik
marek85 odpowiedział(a) na marek85 temat w Audi A4 B6/B7
widzialem ten katalog juz, niestety nie znajde tam odpowiedzi na moje pytanie... -
[ALL B6] zawiesznie s line 1BV,pomoc w doborze amortyzatorów przednich/zamiennik
marek85 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
witam, mam zawieszenie s line i taki symbol amortyzatora 8E0 413 031 BT niestety nigdzie nie moge znaleść takiego amortyzatora, (sprawdzalem katalog amortyzatorow i sprezyn ktory jest na forum). Moze ktos z was sprawdzi w "etce" czy ten amortyzator ma moze odpowiedniki o podobnych wartosciach? czy np amortyzatory o znaku koncowym DF to to samo? niestety w sklepie nie maja zamiennikow a w serwisie 700zł sztuka... ps. z tego co własnie doczytalem to do zawieszenia 1bv były amortyzatory 8E0 413 031 BT/CN , można kupić jakieś zamienniki do tego? -
witam, po wizycie w warsztacie klimatyzacji odebrałem samochód lecz niestety dalej jest nie sprawny, mam dwa problemy: 1. Klimatyzacja załącza sie dopiero przy 1.5 tyś obrotów (jak obroty spadna to przestaje działać) 2. Nie da sie jej wyłączyc (obojętnie czy panel jest załączony, czy swieci sie econ czy nie, działa na wyższych obrotach a na niskich przestaje, tak jak pisałem wyżej) Gdy w warsztacie podłączyliśmy ja na krótko to pompowała cały czas, nawet na wolnych obrotach. Sprężarka jest nówka sztuka, wszystkie inne elementy zostały sprawdzone, wyczyszczone itp. Panowie poprostu mnie odesłali do elektryka bo w tym jest problem... Doradzcie co zrobic
-
witam, mam problem z klimatyzacja, postaram sie w miare zrozumiale go opisać Otóż, wczoraj jak jechałem nabić klime, okazało sie że coś jest nie tak, razem z kolega stawiałem na elektorozawór (tutaj opisałem ten problem http://www.a4-klub.pl/smf/b6_avf_elektrozawor_klimatyzacji_pytanie-t130852.0.html). Wieczorem wyjąłem sprężarke i kolega mi ją sprawdził na specjalnym urzadzeniu, zawór i sprężarka okazała sie dobra, nie wiem jakie parametry pokazało nie znam sie na tym ale kolega powiedział że pompowała bardzo dobrze. Dzisiaj włożyliśmy ja do auta i pojawił sie znowu ten sam problem, nie było żądnej reakcji więc sprawdziliśmy czy dochodzi napięcie i tu są jak dla mnie największe wątpliwości. Okazało się że plus jest cały czas, ale minus nie. Dokładnie chodzi o to ze próbówka włożona w obydwa przewody kostki z elektromagnesu świeci sie jak jest załączony zapłon, a gdy odpalam samochód to gaśnie?? :/. Czy taki objaw jest normalny? Później spróbowaliśmy podłączyć elektromagnes na "krótko" do akumulatora i ku mojemu następnemu rozczarowaniu okazało sie że spreżarka itak nie chodzi, pompuje ale bardzo słabo, prawie wcale, wymieniliśmy filtr ten który jest w przewodzie z klimy i dalej nic... Co do tego napięcia ze jest a później go nie ma to dzowniłem do znajomego, powiedział ze być może dzieje sie tak dlatego że na zapłonie otwiera sie elektrozawór żeby wyrównać ciśnienia na tłokach ze spreżarki, żeby łatwiej było uruchomić silnik, a poźniej napięcia może nie być bo np cewka z elektromagnesu robi zbyt mały opór (tak samo jak próbówka) i komputer odcina prąd na nią. Może troche namieszałem ale mam nadzieje że zrozumiecie i ktoś z was bedzie mi w stanie pomóc. [br]Dopisany: 28 Kwiecień 2010, 20:32_________________________________________________ma może ktoś z was schemat podłączenia klimatyzacji? audi a4 2003 avf, [br]Dopisany: 29 Kwiecień 2010, 17:54_________________________________________________szlak mnie może trafić, auto zaczęte, rozebrane i koniec, dalej bedą robić w WTOREK, narazie wiem że spręzarka jest zatarta, w sumie to wszystko i już mam zje..... weekend majowy czy może ktoś z was kolegów ma akurat auto na dzwigu/kanele itp i mógłby sprawdzić jak zachowuje sie napięcie w jego przypadku? czy jest tak jak u mnie? przynajmniej jeden problem miałbym z głowy, jak sobie pomyśle że jeszcze z elektryką bede musiał sie babrac to juz calkiem trace nadzieje...........
-
byłem na szarpakach, całe zawiecho mi przebadali, wszystko ok, drązki tez diagnosta również powiedział ze to jest normalne
-
racja, ale musze go troche obronić, sciągnął czynnik po to zeby włąsnie wymienić ten zawór, a nie chcieliśmy tego robić na warsztacie bo pewnie nieźle by mnie skasowali i jutro mamy u mnie to zmienić, tylko włąsnie zastanawiał mnie fakt że cewka niby pracuje. jeszcze jedno pytanie, czy gdyby ten zawór nie był sprawny elektrycznie, to vag by to wykrył?
-
witam, mam problem z klimatyzacja, otóż po "nabiciu" klimatyzacji dalej nie da sie jej załaczyc, kolega który mi to robił (pracuje w serwisie) stwierdził ze prawdopodobnie padł elektrozawór na sprężarce, spowrotem ściągnął czynnik i pojechałem do domu bo było juz późno, nie dało mi to jednak spokoju. Na kanale sprawdziłem sprężarke, nie jest zatarta, podałem również napięcie na elektrozawór z prostownika, coś tam w nim tyka ... i tu właśnie pada moje pytanie, czy jak cos tam w nim tyka to znaczy ze ten zawór jest sprawny? niestety nie moge teraz sprawdzic czy napięcie dochodzi bo nie ma czynnika i swieci sie e con.. dodam jeszcze ze najpierw był bład niskiego ciśnienia, po nabiciu nie było żadnych innych błedów, e con zgasł. ps, może jest taka możliwość że sama cewka jako tak działa a mechanicznie zaciął sie sam zawór?
-
witam, czy to normalne że na wyłączonym silniku słychać stuki gdy robię kierownica szybkie ruchy lewo prawo, a na włączonym już tego nie ma
-
[ALL B6] Problem z wycieraczkami, nie działa naj szybszy bieg
marek85 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
witam, od razy napisze ze przeszukałem forum i nie znalazlem odpowiedzi (moim zdaniem nie jest to objaw zacierającego sie trzpienia), problem polega na tym ze wycieraczki nie działaja na najszybszym biegu, po prostu sie zatrzymuja gdzies na srodku szyby (zalezy w którym momencie zalacze), na niższych biegach i na spryskiwaczach działaja bez problemu. Gdzie szukac problemu zanim rozbiore mechanizm? -
podczas jazdy na nierównosciach od czasu do czasu cos stuka z przodu, dzwiek przypomina uderzenie większej kropli wody o szybe, czy to jest normalne? próbowałęm ruszac cała deską ale nie uzyskałem tego dzwieku, wydaje mi sie że poprostu cała "buda" pracuje i takie dzwieki wydaje... dodam ze dziwek ten jest cichy, trzeba wylaczyc radio zeby uslyszec, moze jestem przewrazliwony ale niestety taki mam charakter... i wszystkim sie przejmuje. przejmowac sie tym?
-
witam, mam radio concert 1 i zmieniarke w schowku na 6 płyt. problem polega na tym ze czasami (ostatnio coraz czesciej) zmieniarka jakby sie zawiesza, cos tam w środku sie przełącza albo próbuje przełaczyc a nie zmienia płyt. Po chwili wszystkie przyciski zaczynaja migac, naciskam np zeby wydało płyte i problem sie powtarza. Dopiero po n - tej próbie zaczyna przełączac lub wydawac płyty. Co to moze byc?
-
podłoga nie tylko jest w pokoju, w garazu tez :)
-
witam, kupiłem nie dawno audi a4, silnik avf. Auto jeszcze stoi w garazu bo jest w trakcie rejestracji. Zauważyłem dzisiaj cos takiego, po odpaleniu zimnego silnika (stał 3 dni) przez chwile z tłumika leciała para (od spalin podłoga zrobiła sie wilgotna), po chwili (pare minut na wolnych obrotach) leciały juz czyste spaliny.. Czy to jest normalny objaw? ps. garaz nie ogrzewany, a przez te 3 dniu był cały czas mróz
-
[ALL B6] Quattro - ABS, ESP, EDL (EDS) bez bezpiecznika
marek85 odpowiedział(a) na MARiOLiNi temat w Audi A4 B6/B7
kolega z forum miał kiedyś zepsuty sterownik ABSu w swoim quattro, mieliśmy auto na dzwigu i zrobilismy mały test. Po kolei podstawialiśmy klocki pod każde koło, po czym kolega wrzucał jakis bieg i puszczał sprzegło, okazało sie że było można podstawić (aż) 3 klocki, tylko pod czwarte koło sie juz nie dało... Byłem bardzo zdziwiony, zawsze myslałem ze przynajmniej dwa koła będą ciagły. Czyli reasumując gdbyś miał pecha w takiej sytuacji, musiał byś wyjechac np z rowu a jedne koło były by w powietrzu to KAPA.