Skocz do zawartości

fruk

Pasjonat
  • Postów

    30
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O fruk

  1. czy ta informacja o synchronizacji w adaptacjach jest platna czy sam nie wiesz gdzie jęzeli po moich logach widzisz że trzeba to zrobić napisz jak
  2. 1. witam naczym polega dynamiczne do regulowanie rozrzadu 2. czy regulacja nastawnika wiąże się z poluzowaniem górnych śrób i delikatnymi puknięciami 3. jak regulować napięcie na nastawnik nie szczelności nie ma i cofania paliwa też nie ma
  3. nie zwróciłem uwagi na stan kół zębatych ale też nie zauważyłem podejrzanych luzów itp.przy zakładaniu rozrządu obroty jutro rano sprawdzę a dawka startowa przy zimnym na rozruchu doszła do 50 mg
  4. witam.panowie rozrząd jest nowy ustawiony na płetwe bolec i znak na kole zamachowym jestem tego pewny czyli rozrządu. podajcie wartość,ilość obrotów silnika przy zapalaniu sprawdze ten rozrusznik wartość napięcia i dawki na nastawniku przy rozruchu najlepiej na zimnym silniku bo na ciepłym pali jeszcze jedna rzecz czy jak odlącze inpulsator ten na dole silnika to silnik ma zgasnąć podmiana sterownika nie pomogła tez nie pali na zimno czyli po nocy a na linke tylko puszcze sprzęgło na 2 biegu i pali
  5. witam to nie wtryski --zmienilem to nie pompa---zmienilem chyba że druga też zlom to nie przeplywka ani żadne czujniki akutatory itp zmienialem glowica po remoncie zawory itp czyszczone turbo i caly uklad ciśnienie sprężania sprawdzone rozrusznik kręci bardzo dobrze ijeszcze milion innych rzeczy które przy tym silniku robilem jutro jeszcze na zimno sprawdze nowy sterownik ecu albo butelka nitro i bardzi ladnie odpali
  6. witam to nie wtryski zmienilem, dzisiaj sprawdze wyeliminuje cofanie paliwa może to to[br]Dopisany: 27 Styczeń 2011, 09:58_________________________________________________i napewno nie cofanie paliwa sprawdzone
  7. napisz prosze poczym, które wartości odpowiadaja za dignoze wtrysków jutro je wymnienie
  8. nie będa świcić bo emulator nie usuwa immo tylko generuje nowy syknal na lini -w- rzeczywiście linie -w- ocina sie od licznika ale to tylko po to ażeby nie uszkodzić dwóch tranzystorów w liczniku
  9. witam log na zimno silnik 007-Log (0 - 007) log na zimno instrument 003-Log (0 - 003) log na cieplym silnik 007-Log (0 - 007) log na cieplym instrumet 003-Log (0 - 003) log silnik po zmianie kąta 000 bs-Log (0 - 000) log silnik po zmianie kąta 001-Log (0 - 001) log silnik po zmianie kąta 013 2 min-Log (0 - 013) na linke pali od razu, sama pogę krecic 15 min i może odpali i podczas kręcenia czarny dym i sadza
  10. czy odczyt temperatury w instrument blok 003 ma wysnosic 30 stopni w plusie jak na zewnatrz jest zimno
  11. zerknij tu http://moto.allegro.pl/show_user_auctions.php?uid=361842
  12. nie wiem czy przegranie wsadów w kosciach coś pomoże poprostu nie robiłem tego. zawsze ale to zawsze dokładam emulator immo mała płytka 3 kabelki żadnej filozofi montarzowej a efekt 100 procent można montowac w sterowniku obok sterownika najwygodniej na instalacji elek.przy liczniku po tej operacji możej przekładać liczniki i do woli ecu[br]Dopisany: 23 Styczeń 2011, 19:37_________________________________________________wysylka do irl. zwykłym listem chyba nie jest to na końcu swiata
  13. ok dokonam nastawu kata i zrobie trzy logi o które prosisz teoretyczne pytanie= możej zmierzyć wartości czujników temperaturowych lub czegoś innego przed uruchomieniem silnika na zimno może to coś zaczyna poprawnie czytac duzo powyżej plusowej temperatury
  14. pracuje na elm 327 usb nie zawiudł mnie od viakena
  15. 000 bs ok chodzi mi oto że przestawianie pompy w prawo czy w lewo nie pomaga w odpaleniu mam wrazenie że ma tu wpływ temperatura powietrza byc może żle mierzona ,może sterownik w niższej temperatuze odmawia posłuszeństwa ,może nastawnik,może coś w pompie jeszcze pare dni i z nerwów ze zlomuje ten złom
×
×
  • Dodaj nową pozycję...