Skocz do zawartości

baki

Pasjonat
  • Postów

    35
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O baki

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia baki

0

Reputacja

  1. baki

    [B6 AKE] ANALIZA LOGÓW

    Radio było włączone ale grało cicho. Klima ustawiona była na econ. Naprawdę myślisz, że turbo nie ma tutaj nic do rzeczy - dlaczego zaraz po chipie z dołu ciągnął wyraźnie mocniej ? Powiedz mi jeszcze jak rozumieć niedomagania turbiny w grupie 011 (dynamiczna) - poniżej 2000rpm nie pompuje tyle ile daje mapa, dlaczego ? Można ją jeszcze jakoś inaczej ograniczyć ? Jak zrobić screena 004BS (ten, który wykonałem jest zły ?) - rozumiem, że muszę zacząć logować zaraz po tym jak zmieni się z EARLY na LATE ?
  2. baki

    [B6 AKE] ANALIZA LOGÓW

    Koledzy nikt naprawdę nie podejmie się fachowej analizy ???
  3. baki

    [B6 AKE] ANALIZA LOGÓW

    Koledzy Letallec, Flyer prośba o opinie - może kierownice w turbinie są do czyszczenia ale dlaczego tak nagle, może zatkał się kat ? Sztanga pracuje raczej prawidłowo - z tego co widziałem na załączonym filmie u mnie jest to samo.
  4. baki

    [B6 AKE] ANALIZA LOGÓW

    Dawka 80mg czego ? Możesz rozwinąć ? Jestem praktycznie laikiem w temacie i poza zorbieniem logów nie wiem zanaddto. W jakim sensie nie wydala pompa i dlaczego uważasz, że może być wadliwa i odpowiedzialna za zagły spadek mocy w niskim zakresie obrotów ? Myślisz, że wymiana samego n75 przywróci moc naniskich obtorach, która była bardzo wyraźna zaraz po chipie ? Znajdzie się klubowicz w warszawie, który udostępniłby swójN75 z AKE na próbę ? - stawiam dobre piwo ( po pracy oczywiście i tylko jeśli przyjedzie tramwajem)
  5. baki

    [B6 AKE] ANALIZA LOGÓW

    Witam, ponownie tym razem z pełnymi logami W ostatnim czasie bardzo pogorszyły się osiągi mojego auta. Zaraz po zrobieniu chipa przyspieszenie do 100km/h wyniosło około 7s. Po paru dniach auto jakby dostało muła. Na niskich obrotach nie przyspiesza. (W tej chwili jest około 8s do 100km/h). Dodam też, że zmieniałem ostatnio tzn po chipsie olej. Na bańce była data 2010-01-20 - czy to nie jest czasem data ważności oleju ? Zauważyłem też, żę turbinka przestałątak jakby delikatnie świszczeć, teraz jest cisza. Podejrzewam, że moja VNT poprostu była na wykończeniu, a chips skrócił tylko jej żywotność. Poczytałem trochę na forum i zacząłem od analizy przepływki, w której to doczytałem się, że w pierwszej kolejności loguje się grupę 011 i tu od razu powstał problem. Zadane ciśnienie nie jest generowane przez turbinę w niskich obrotach. Proszę o analzę poniższych logów. LOGI: Próba statystyczna: 000: http://a.imageshack.us/img175/7891/s000.jpg 000BS: http://a.imageshack.us/img148/8909/s000bs.jpg 001: http://a.imageshack.us/img828/429/s001s.jpg 003: http://a.imageshack.us/img28/3867/s003mk.jpg 003BS: http://a.imageshack.us/img375/8229/s003bs.jpg 004: http://a.imageshack.us/img809/3824/s004a.jpg 004BS: http://a.imageshack.us/img213/4509/s004bs.jpg 007: http://a.imageshack.us/img571/5730/s007.jpg 011BS http://a.imageshack.us/img697/7752/s011bs.jpg 013: http://a.imageshack.us/img63/3177/s013b.jpg 014: http://a.imageshack.us/img64/5214/s014z.jpg 018: http://a.imageshack.us/img836/8019/s018.jpg Próba dynamiczna: 000: http://a.imageshack.us/img23/1795/d000s.jpg 001: http://a.imageshack.us/img693/2695/d001c.jpg 003: http://a.imageshack.us/img248/2002/d003v.jpg 004: http://a.imageshack.us/img580/685/d004.jpg 008: http://a.imageshack.us/img830/8604/d008.jpg 010: http://a.imageshack.us/img256/3265/d010q.jpg 011: http://a.imageshack.us/img638/6089/d011v.jpg Miłej lektóry
  6. No to musisz uwierzyć. Na oponach 205/55/16 zaraz po chipie mierzone po przejechaniu około 5km po porannym odpaleniu zimnego silnika [br]Dopisany: 05 Sierpień 2010, 21:54_________________________________________________ Ale zaraz po chipie było super - około tygodnia jeździełm i było naprawdę nieźle. 1 2 3 4 5 i 180 ani się obejrzałem. Problemy zaczęły się gdy wracałem do Warszawy dzień po wymianie oleju tak gdzieś w połowie drogi na 50-tym km-trze pocuzłem, że nie zbiera się tak dobrze jak wcześniej.
  7. Witam, w ostatnim czasie bardzo pogorszyły się osiągi mojego auta. Zaraz po zrobieniu chipa przyspieszenie do 100km/h wyniosło około 7s. Po paru dniach auto jakby dostało muła. Na niskich obrotach nie przyspiesza. (W tej chwili jest około 8s do 100km/h). Dodam też, że zmieniałem ostatnio tzn po chipsie olej. Na bańce była data 2010-01-20 - czy to nie jest czasem data ważności oleju ? Poczytałem trochę na forum i zacząłem od analizy przepływki, w której to doczytałem się, że w pierwszej kolejności loguje się grupę 011 i tu od razu powstał problem. Zadane ciśnienie nie jest generowane przez turbinę w niskich obrotach. Proszę o analizę logówań !!! http://img842.imageshack.us/img842/5193/bakiu.jpg
  8. Wymieniłem przednią, boczną podporę dyfra - stuk nasilił się - teraz na zakrętach mam wrazenie, że mi tył odjedzie od auta. niby tylne poduszki dyfra mają na gumach luz ale nie sądzę, że dawałyby taki głośny stuk. Może to jednak ten przegub wewnetrzny ? Ale dlaczego tylko jak auto jest rozgrzane ? Jak najprościej sprawdzić przegub wewnętzny - ciężko jest wsadzić mechanika pod auto i pojździć z nim w zakrętach ... Pomóżcie bo znienawidzę quattro Może macie jakieś namiary na dobrego speca od quattro w stolicy ?
  9. Dzwoniłem - nie mają nawet w Poznaniu - chcą mi sciągać z Niemiec (czas około 1 tyg) - numeru seryjnego raczej nie chcą podawać - musisz mieć kolego dobre znajomości.
  10. ... oryginał poproszę z ETKA nie z IC !
  11. Koledzy prośba o podanie numeru seryjnego serva do mojej lali. Prosiłbym też o sprawdzenie innych numerów, które mogły zastępować moje servo oraz tych, które moje servo zastąpiło. WAUZZZ8E02A272558 Mam problamy z ETKA - po ostatniej aktualizacji nie sprawdza mi juz po numerze vin - tak jakby coś zostało zablokowane (komunikat nie znany numer podwozia).
  12. tak, wał wyważony - nie bije. Na priv mogę podać adres kolesia w Wawie co robi te podpory. Doszedłem chyba co wali u mnie - to podpora mostu.
  13. Znam objawy dwumasu - stuk jest metaliczny i raczej nie jest to stuk a ciągłe "chrobotanie". Wracając do mojego problemu słychać to jakby ktoś dużym gumowym młotkiem walił mi w podwozie - dzwięk przenosi się po całym aukcie - odczuwam go z przodu, a czasem wydaje się, że pod nogami, a nawet z tyłu. Pomocy - nikt naprawdę nie przerabiał tego problemu ???[br]Dopisany: 20 Luty 2010, 16:11_________________________________________________Diagnoza postawiona ! Podpora wału ! Znalazłem zestaw regenerujący (guma + łożysko) - w przyszłym tygodniu wymieniam. Dam znać o wynikach.[br]Dopisany: 21 Marzec 2010, 14:57_________________________________________________podpora wymieniona - UWAGA !!! Nie kupujcie gówna na allegro !!! Są osoby oferujące wkłady z łożyskiem które do niczego się nie nadają. Zainteresowanych zapraszam na pw. poradzę co robić z podporą. Wracając do tematu u nie wymiana podpory pomogła połowicznie. Stuk spod auta ustał, wał jest ok, podpora nie bije ale słychać głośnie uderzenia z tylnego mostu - taki sam głuchy dzwięk tyloko wyraźnie z tylnego mostu !!! Ktoś przerabiał podobne problemy ?
  14. Podepnę się pod temat bo mam identyczny błąd. Gdzie w blokach wartości mierzonych modułu komfortu sprawdzić czy status nastawników zmienia sie podczas otwierania / zamykania. Jaką wartość wpisać aby dotrzeć do statusu nastawników ?
  15. ok. dz. Pucek, tak też podejrzewałem. Dzięki za potwierdzenie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...