
skater69
Pasjonat-
Postów
118 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O skater69

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Pytanko panowie : Czy jesli jezdzilem przeladowanym autkiem przez ponad rok czasu motorownia mocno dostala w dupe? chodzi mi o to ze zastanawiam sie nad sprzedaza auta ---------- Post dopisany 07-10-2012 at 09:27 ---------- Poprzedni post napisany 24-09-2012 at 14:08 ---------- Wyszlo ze to nie wina programu tylko cos nie tak ze sterowaniem turbo gdyz wgrali mi slabszy program i caly czas dmuchalo ponad dwa bary. Teraz pytanko:) z logow wynika ze turbo dmucha ponad dwa bary w zakresie 2,5 tys - 4 tys obrotow czyli jezdzac spokojnie do 2,5 tys obrotow silnik nie dostaje w dupe ? Naprawde mam dylemat troche kasy wlozylem w Audiczke i niewiem czy trzymac dalej po tej usterce chodzi mi o to ze czy silnik moze byc ostro wyzylowany.... Z drugiej strony korci mnie zeby zalozyc ta turbinke:) Turbo BRD STAGE I AUDI A4 B7 170KM KUTE KOŁO 230KM (2683472768) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej.
-
kolego waskivw ja nieponimaju, co oznacza afr?
-
Ogolnie to jestem wku... czy przez przeladowanie turba dostawal w dupe silnik? wtopilem juz tyle siana w turbo itd. Niewiem czy mam nerwy dalej sie w to bawic.
-
I tak im powiedzialem haha lecz portfel niestety sie nie cieszy ---------- Post dopisany 22-09-2012 at 15:06 ---------- Poprzedni post napisany 20-09-2012 at 20:02 ---------- Mam tego dosyc pojechalem do nich stwierdzili ze program jest ok i ze to wina turbo gdyz probowali wgrac slabszego softa i turbo caly czas pompowalo 2 bary. Cos tam sie zapieklo albo sie nie domyka niewiem juz sam co jest grane.
-
W sobote cisne do firmy ktora robila mi program, ciekawe co mi powiedza, ale cos mi tu smierdzi bo wlasnie po programie padlo mi pierwsze turbo. Czy przeladowanie ma zwiazek tylko ze zlym programem czy moze byc cos jeszcze?
-
kolego waskivw rozumiem ze kompresja zwiazana jest z glowica ? dzwonilem do firmy ktora robila mi program, kolo powiedzial ze w zadnym wypadku nieustawil by 2 barow na turbo i ze w jakis sposob moglo to cisnienie wzrosnac cos mi sie niechce wierzyc. teraz juz wiem dlaczego poszlo mi turbo i rura turbo - IC. W sobote jade do niego ma cos zadzialac oczywiscie mam nadzieje ze za free to zrobi.
-
czyli jak niewzielo oleju po przejechaniu 1000 kilometrow tzn ze uszczelniacze ok? Czy dlatego ze mam 2 bary na turbo silnik pracuje nierowno z rana?
-
dobra czyli uszczelniacze do wymianki oby to bylo to . Sprawdzilem olej po trasie 1000 km przy ostrym butowaniu zero ubytku dziwne.
-
sprawdzalem rure turbo - IC jest troche oleju ale w normie wiec turbo jest ok:) Wymiana uszczelniaczy trzonkow zaworow a co dokladniej potrzebuje do tego ? co musze zamowic? Tak pozatym wczoraj zrobilem trase okolo 1000 Km i cisnalem Audiczke zdrowo do 215 km / h i dzisiaj efekt Bov ( zawor Blow off ) ustal. ale problem z opdalaniem nieminal. Zauwazylem tez ze bardzo ciezko doprowadzic silnik do 90 stopni na wyswietlaczu, dopiero jak jade pod gorke dochodzi do 90. Czy to jest normalne? Czy czujnik temperatury moze miec wplyw na nierowna prace silnika z rana? dzieki
-
Seryjnie mialem 137 kucy i jakos dawalo rade wiec nierozumiem turbina jest wporzadku. Czy zmiana turbo na wieksze wiaze sie ze zmiana programu?
-
Turbo to seryjne AVF, zostalo sprawdzone pod wzgledem luzow ktorych brak. Ok powtorze loga. Czyli na program 175 km i 380 niutkow przydaloby sie BRD?
-
uszczelka to raczej nie jest, zero wody , masla itp ---------- Post dopisany 14-09-2012 at 07:29 ---------- Poprzedni post napisany 12-09-2012 at 15:10 ---------- Wykluczam Turbo - sprawdzone, uszczelka pod glowcia tez - brak objawow.
-
dobra czyli meas. blocks 08 loguje grupy 000, 003, 008, 011, 013, kobieta obok mnie auto krece na 3 biegu do 4 tys? logowac kazda grupe osobno? ---------- Post dopisany at 21:36 ---------- Poprzedni post napisany at 19:52 ---------- oto logi dynamiczne Grupy: 000 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 004 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 21:40 ---------- Poprzedni post napisany at 21:36 ---------- zapomnialem dodac ze bylo mokro i czasami troche mielilo:)
-
rok 2004 przejechane 250 tys kilometrow.
-
Silnik AVF kolego lukaseq1, chodzi o uszczelniacze na pompowtryskach? tutaj logi grupy 013 VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM ---------- Post dopisany at 20:38 ---------- Poprzedni post napisany at 20:16 ---------- czyzby pierwszy pompowtrysk niedomagal?