Skocz do zawartości

gmail11

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    5
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O gmail11

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia gmail11

0

Reputacja

  1. Czyszczenie i adaptacja przepustnicy niestety wymagana.
  2. Wymieniałem na kawałek przewodu ciśnieniowego kilka złoty w sklepie z metra + dwie opaski na końcach i problem z głowy od kilku lat.
  3. Właśnie wczoraj skończyłem czyszczenie przepustnicy. Wielki ukłon dla kolegi Labiel za szczegółowy opis. Kilka wskazówek dla osób które dopiero mają zamiar brać się za czyszczenie. Generalnie polecam. Warto. U mnie po czyszczeniu i ręcznej adaptacji jak ręką odjął falowanie ustało. Ja czyściłem bez odpinania węży od obwodów chłodzących/grzejących. Trochę niewygodnie ale da radę tym bardziej, że węże te nie tak łatwo schodzą i przy okazji nieunikniona strata płynu. Do czyszczenia używałem preparatu kupionego w AD coś ok.17zł do czyszczenia gaźników i przepustnic (wydaje mi się, że warto zainwestować te kilka zł) po popsikaniu i delikatnym przetarciu szmatką, zapieczony nagar schodzi jak masło, w moim przypadku było co czyścić ok 1-2mm, przepustnica była bardzo zasyfiona w porównaniu do tej ze zdjęcia kolegi Labiel. Przed wymianą warto sprawdzić w miarę możliwości odmę i przewody gumowe i ew. wcześniej się w nie zaopatrzyć. Dobrze jest pamiętać o uszczelce papierowej. W moim przypadku nie była konieczna wymiana tej uszczelki. Odmę na zamówienie kupiłem podróbkę za 50zł(zamawiałem przy unieruchomionym aucie na szybko, na aledrogo po 44zł+ przesyłka) zamiast oryginalnych przewodów w sklepie polecili mi węże gumowe ciśnieniowe. Do odmy 12-14cm fi 18mm (może być 16 lub 20mm), kupiłem 20cm za 3zł + 2zł za 20 cm wężyka fi 3.2mm widocznego na 4.jpg obok zielonej strzałki podłączanego w miejsce dolnej czerwonej strzałki (pękł przy zdejmowaniu). Proponuję od razu zakupić ok 30 cm wężyka podłączanego w okolicach przyłącza odmy coś ok fi 10mm kiedyś wcześniej musiałem go wymieniać.
  4. Witam Mam kupiony kiedyś interfejs i program VAG-COM bez wtyku (luźne kabelki) chciałem wykasować OIL na wyświetlaczu i nie pamiętam jak podłączyć do gniazda w audi a4 95rok. Ktoś może mi pomóc?
  5. gmail11

    Zacisk hamulca tylny

    Pasował od razu nie będzie ale podobno da się jakoś przerobić na aluminiowe tylko od razu trzeba robić dwie strony.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...