Skocz do zawartości

Marks2004

Pasjonat
  • Postów

    139
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Marks2004

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Marks2004

0

Reputacja

  1. Tak wiem czytałem ten link jest z twojego autka zasada pewnie ta sama tylko ty masz 1.8T sprawdzimy w czwartek gdzie cieknie i będziemy wiedzieć Pozdrawiam
  2. a może wymienić tylko tą gdzie cieknie olej ?
  3. ile taka uszczelka kosztujęcoraz ile +/- wymiana czegoś takiego ? i czy dużo z tym roboty? Pozdrawiam
  4. Witam mamy z kolegą taki problem nie wiemy co się kopci z pod maski po lewej stronie pod filtrem powietrza tylko przy ostrej jeździe jak jeździmy normalnie bez "pałowania" jest okej natomiast wystarczy chwila ostrej jazdy i zaczyna się dymić z pod filtra oraz dziwny zapach co to może być ? czy coś dotyka kolektora wydechowego jakieś przewody skąd ten dym ? coś się uszkodziło ? jak myślicie 3.0V6 Benzyna manualna skrzynia przebieg 205tyś mył kiedyś silnik czy mógł za mało spłukać środek którym mył w co wątpię bo raczej ostro tam dawał kercherem wymieniał czujnik temp. kiedyś i tez wylało się trochę płynu chłodniczego ale to raczej na skrzynie nie w tamte rejony dziwna sprawa czekam na jakieś podpowiedzi
  5. nie mam pojęcia gdzie są podzielisz się ? dzisiaj podpinam pod kompa kabelek już mam Pozdrawiam
  6. no gdyby był spalony to by wycieraczki w ogóle nie chodziły ale tak sprawdziłem lecz bezpiecznik nie bezpieczniki gdyż tylko wyczytałem jeden że od wycieraczek chyba że są jeszcze jakieś inne ?
  7. Dobra podepnę to sprawdzę bo tak wymieniać na chybił trafił to mi się nie uśmiecha lepiej samemu coś działać czy dać do jakiegoś elektryka ?
  8. a gdzie dokładnie sprawdzić w której zakładce to będzie odnośnie wycieraczek ? vag 409.1
  9. Witam mam taki problem ruszę wajchą od wycieraczek a one nie chcą się zatrzymać poruszam nią góra dół góra dół kilka razy i daje na pozycje gdzie już mają stać ruszą się jeszcze ze dwa razy i stają ale czasem jeszcze same po jakiejś chwili jaką po szybie ze dwa razy czasem jak włożę kluczyk to też odrazu machają .... dziwna sprawa co może być ? duże koszta ? akurat sprzedaje auto to się musiało zepsuć
  10. spróbuję jak nie to powrócę może do oryginalnego jeszcze na próbę bo teraz dwa razy wymieniłem na te niby oryginalne z allegro zielone po 40zł
  11. ale możliwe to jest żeby ten zielony oryginał padł mi po miesiącu ? kiedyś wyświetlał się błąd engine colant z G62 teraz tylko 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal to może ten drugi tylko padł ... ? możliwe jest sprawdzenie który czujnik padł ? ---------- Post dopisany 22-04-2012 at 19:29 ---------- Poprzedni post napisany 10-03-2012 at 00:01 ---------- Witam gdzie znajduję się drugi czujnik odpowiadający za błąd 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal bo G62 wymieniłem już dwa razy więc to nie ten chyba bo sytuacja po tygodniu się powtórzyła i teraz dzieję się to już codziennie komputer wskazuję cały czas 19537-Engine Temperature too Low P3081-008 Implausible Signal i świeci się check engine po skasowaniu wszystko wraca do normy ale następnego dnia to samo ...
  12. ja chyba wymienię pompę na jakąś nową widzę że to ok 250zł kosztuje
  13. Witam ja też mam problem z moim wspomaganiem od dłuższego czasu jak odpalam rano zimne auto coś dzwoni z przodu silnika najprawdopodobniej wspomaganie gdyż jak skręcam kierownicą to się to nasila jak dodaje gazu to ucicha i jak auto po ok 3-5min się trochę nagrzeje to dzwonienie przestaje no i zasadniczy problem to na zimnym silniku wspomaganie chodzi lekko przyjemnie a na rozgrzanym silniku wyraźnie ciężej oraz piszczy strasznie przy skręcie kierownicą .... płyn jest max ale nie wiem czy jego wymiana coś da ? czy wymiana paska pompy też coś da? czy od razu pompę wymienić skoro tak dzwoni na zimnym ???
  14. Witam czy w audi a4 cabrio kanapa a raczej oparcie jest składane ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...