Skocz do zawartości

chester

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    9
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O chester

Osiągnięcia chester

0

Reputacja

  1. chester

    [B5 AFN] Spalanie zimą

    Do wszystkich użytkowników niuni A4 1,9 TDI 110 PS W AUTOMACIE Jeżdże moją niunią codziennie 80 km do pracy i z powrotem. Z tego 60 kilometrów autostrada reszta po moęście. Śmigam zawsze w okolicy 120/130km/h. W sezonie moje spalanie nie przekracza 6,0 do max 6,5. Teraz w okresie zimowym jest to śrdnio od 6,5 do 7,5. Czy to dużo więcej?? Pochwalcie się jak wasze Audiki na automacie w zimę łykają. Pozdrawiam Chester
  2. chester

    Brak doładowania

    Tak jak już kolega Spanky wspomniał, niech mechanior się przejedzie z Vagiem z sandałęm w podłodze. Niech podmieni na próbę tak zwany "cykacz". Całkiem możliwe, że on odcina ci turbawkę. Powodzenia
  3. Witam Klubowiczów, co do koloru oleju w skrzyni nie będę sie sprzeczał. Nalałem oleju ESSO wg specyfikacji podanej w instrukcji audi napraw sam, oczywiście dla automata 4 biegowego. Co do kosztu wymiany to myślę, że trzeba liczyć ok 300 PLN. Filtr 70 PLN, Olej i robocizna. Sam olej jest drogi - niestety. Jeżeli ktoś ma jakies wskazówki lub komentarze z góry dziękuję. Pozdrwaiam
  4. Witaj Rob, olej Esso o który pytasz ma kolor piwny. Nie mam teraz typu pod ręką, bo jestem w pracy. W każdym bądź razie jest to olej, który jest zalecony przez producenta czyli audi. Jest on nawet wymieniony w książce audi-naprawiaj sam. Olej ten niestety nie jest tani. Kupiłem z kolega na pół 20 litrów. Serwis kasuje za litr tegoż specyfiku aż 80 PLN. Mam nadzieję, że moja odpowiedź się satysafakcjonuje. W razie pytan pisz. Pozdrawiam
  5. Szanowni Koledzy, dzisiaj wymieniłem olej w skrzyni. Automat śmiga jak lala. Olej, który tam był to żur. Ale co najgorsza, był tam olej ATF(czerwony), nie do tej skrzyni. Ciekawe, jaki głąb w niemczech nalał tam takiego gnoju?? Nalałęm odpowiedniego oleju Esso do tych skrzyń. Mój mechanik zalecił nawet kolejną wymianę za 30 tyś km. A potem dopiero za 60. Tak dla świętego spokoju. Dziękuję za porady i pozdrawiam.
  6. Halo Rob, dzięki za sugestię. Umówiłem się już w tym tygodniu na przegląd, tzn. wymianę oleju w sktzyni i filtra. Mam nadzieję, że się polepszy. Serdecznie pozdrawiam Chester
  7. Witam wszystkich klubowiczów, posiadam Audi A4 B5 110 PS rok prod. 1997. Mam pytanie co do dwóch objawów w mojej ASB. 1. Raz na jakiś czas zdarza mi się rankiem po przejechaniu paru metrów do skrzyżowania, że przy ponownym starcie szkrzynia zawacha się na 1-2 sek i potem ruszy lekkim szarpnięciem i dalej jest wszysko O.K. 2. Przy zmianie z R na D czasami skrzynia lekko szrpnie lub juz po puszczeniu pedału hamulaca zrobi takie jakby zaciągnięcie. Moje pytanie, czy jest to związane z koniecznością wymiany oleju, który już stracił swoje włąściwości. Czy to coś poważniejszego. Z gry dziękuję za info. Pozdrawiam temat pre_pl
  8. Witam wszystkich klubowiczów, mam problem, lub niewiedzę dot. wskaźnika temperaturzy zewnętrznej na zagarach. Czasami sam pokazuje mi stopnie celsjusza, a czasami fahrenheita? Od czego jest to zależne? W jaki sposób można to zmieniać? Czy można wyświetlać za pomocą tego wyświetlacza inne funkcje? Problem ten mam w Audi A4 Avant 1997 1,9 TDI 110 PS. Z góry serdecznie dziękuję. Pozdrawiam
  9. Witaj Kolego, piszę do Ciebie ponieważ miałęm niedawno taki problem jak ty. Problem wygląda następująco. Musisz zacząć od elektryki na podszybiu. Nich elektryk przejrzy Ci kostki przy komputerze, czy nie ma w nich wilgoci. Sprawdź również, czy nie masz w tym miejscu odcięcia z tytułu urządzeń takich jak alarm. U mnie osobiście to było powodem awarii. Jeżeli masz alarm spróbuj zmostkować albo odłączyć. Następnie usuń błąd na VAG-u. Jeżli będzie śmigało to masz tylko problem z alarmem. Jeżeli błąd wróci trzeba sdzukać dalej. Od sterowników pod siedzeniem pasażera począwszy. Pozdrawiam i życzę sukcesu.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...