Skocz do zawartości

kaos

Pasjonat
  • Postów

    50
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O kaos

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia kaos

0

Reputacja

  1. Generalnie padła lampa od strony filtra, wiec myślałem żeby zdemontowac cały filtr i może dałoby radę.. No cóż muszę jakis garaż ogarnąć i po grzebać chyba..
  2. Witam, Mam pytanie jak w temacie, czy do wymiana zarnika trzeba demontowac zderzak? Czy jest to jakos specjalnie wymagająca czynność i czy taki człowiek jak ja czyli mechaniczny lajik dałby sobie z tym radę? Kupiłem zarniki marki Osram D1S, mam długie i drogowe światła xenon, nie wiem cZy to wlasnie jest bi xenon czy nie kiedyś mi to ktoś tłumaczył ale średnio to ogarnalem.. No wlasnie czy dobre zarniki kupiłem. Teoretycznie Pan mi sprawdził w katalogu i powiedział ze bedą dobre ale wole sie upewnić. No i ostatnie pytanie czy muszę od razu wymienić oba? Pozdrawiam.
  3. mówisz to chyba tak zrobię bo i tak w poniedziałek do warsztatu samochód oddaje. zobaczymy jeszcze co znachor powie
  4. poduszka silnika rozumiem, wtyczka/kabelki ta część wypowiedzi możesz rozwinąć
  5. Witam, Taki blad mi sie wyswietlil i nie mam pojecia co to jest ... co to może być?
  6. Powiem Ci ze mase pracy w nia wlozyles ale jest piekna
  7. ok to teraz jeżeli możecie oczywiście powiedzcie krok po kroku jak to zrobić bo kompletnie się na tym nie znam chyba ze ew. istnieją gotowe żarówki typu plug&play
  8. Fuchs TITAN ATF CVT High-Performance Automatic Transmission Fluid Description: Ultra high-performance fluid specially designed for use in many CVT-gearboxes using push-belts or transmission chains made of steel. Developed for Mercedes-Benz A- and B-class. TITAN ATF CVT is a high performance transmission oil formulated with selected base stocks and specially recommended for use in latest generations of Continuously Variable Automatic Transmissions (CVT) which transfer traction via steel-made traction chains or belts. TITAN ATF CVT has been tested successfully to be used in many CV-Transmissions of various brands (e.g. Audi Multitronic). TITAN ATF CVT has been developed the latest generation of Mercedes Benz CVT transmissions called Autotronic. Manufacturer’s oil drain intervals are mandatory. Specifications and Manufacturer Approvals: Specifications/Approvals • MB-APPROVAL 236.20 • FORD WSS-M2C928-A FUCHS Recommendations • BMW 83 22 0 136 376 • BMW 83 22 0 429 154 • VW TL 521 80 (G 052 180) Technical Datasheet: Density at 15ºC DIN 51757 0.848 g/ml Flash Point, CoC DIN ISO 2592 210ºC Pour Point DIN ISO 3016 -52ºC Foaming Tendency Seq. I/II ASTM D 892 30 / 0; 30 / 0 ml Dynamic Viscosity at - 40°C DIN 51398 11,900 mPas Kinematic Viscosity at 40ºC DIN 51562-1 34 mm²/s Kinematic Viscosity at 100ºC DIN 51562-1 7 mm²/s Viscosity Index DIN ISO 2909 173
  9. oj nie. mam tylko to co napisalem
  10. mam jakis taki - Titan ATF CVT - dobry czy zly ?
  11. dodam tylko ze impreza kosztowala mnie 300 PLN rowno.[br]Dopisany: 24 Listopad 2010, 14:03_________________________________________________btw. ale ten olej smierdzi masakra
  12. nie zdazylem jeszcze ale wszystko w samochodzie jakby ucichlo juz jest o wiele lepiej co nie znaczy ze nie zmienie oleju i reszty. wiecie co mnie jeszcze zastanawia? od kiedy autko zaczelo mi warczec nie mam problemu z DPFem, wczesniej dosc czesto sie zapalal i musialem go przepalac teraz juz naprawde dlugo jezdze i ani razu sie nie zaswiecil .. [br]Dopisany: 17 Listopad 2010, 16:17_________________________________________________No i po zabiegu wymieniłem tu: http://motoreno.pl Wykonanie usługi oceniam tak na 4+, ważne ze wymieniłem, weszło ponad 4 banki, no ~ 4,5l. Głośny dźwięk zniknal i zdecydowanie poprawiła sie kultura pracy ale jeszcze cos glosnbo chodzi i podejrzewam ze to DPF. Takze w tym tygodniu (mam nadzieje) będzie Goodbye DPF
  13. przez nich kupilem tylko olej - mialem sporo taniej;) dzieki wszystkim za pomoc. Przy okazji ostatnio znajomy wlasnie ten z mercedesa mowil ze jest tu na mazowszu kolezka ktory za 4000 zł (z gratami) zmienia multi na manuala jak sie posypie;) Powtarzam tylko to co slyszalem zeby nie bylo. Informacji nie sprawdzilem
  14. jestem mam znajomego w mercedesie i tam kupie olej i wymienie chyba bo oni tam maja staly kontakt a serwisem audi i powiedzial ze to zrobi
  15. wiem juz czytalem te tematy wszystkie i widzialem liste serwisow, ale wiecie jak to jest - bede sie lepiej czul jak pojade do serwisu z ktorego ktos z nas (z multi) wyjechal zadowolony [br]Dopisany: 28 Październik 2010, 16:28_________________________________________________ 2.0TDi (140PS) BPW, sterownik: JZU - 8E4 910 155 B (7 lamel) Brak dostepu, moze na zlocie ktos udostepni wystepuje na niskich obrotach, np bywa tak ze stoje na swiatlach i zaczyna te swoje warki, to ja mu w gaz lekko a on przestaje.. ciezko to wytlumaczyc. podczas jazdy nie slysze warczenia a tez teraz chce ten olej wymienic i nie wiem czy sie te pare stow nie zmarnuje jak sie okaze ze trzeba bedzie wymienic pompe albo bron boze skrzynie ... przerazony jestem szczerze powiem..[br]Dopisany: 28 Październik 2010, 18:19_________________________________________________i dadam jeszcze ze albo mam schize albo pogorszyla sie kultura jazdy .. ogolnie jakby glosniej chodzil, osiagi niby te same ale czuje jakby tepy sie zrobil.. zaczynam tez wariowac ze dymi za bardzo ... chociaz kto wie
×
×
  • Dodaj nową pozycję...