Skocz do zawartości

capitan_caprice

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O capitan_caprice

  1. Ostatecznie nie kupiłem bo mimo że sprzęt prima sort, a właścieciel bardzo znający sie na rzeczy, to turbo było bez czujników i troche się przestraszyłem zakupów w ASO btw czy ktoś się orientuje jaki jest koszt tych czujek ? Na polecanym linku z ebay jest kompletna więc ryzyko dobierania kosztownych dorobiazgów mniejsze. Prowadze rozmowę jeszcze z jedną firmą moze się uda znaleźć w ojczyźnie. Jesli nie to pozostają zakupy u Helmuta. [br]Dopisany: 08 Sierpień 2007, 22:46 _________________________________________________ Ok 2 k PLN nóweczka dobry strzał z firmy z Koszalina. Na razie nie zmontowana ale wygląda doskonale i ma komplet czuników wszystkich przewodów ITP pierdółek.
  2. Ze zacytuje kultowy filmik "Sie gra sie ma " dziwne pytanie kompleksy czy jak ? przecież to nie Bentley GT czy Aston DB9. peace thomas dziekuję ze informacje. siadam własnie do przeglądu. Troche mnie nie było ale zbierałm pilnie graty do i wyniki sa takie ze mam juz 99%. Sprężarke dostałem ostatecznie w Koszalinie. Doskonały kontakt na graty do nowszych Audi podam zainteresowanym. Ponadto była jeszcze wycieczka do Wrocławia ( Radwanice) i tez pełen sukces. Teraz szukam kogoś kto to wszystko poskłada Jesli macie kogos godnego polecenia to prosze o podpowiedzi. Oddam Audi na weekend za pomoc w zanelzieniu dobrego blacharza i lakiernika. Moi fachowcy niestety odpadli - jedni z uwagi na brak fachowości inni z uwagi na wycenę (równą ASO). Miałem juz chwile zwiatpienia ale się nie poddaje. Pozdro
  3. Jasne jasne szukam jak najbardziej. S4 B7 kompletny z halogenami. Namiar poproszę [br]Dopisany: 01 Sierpień 2007, 13:22 _________________________________________________ Byłem, widziałem i mozna smiało dopisac do polecanych warsztatów (spręzarki). Gość kompetentny i uczciwy. Ceny średnio europejskie ale adekwatnie do jakości sprzętu. Duzy wybór sprężarek i pewność zakupu i gwarancja. Telefon aktualny , adres Westerplatte 55 Opoczno.
  4. mówiełem mówiełem ale dopiero jak zobaczyłem te fotki to się zakręciłem Dzieki ono zadzwonie rano, ale w razie czego zabezpieczyłem juz tą z niemieckiego ebay. Idzie się dogadać z niemiaszkiem więc jeśli nie pomoże turbospec od Ciebie to biorę THX
  5. takie zachęty powinny być zakazane no jestem pod wrażeniem. ale konkretna robota!!!!! Z całej tej inspiracji chyba się zdecyduję na ten zderzaczek z S4 :th: A w kwestii tych nr które podałeś czy to nie przypadkiem wersja 20V. Czy ta inna głowica to inne oznaczenie silnika np BWE ? Oki bardzo dziekuję, poszukiwania nadal trwają .....
  6. Swieży nabytek 2.0 T okazał się bez T bo spężarka "sie uszkodziła" mechanicznie. Blaszka z turbinki mówi tak GROSSE KUND NR: 06D 145 701C LADER NR:H 0 710007002 00012 AUSF NR: K03-53039700087 Moje pytanie brzmi: czy musze nabyć dokładnie ten sam sprzęt, który był oryginalnie a może podjedzie jakiś "lepszy" zamiennik. Czy nie będzie problemów ze sterowaniem (orginał na dwa czujniki i sporą wiązke). Czy nie będzie to powodowało konieczności zmiany osprzętu ( kolektor, IC). Kto może mi w tym doradzić i ustawić całość ?
  7. no właśnie te turbo dziwne - dwa czujniki. Dlaczego 2 ? Ktoś sie orientuje? Ponadto juz wiem ze nie pasuje od Passata 2.0T i od A3. Oj dziwne dziwne Oki pogadam z kim trzeba może faktycznie coś doradzi, bo moze być problem z tą firmową turbinką. Nie jestem fanem takiego tunnigowania a ponadto nie widziałem zderzaków od S4 B7. Ponadto atrapka jest chyba inna i nie wiem co jeszcze. Dopiero raczkuję w tym Audi i naprawde ciezko mi się zorientować w takich niuansach. Jasli masz jakiś konkretne linki do przedmiotów na allegro to smiało
  8. Fakt auta bez uszkodzeń z USA są tańsze ale nie aż tak atrakcyjne. Poprzednio kupowałem Lincolna bez uszkodzeń i gdyby nie problem z podażą tych aut w europie pewnie wybrał bym cos "miejscowego". Problemu z turbina nie powinno być. Juz znalezłem na Allegro za całe 2000 PLN (nawet z kolektorem) nr czesci różni się minimalnie ale z wyglądu to samo. Co do modyfikacji to raczej niechętnie w tym aucie. Znam troche zapaleńców 1/4 mili i wiem jakie to wróży problemy i koszty. Naogladałem się juz tych wypalonych zaworów, pourywanych korbowodów, tłoków po detonacji stukowej itp hehe widziałem nawet odwaznik korbowodu który przebił silnik na wylot. Tak wiec programiki oki ale zadnych zmian mechanicznych nie planuję. Jak poskładam auto to wybiorę się do cieszącego się estymą Rogala ale ten etap to pewnie ze 3-4 tygodnie min. Na razie zakupy blachy ( na szczeście tania) i przodu (dosc drogo). Za jakiś dobre namiary będę wdzięczny
  9. to auto ściągałeś z usa ? Turbo powinno być na gwarancji wymienione Tak auto kupiłem w USA (doskonały rynek !!!) jako uszkodzone tak więc reklamacji nie będzie. Sprężarka dostała niestety uderzenie bo jest paktycznie najbardziej wysunietym elementem osprzętu. Szukam nowej lub raczej innej sprawnej. E0A no special edition Nie masz s-line'a. No cóż łudziłem się ze te aluminium w środku,3 ramienna kierownica w skórze (jak cały środek) i felgi 17 " z oponami 245/45 to własnie ten pakiet. Ale juz zostałem wyprowadzony z błędu
  10. Zbawa dekoderem dała taki oto wynik : E0A = no special edition 7AD = anti-theft alarm system and passenger compartment control 4UB = airbag for NAR 6XK = outer rear view mirrors: powered, heatedelectrically foldable, automatically dimming 5SG = outer left rear view mirror: flat 5RW = outer right rear view mirror: convex, USlarge viewing field 1KW = disc brakes, rear J0R = battery 380 A (80 Ah) 1LA = disc brakes, front 1BA = standard suspension/shock absorption 3FE = electric slide/tilt sunroof with sun screen/sunblind 5TE = decorative aluminum inserts 7X0 = without park distance control 4R4 = power windows with comfort operation andcircuit breaker F0A = no special purpose vehicle, standard equipment 8GR = alternator 150A 0G7 = Tiptronic 0YM = weight category rear axle weight range 11 0JL = weight category front axle weight range 11 T61 = components for, base engine, unit 06D.1 3NZ = rear seat bench unsplit, backrest split folding 8BJ = halogen headlight for left-hand drive US design U1B = instrument insert with mph speedometer, clock, tachometer and trip odometer X9A = national sales program USA 1N3 = speed-related variable steering assist (Servotronic) 1XW = leather trimmed multi-function sports steering wheel 8Q0 = without headlight-range adjustment 903 = code not found :-( 8Z6 = engine cooling system, type 2 D2L = 4-cylinder gasoline engine 2.0 L/147 kW 16V turbo FSI, homogeneous, base engine is T59/T61 7Q0 = without navigation device C8F = cast alloy wheels 7 1/2J x 17 7K0 = without tire pressure warning light 4X3 = side airbag front with curtain airbag 2K2 = reinforced bumpers 3L5 = electric seat adjustment for both front seats 4KC = side and rear windows tinted 3Y0 = without roll-up sun screen 4K8 = radio remote controlled central locking operated from inside, front and rear and separate trunk release 5D2 = carrier frequency 315 MHz 1SA = without additional engine guard 7GB = emissions concept ULEV 2 Q1A = standard front seats 4GP = windshield tinted with sun band and viewing window for vehicle identification number Czyli najważniejsze zostało wyjaśnione , kod silnika to BPG , skrzynia Tiptronic. Gneralnie nie ma biedy. Niestety padnięta sprężarka turbo . Kolejny tydzień to zakupy zakupy zakupy.......
  11. 220 KM to granica mojej ostatecznej satysfakcji jak na auto do coddziennej jazdy. W kwestii usterkowości to jestem zaskoczony, że są awaryjne. Mślełem, że co jak co ale niemiecka inzynieria daj radę. Planowane używanie auta to ok 20 tys km rocznie wiec z tym co teraz jest na szafie nie powinno przekroczyć 90 tys km. Taki przebieg chyba nie wróży problemów ? Czytam, czytam i coraz bardziej powątpiewam czy dobrze wybrałem. Może lepiej brać manuala ??? Jest co prawda droższy bo z 2007 i nie ma ładnego aluminium tylko drewno ale jesli ma być lepszy to chyba warto ? ps Kto chce moje Audi ?????? To chyba S-line jeśli się nie mylę ( jak to poznać?)
  12. :> hehe no to jak to wkońcu jest. Testu ze sposobem pracy skrzyni nie moge przeprowadzić, bo jak juz wspominałem mam dysfunkcję silnika Jeżdziłem bezstopniową skrzynią w Z 350 i podobało mi się wiec jesli to multitronik to będzie fajnie. Ale musze jeszcze poczekać. Ponadto oczywiście korci mnie poprawanie dobrego czyli zabawy z mocą ale to kosmetyka a tu niestety przypadek chirurgi urazowej.
  13. A jak to rozstrzygnąć ? Czy to multi czy nie multi ? Ilosć biegów własnie ?
  14. I o to własni mi chodziło. Chciałem DSG bo wiele czytałem dobrego o tym rozwiązaniu. Tiptronic, moim zdaniem, ma spore opóżnienie. heh dobre pytanie - przełączałem ale jakoś nie zapamiętałem - sporo tych kwardracików było myśle, że 6 (czy to mozliwe? ) ale dziś sprawdzę.
  15. S-tronic brzmi nieźle ale co to właściwie znaczy ? Owszem ma jakieś S w dolnym położeniu ale jak to się przekłada na paramtry skrzyni ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...