ninja1
Pasjonat-
Postów
40 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
O ninja1
Osiągnięcia ninja1
0
Reputacja
-
ok, tylko problem w tym, że na bagnecie nie ma min, max tylko jest kratka
-
Witam, jaki powinien być poziom oleju na bagnecie. Czy ma sięgać na zimnym silniku do końca kratki ?
-
[ALL B6] Wymiana filtra paliwa, oleju, powietrza,
ninja1 odpowiedział(a) na ninja1 temat w Audi A4 B6/B7
dzieki[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 08:48_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie czy nie mając DPF mogę lać taki olej Motul Specific 504.00 507.00 -
Witam, chciałem zapytać co ile powinno wymieniać się filtry: 1) paliwa 2) oleju 3) powietrza ?
-
Witam, od kilku dni mam problem, że: - po odpaleniu silnika coś jak było zaczęło trichę wyć - przy przekręcaniu kierownicą nawet trochę wycię jest co raz mocniejszy. - odniosłem klapę i słychać było jakby klekot po prawej stronie od silnika(stojąc w stronę szyby czołowej) - sprawdziłem płyn wspomagania(jest po niżej minimum) oraz jest zapieniony - po nagrzaniu się silnika problemu jakby nie było Czy ktoś mógłby służyć radą ?
-
U mnie po rozgrzaniu utrzymują się na poziomie 700 i trochę samochodem trzęsie. Czy szkodliwe dla samochodu będzie podwyższenie obrotów do np.. 800 ?
-
Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie ma obroty na biegu jałowym w 2.5 TDi 163 (BDG)? Oczywiście na rozgrzanym silniku) Ewentualnie czy ktoś z teorii wie jaka ma być ? [mod]Dlaczego wypisujesz w temacie, że wątek dotyczy wszystkich B6 jak tak nie jest, bo chodzi o konkretny model silnika - poprawione[/mod]
-
A jak zmieniłeś to inne komponenty działały sprawnie. Bo tak się zastanawiam czy to nie będzie miało wpływu na inne elementy. Samo z siebie chyba tak obroty po prostu nie opadają.
-
Witam, czy wie ktoś może czym mogą być spowodowane obroty poniżej zakresu (740-840 rpm - obroty są na poziomie 700). Logi przeprowadzone były na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Log statyczne 000, 001, 002 : http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32980.html. Czy istnieje ewentualna możliwość zwiększenia obrotów.
-
a moglbys cos wiecej powiedziec, gdzie sa koronki, czujniki ?
-
Sprawdzałem we wszystkich blokach m.in. silnika, skrzyni ABS itd.
-
Po podpięciu pod VAG'a brak błędów.
-
Witam, sprawa dotyczy lekkiego szarpania przy ruszaniu oraz dojeżdżaniu np. świateł. Jak wyłączyłem ESP to problem natychmiast zniknął. Czy wie ktoś może o co chodzi ?
-
[ALL B6] Prośba o analizę logów - drgania biegu jałowego
ninja1 odpowiedział(a) na ninja1 temat w Audi A4 B6/B7
Przeczytałem wszystkie wątki dotyczące tego problemu. W odniesieniu do tego co jest w zamieszczonych przeze mnie logach nie mogę nic dopasować. Mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która mi pomoże. -
[ALL B6] Prośba o analizę logów - drgania biegu jałowego
ninja1 opublikował(a) temat w Audi A4 B6/B7
Witam, mam mały problem z drganiem samochodu na biegu jałowym. Zrobiłem dzisiaj logi statyczne i widzę, że silnik ma obroty poniżej przedziału, który pokazany jest w VAG'u. Statyczne: Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32980.html Grupy: 002,018 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32982.html Grupy: 014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32983.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32984.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32978.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32985.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32981.html