Skocz do zawartości

ninja1

Pasjonat
  • Postów

    40
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ninja1

Osiągnięcia ninja1

0

Reputacja

  1. ok, tylko problem w tym, że na bagnecie nie ma min, max tylko jest kratka
  2. Witam, jaki powinien być poziom oleju na bagnecie. Czy ma sięgać na zimnym silniku do końca kratki ?
  3. dzieki[br]Dopisany: 15 Marzec 2011, 08:48_________________________________________________Jeszcze jedno pytanie czy nie mając DPF mogę lać taki olej Motul Specific 504.00 507.00
  4. Witam, chciałem zapytać co ile powinno wymieniać się filtry: 1) paliwa 2) oleju 3) powietrza ?
  5. Witam, od kilku dni mam problem, że: - po odpaleniu silnika coś jak było zaczęło trichę wyć - przy przekręcaniu kierownicą nawet trochę wycię jest co raz mocniejszy. - odniosłem klapę i słychać było jakby klekot po prawej stronie od silnika(stojąc w stronę szyby czołowej) - sprawdziłem płyn wspomagania(jest po niżej minimum) oraz jest zapieniony - po nagrzaniu się silnika problemu jakby nie było Czy ktoś mógłby służyć radą ?
  6. U mnie po rozgrzaniu utrzymują się na poziomie 700 i trochę samochodem trzęsie. Czy szkodliwe dla samochodu będzie podwyższenie obrotów do np.. 800 ?
  7. Witam, czy ktoś mógłby mi powiedzieć jakie ma obroty na biegu jałowym w 2.5 TDi 163 (BDG)? Oczywiście na rozgrzanym silniku) Ewentualnie czy ktoś z teorii wie jaka ma być ? [mod]Dlaczego wypisujesz w temacie, że wątek dotyczy wszystkich B6 jak tak nie jest, bo chodzi o konkretny model silnika - poprawione[/mod]
  8. A jak zmieniłeś to inne komponenty działały sprawnie. Bo tak się zastanawiam czy to nie będzie miało wpływu na inne elementy. Samo z siebie chyba tak obroty po prostu nie opadają.
  9. Witam, czy wie ktoś może czym mogą być spowodowane obroty poniżej zakresu (740-840 rpm - obroty są na poziomie 700). Logi przeprowadzone były na rozgrzanym silniku na biegu jałowym. Log statyczne 000, 001, 002 : http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32980.html. Czy istnieje ewentualna możliwość zwiększenia obrotów.
  10. a moglbys cos wiecej powiedziec, gdzie sa koronki, czujniki ?
  11. Sprawdzałem we wszystkich blokach m.in. silnika, skrzyni ABS itd.
  12. Po podpięciu pod VAG'a brak błędów.
  13. Witam, sprawa dotyczy lekkiego szarpania przy ruszaniu oraz dojeżdżaniu np. świateł. Jak wyłączyłem ESP to problem natychmiast zniknął. Czy wie ktoś może o co chodzi ?
  14. Przeczytałem wszystkie wątki dotyczące tego problemu. W odniesieniu do tego co jest w zamieszczonych przeze mnie logach nie mogę nic dopasować. Mam nadzieję, że znajdzie się osoba, która mi pomoże.
  15. Witam, mam mały problem z drganiem samochodu na biegu jałowym. Zrobiłem dzisiaj logi statyczne i widzę, że silnik ma obroty poniżej przedziału, który pokazany jest w VAG'u. Statyczne: Grupy: 000,001,002 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32980.html Grupy: 002,018 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32982.html Grupy: 014,018 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32983.html Grupy: 004,007,013 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32984.html BS: Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32978.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32985.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/vaglog_32981.html
×
×
  • Dodaj nową pozycję...