Skocz do zawartości

julio4350

Pasjonat
  • Postów

    42
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O julio4350

Informacje

  • Imię
    Michał
  • Miasto
    Wrocław

Auto

  • Model
    Audi
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2017
  • Silnik
    2.0 TFSI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    quattro
  • Skrzynia
    S-Tronic
  • Paliwo
    PB

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia julio4350

0

Reputacja

  1. Witam Posiadam A4B9 z silnikiem 2.0 TFSI 252KM i borykam się z następującym problemem. Auto drży na wolnych obrotach, wyczuwalne jest to w środku auta jak się np stoi na światłach. Po dodaniu lekko gazu do około 1000obr i utrzymywaniu tych obrotów drgania całkowicie ustają. Żadnych błędów silnik nie ma. Wymieniania odma i nowe świece i problem dalej jest. Czasami jest to mocno wyczuwalne a czasami mniej jednak występuje to cały czas. Czy ktoś podsunie jakieś rozwiązania. Pozdrawiam
  2. a gdzie wzmacniacz ten się znajduje mam wersję AVANT
  3. Antena fabryczna jest OK tylko posaiadam 2 Audi i w A6c6 jest dużo lepszy odbiór fal radiowych i chciałbym aby w A4 był taki sam
  4. Witam W związku ze słabym odbiorem fal radiowych w swojej audi chciałbym kupić antenę samochodową ze wzmacniaczem Antena musi posiadać złącze kątowe SMB Na allegro jest mały wybór anten ze złączem tym Co polecacie?
  5. Witam Czy jest możliwość włączenia aktualnego biegu na FIS w multitronicu jadąc na D? Chodzi o to aby biegi wyświetlały się jak w trybie S
  6. Witam! Posiadam A4B7 2.0 TDI BPW. Auto zaczęło nagle pobierać bardzo duże ilości oleju tj.: 1L na 500km-dotychczas nie pobierał ani grama od wymiany do wymiany. Silnik nie posiada żadnych błędów, brak jakichkolwiek wycieków, auto pracuje normalnie, nie dymi(ale to chyba dlatego, że jest DPF i nic nie będzie widać) Czy spotkał się ktoś się z takim przypadkiem. Pozdrawiam
  7. http://allegro.pl/walek-rozrzadu-popychacze-audi-a4-2-0-tdi-bpw-i4751522181.html Wałek nie posiada żadnego nacięcia
  8. No silnik BPW a na walku Panowie nie ma żadnego klina jest po prostu goły stożek
  9. Witam! Kupiłem nowy wałek rozrządu do mojej audi 2.0 BPW i pytanie do fachowców jak ustawić go tzn.: koło na wałku jest na stożku i jak zsynchronizować wałek z wałem? Pozsrawiam
  10. no właśnie Patryk 20 ostatnio wymieniałem wałek rozrządu bo jeden z popychaczy się uszkodził i wytarła się jedna z krzywek na wałku. Założyłem wałek i popychacze od 1.9 130koni(niczym się nie różniło od mojego) i w sumie po tej naprawie tak się DPF często zapycha. No ale auto poza tym chodzi rewelacyjnie. Czy to może mieć jakiś związek?
  11. witam wszystko sprawdzone i nic nie pomogło. Dzisiaj próbowałem wypalać filtr przez vcds i temp max 600stopni. Zapchanie zeszło do 15% zapchania i dalej się już nie chce wypalać.
  12. Panowie te 300km to głównie trasa Po diagnostyce silnika zero błędów, pompowtryski w normie. Po wypaleniu filtra do 0% i zakończeniu procedury wypalania przez VCDS( długi czas mi to zajmuje bo nie mam odpowiedniej temp tak jak wyżej pisałem) jade dalej autem i na kanale 75 w oknie 3 w oczach rośnie procentowo zapychanie filtra mino że jadę cały czas. No tragedia myślę o tym EGR- jutro zajrzę do niego ale nie wiem czy to coś zmieni ponieważ żadnego błędu nie ma w sterowniku silnika. Czy jest jeszcze coś na co można zwrócić uwagę?
  13. Witam! Mam problem w swojej a4b7 2.0TDI BPW mianowicie od miesiąca cały czas zapycha mi się DPF do tego stopnia, że auto wchodzi w tryb serwisowy, bo samo nie potrafi sobie poradzić z procedurą wypalania. Nawet mam trudności z wypaleniem filtra przez VCDS-a ponieważ temperatura przed i za filtrem nie może osiągnąć 700stopni-maksymalnie osiąga 600stopni i wypalanie filtra schodzi mi bardzo długo. No ale nawet jeśli wypalę filtr to po zrobieniu 300km znowu zapala się kontrolka DPF i tak w koło. Podmieniałem czujnik różnicy ciśnień i nic to nie dało. Co może powodować taki stan rzeczy? Pozdrawiam
  14. julio4350

    Częste zapychanie DPF-A

    Witam! Mam problem w swojej a4b7 2.0TDI BPW mianowicie od miesiąca cały czas zapycha mi się DPF do tego stopnia, że auto wchodzi w tryb serwisowy, bo samo nie potrafi sobie poradzić z procedurą wypalania. Nawet mam trudności z wypaleniem filtra przez VCDS-a ponieważ temperatura przed i za filtrem nie może osiągnąć 700stopni-maksymalnie osiąga 600stopni i wypalanie filtra schodzi mi bardzo długo. No ale nawet jeśli wypalę filtr to po zrobieniu 300km znowu zapala się kontrolka DPF i tak w koło. Podmieniałem czujnik różnicy ciśnień i nic to nie dało. Co może powodować taki stan rzeczy? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...