Skocz do zawartości

albercik

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    15
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O albercik

Osiągnięcia albercik

0

Reputacja

  1. albercik

    Uszczelka pod głowicą

    Słyszałem też od kumpla, że ten osad pod korkiem to wina nie dogrzania właśnie silnika podczas krótkich podróży przez okres zimowy. Wystarczy podobno przegonić auto po dłuższej trasie i powinno być okej. Co Wy na to ??
  2. albercik

    Uszczelka pod głowicą

    Stan oleju jest "podręcznikowy" niecałe 2000 po wymianie a płyn chłodniczy bez plam. Olej na bagnecie również czysty , więc może uszczelnienie samego korka dało ciała i jakaś wilgoć sie tam dostała ?
  3. albercik

    Uszczelka pod głowicą

    Witam, zauważyłem że ostatnio ubywa mi troche płynu chłodniczego i po odkręceniu korku wlewu oleju pojawiła się pod nim jasna maź. To pewnie uszczelka pod głowicą popuszcza prawda ? Jeśli tak to jaki wydatek mnie czeka i czy jeździć autem, czy lepiej odstawić go na razie i nie ruszać do momentu naprawy ? Dodam, że obecnie silnik pracuje normalnie i nie przegrzewa sie a płyn nigdzie bokiem nie ucieka. Mam 1.6 ADP bez gazu 197k przebiegu.
  4. Dzięki za odp. jestem spokojniejszy .
  5. Witam Panowie Sprawa jest taka, że odkąd zaczęły sie mrozy po odpaleniu auta po kilkugodzinnym postoju strasznie "świergocze" z przodu i ciężko jest określić czy to jakaś rolka, czy pasek. Dźwięki te ustają gdy silnik podłapie nieco temperature po kilku kilometrach. Macie jakieś pomysły, czy po prostu rozbierać to wszystko i sprawdzać po koleji ? Dodam jeszcze, że wszystkie paski były wymieniane na nowe przy okazji robienia rozrządu w kwietniu 2010 r.
  6. Sprawdze, ale dlaczego wyświetlacz przebiegu gaśnie podczas włączania świateł ??
  7. Witam. Sprawa wygląda tak, otóż wymontowywałem cały zestaw liczników, ponieważ chciałem założyć aluminiowe ringi na zegary. Po tej operacji podłączyłem obydwie wtyczki, które są z tyłu zgodnie z kolorami i na postoju sprawdziłem, czy wszystko, co powinno świeci sie i wszystko grało . Ale później po kilku minutach podczas jazdy podświetlenie deski padło razem z wyświetlaczem przebiegu auta. I jeszcze jedno, wyświetlacz przebiegu gaśnie w momencie gdy włączam światła mijania lub postojowe. Sprawdzałem jeszcze raz wtyczki oraz bezpieczniki. Bezpieczniki okej, przewody wizualnie też , więc o co może biegać ?
  8. Okej, ale w którym miejscu szukać tych elementów, żeby dokładnie sprawdzić czy są uszkodzenia ?
  9. Witam. W moim 1.6 ADP na silniku program pokazał mi błąd : 16518 - obwód czujnika O2, nie wykryto aktywacji. Czy wiedzie Panowie o co tu biega dokładnie i na co być gotowym w związku z tym ?
  10. Witam Sprawdzałem ostatnio swój wóz VAG-iem i na silniku wyszedł mi taki oto błąd sporadyczny: 17736(P1328). Kod mówi ,że jest to "czwarty cylinder, limit kontroli uderzeniowej osiągnięty". Możecie mi wyjaśnić co to dokładnie oznacza ? Mam motor 1.6, 74 KW ADP bez gazu.
  11. Te kratki w zderzaku to jakieś atrapy co poprzedni właściciel wstawiał, bo oryginały mu "wymontowali". Może nie wygląda to fajnie, ale na razie nie wiem co z tym zrobić.
  12. Witam szanownych użytkowników tego forum. Chciałbym przedstawić mój pojazd, w którym na razie wszystko jest z seryjnego wyposażenia (ale to pewnie do pewnego czasu ). Oto jak wygląda:
  13. Ano też mi to zalatywało bzdurą, ale wolałem sie upewnić
  14. Witam. Obecnie rozglądam się za kompletem letnich opon w rozmiarze 205/55R16. Podczas wizyty u pewnego wulkanizatora z zapytaniem o używane opony, tamten powiedział mi pewną rzecz. Otóż oznajmił mi, że jeżdżąc na alufelgach 16 cali istnieje ryzyko zniszczenia zawieszenia w mojej A4, ponieważ nie jest to standardowy rozmiar kół do tego modelu (B5) i od razu zaoferował mi komplet felg 15" z oponami(używanymi). Nie jestem biegły w tym temacie więc pytam Was o zdanie: czy ma racje, czy po prostu chce wyciągnąć dodatkowo kase za felgi ?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...