Skocz do zawartości

agness

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O agness

Osiągnięcia agness

0

Reputacja

  1. agness

    co to za dzwięk?

    A moglbym ten filtr wyjac i sprawdzić czy będzie słychać po wyjeciu?
  2. agness

    co to za dzwięk?

    tak tylko to czasami wkurza bo do tego delikatnie szarpie... Autko było już u kilku mechaników i nikt nie wie, co to jest....
  3. agness

    co to za dzwięk?

    Witam. W moim autku słychać dziwny dźwięk. Pojawia się w zakresie 1500 - 2000 RPM przy obciążeniu - jak turbo pracuję w momencie spuszczenia nogi z gazu. Autko ma przejechane 250.000 tys. km. Wymieniłem w nim zawór EGR, przepływomierz powietrza, turbo na nowe GARETT. Musze dodać, że na postoju tego dzwięku nie słychać. Bardzo proszę o spróbowanie rozpoznania tego dzwięku ponieważ nadal problem się nie rozwiązał po wymianie turbo.
  4. Witam wszytkich ponownie. Wymieniłem turbo na nowe firmy GARETT i wydaje mi się , że już nie słychać żadnego szurania w czasie jazdy. W czasie wymiany okazało się, że jest jeszcze przetarty wąż wychodzący z turbiny o numerze 8E0145790D. Nie wiem czy, mogę z tym jeszcze troszkę pojeżdzić. Wąż ten troszke kosztuje i też zastanawiam się nad używanym. pozdrawiam
  5. agness

    Co to za rurka, wąż?

    Na Allegro jest dużo przetartych i tak się zastanawiam, czy warto kupić używany ale z kolei nowy ceną odstrasza. Dziękuje bardzo za szybka odpowiedz.
  6. agness

    Co to za rurka, wąż?

    Wymieniłem turbosprężarke w moim A4 2,0 TDI 2005r. i okazało się, że oprócz turbo mam jeszcze do wymiany wąż(rurke) o numerze 8E0145790D i teraz moje pytanie... jaki to jest wąż od czego do czego on prowadzi i gdzie mogę go tanio kupić oprócz ASO. Sprawdzałem w ASO i tam kosztuje on ok 600 zł to jest troszke dużo i myślę, że jakiś używany też mógłby być.
  7. wydaje mi się, że ten typ nie może tak mieć skoro traci moc. cos musi być nie tak- treaz tylko co?
  8. W moim BLB nie ma DPF. A auto dość często traci moc(wpada w tryb awaryjny) i to już chyba jest związane z turbo raczej... i to cykanie i poszarpywanie słychać właśnie od strony po której znajduje się turbina. Dźwięk jest tylko odczuwalny i słyszany w czasie jazdy na postoju robiąc przygazówki nie słychać nic, silnik pracuje normalnie. Możę teraz się, ktoś znajdzie, kto pomoże bardzije zdiagnozować dzwięk.
  9. w moim autku jest dzwięk identyczny, co ma użytkownik "poniat83" czy mógłby ktoś napisać w jaki sposób sprawdzić te luzy na wale turbiny bo ja nie bardzo mam pojęcie o tym....? ---------- Post dopisany 31-07-2012 at 20:11 ---------- Poprzedni post napisany 25-07-2012 at 19:00 ---------- jeszcze raz proszę o analizę tego dzwięku.... czy wymiana turbo rozwiąże sprawe?
  10. poniat83 u mnie jest dokładnie to samo, jak włączyłem filmik to aż mi ciary przeszły - jeżdżę już z tym jakieś dwa lata, przy czym u mnie dodatkowo potrafi stracić moc. Przez ten czas wymieniłem poduszki pod silnikiem bo podobno to miała być przyczyna, później przepływomierz powietrza, dalej było to samo, teraz jest wymieniony rozrząd, wszystkie filtry a dodatkowo EGR. Zaworka N75 jeszcze nie wymieniałem, ale najprawdopodobniej to nie będzie to. Ostatnio mój mechanik stwierdził, że to będzie turbina co sądzicie wymieniać turbinkę, czy nie???
  11. w tym problem, że nie posiadam takiego urządzenia i też nie wiem, czy byłoby to cykanie słychać w czasie jazdy jeśli bym nagrał filmik ale spróbuje nagrać i może będzie coś słychać. Dzięki za odzew...
  12. Witam wcześniej już gdzieś pisałem o tym ale zginął mi ten wątek całkiem, także zdecydowałem napisać nowy post. Dotyczy przerywania takiego jakby pocykiwania przy obrotach od 1800 do 2000. Dużo osób pewnie miało z tym już problem. Silnik to BLB 2,0 TDI 103 KW 140KM. A audi A4 z 2005r. B7. Wymienione w nim zostało już sporo częsci, takie jak poduszki silnika, przepływomierz, teraz całkiem niedawno wymieniłem zawór EGR. Nie wymieniałem zaworka N75 bo podobno nie warto i najprawdopodobniej działa poprawnie. Do wymiany mam jeszcze świece żarowe ale wątpie że to jest powodem pocykiwania. Ostatnio mechanik bez demontarzu dogłęnie sprawdzał turbo i stwierdził że jest do wymiany. Komputer pokazuje że turbina ładuje zbyt duże ciśnienie. Czy to napewno będzie to turbo czy może coś innego? Nowa turbina widziałem że kosztuje 2250zł. TURBOSPRĘŻARKA AUDI A4 A6 2.0 TDI 140KM BLB BRE (2347123677) - Allegro.pl - Więcej niż aukcje. Najlepsze oferty na największej platformie handlowej. Chyba ta będzie dobra bo taką znalazłem. Powiem również że inny mechanik powiedział że te pocykiwanie to jest jakaś usterka mechaniczna. Kto takie coś miał i co wymienił i czy pomogło? ---------- Post dopisany 10-06-2012 at 17:49 ---------- Poprzedni post napisany 04-06-2012 at 21:03 ---------- mógłby ktoś, coś podpowiedzieć....
  13. dzisiaj kupiłem 2l. płynu hydraulicznego zielonego w serwisie. 1 litr poszedł na płukanie a z drugiego dolałem do max. Po przejechaniu 20 km nie było słychać żadnych dzwięków, kierownicą kręciło się lżej niż wcześniej. Po skończonej jeździe sprawdziłem płyn w zbiorniczku, delikatnie się spienił i nie wiem, czy to dobrze ? A z takich dziwnych rzeczy to zauważyłem, że w zbiorniczku bezwłądnie pływa sobie sitko/filtr. Po 5 min udało mi się go wsunąć w te miejsce gdzie powinien się znajdować ale nie wiem, czy czasami znowu nie wyjdzie... Mam nadzieję, że mamy zalany dobry płyn a pompa nie zdążyła się "przytrzeć" i nie zacznie z powrotem piszczeć. Dziękuje wszystkim za porade, która okazała się skuteczna.
  14. a może macie jakieś pomysły jak wymienić ten płyn tak żeby sie nie zapowietrzył układ...?
  15. spróbuje sam wymienić płyn gdyż przebywam za granicą i koszta byłyby tu dużo wyższe. tylko nie wiem, czy to pomoże ale zobaczymy. a gdy po wymianie płynu będzie dalej hałasować to raczej nie wskazana jest jazda 1000 km?
×
×
  • Dodaj nową pozycję...