-
Postów
116 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Mariusz90r

Informacje
-
Imię
Mariusz
-
Miasto
Bytom
Auto
-
Model
Renault
-
Nadwozie
Kombi
-
Rok produkcji
2004
-
Silnik
Inny
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Zawieszające się obroty na jałowym EDIT: Po wymianie przepustnicy zaczął szarpać
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Dobra czyli sprawa jasna, wczoraj spróbowałem zrobić adaptacje przepustnicy VAG'iem i lipa (po jej czyszczeniu zrobiłem tylko tą po kluczyku) cały czas wyskakuje error i nie chce przeprowadzić adaptacji, no i przy zgaszonym aucie wyskakuje mi na kanale 098 part throttle, a powinno być idle, a to umiem uzyskać dopiero jak pare razy musnę gaz :/ Jak ktoś to czyta i ma przepustnice do AEB'a w dobrym stanie/cenie i daje gwarancje rozruchową to proszę o kontakt ---------- Post dopisany 30-05-2014 at 15:10 ---------- Poprzedni post napisany 29-04-2014 at 14:23 ---------- @Update Przepustnica sama z siebie zaczęła chodzić przez jakieś 2-3 tygodnie, nawet adaptacje przeszła bez zająknięcia. Niestety problem powrócił, więc kupiłem od forumowicza inną przepustnicę, zamontowałem w środę i po odpaleniu pierwszy sukces, obroty się nie wieszają, schodzą za każdym razem w odpowiednie miejsce, ale tym razem auto zaczęło szarpać przy dodawaniu gazu, a na przepustnicy nie da się przeprowadzić adaptacji VAG'iem :/ Błędów brak. Walnięta druga przepustnica, czy jak? -
Zawieszające się obroty na jałowym EDIT: Po wymianie przepustnicy zaczął szarpać
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Aha zapomniałem - od czyszczenia przepustnicy i adaptacji zacząłem dzisiejszy dzień @Labiel, na którym kanale jest otwarcie przepustnicy? -
Zawieszające się obroty na jałowym EDIT: Po wymianie przepustnicy zaczął szarpać
Mariusz90r opublikował(a) temat w 1.8T
Pacjent to auto z profilu, od dwóch dni zawieszają mi się obroty, ogólnie już przy odpaleniu auto daje sobie więcej gazu, a na jałowym potrafi trzymać prawidłowe obroty 860, albo według własnego uznania 1200, 1500, 2100, po delikatnym kopnięciu w gaz obroty spadają, czasem na prawidłowe a czasem po prostu deczko niżej. Błędów na VAG-u brak, nieszczelności według wskazań wskaźnika doładowania również brak. Czyżby linka gazu? Dodam że ma wyczuwalny luz, wydawało mi się że wcześniej go nie było... -
Manual, ośka, koła 225/45 17- jeżdżąc tylko po mieście mieszczę się w 11L, max jaki miałem to niecałe 12L w zimę. Rekord z trasy to było chyba 7,2L ale tylko dlatego że podczas powrotnego 400km, prawie połowa była w takiej ulewie że 90 z TIR'ami to był max... Ogólnie to miasto miastu nierówne, druga sprawa to krótkie odcinki- ja gdybym dojeżdżał tylko do pracy- do której mam 2,5km to spalanie miałbym chyba z 16L.. jak tylko 1.8T złapie temp. to spalanie na FIS'ie drastycznie spada i staje się całkiem ekonomiczne. Więc wydaje mi się że spalanie masz całkiem ok.
-
Gdzie kupić, śrubę zabezpieczającą do drzwi garażu
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w Na Każdy Temat
Otóż śruba ma okrągły łeb z jednym wystajacym bolcem, więc jak się pewnie domyslasz (albo i nie) klucz nasadka jest również okrągła i ma nacięcie pasujące na ten bolec... Towar nie do dostania na allegro, tokarza znajomego nie mam jeden u którego byłem tak zaczął marudzic że machnalem ręka i wyszedłem. Przykro mi że według Ciebie zrobiłem straszna zbrodnię chcąc dac zarobić jakiemuś forumowiczowi i to z innej części Polski - nie wiedziałem że śrub nie można wysyłać pocztą Dzięki za mega pomocnego posta A teraz serio prosiłbym tylko o info typu mam i mogę Ci sprzedać, mogę wykonać lub dostaniesz to tam i tam. Z góry dzięki -
Witam, mam problem ze znalezieniem kogoś kto sprzeda/wykona taką śrubę do drzwi garażu, stara już lekko wyrobiona, poza tym mamy tylko jeden klucz do niej i non stop z bratem sobie go przekazujemy, co jest nieco irytujące. Może ktoś z was ma jakieś dojście, albo stary niepotrzebny komplet śruby z dwoma kluczami, albo jest tokarzem któremu sie nudzi i będzie w stanie ją wykonać?
-
Zbyt niskie ciśnienie doładowania przy gazie wciśniętym w podłogę
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
@Magicbattle - zawsze możesz spróbować MBC, wpinasz zamiast n75, ustawiasz na 0,6bara - jak trzyma to wiadomo- n75 na śmietnik. -
Zbyt niskie ciśnienie doładowania przy gazie wciśniętym w podłogę
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
@Magicbattle sprawdź sobie jeszcze n75, najlepiej podmieniając na jakieś sprawne. -
Zbyt niskie ciśnienie doładowania przy gazie wciśniętym w podłogę
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Akurat mam info z dzisiaj u kolegi podobno turbina padła, wymieniał sobie opony u znajomego mehanika i powiedział mu o problemie, ten też od razu pomyślał o nieszczelności ale po ściągnięciu TIP'a z turbo stwierdził że "wirnik lata na wszystkie strony" i to zapewne będzie przyczyną bo przewody wyglądają ok... Ile w tym prawdy nie wiem (u mnie na starym turbo też miałem luz na wirniku i turbo puszczało olej a doładowanie miałem normalne)... dam info do tematu jak coś z tym porobi czy pomogło. -
Po wymianie turbiny doładowanie szaleje, na kompie zero błędów
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Podmieniłem króciec od muszli turbo na ten z mojej starej turbiny- tamtego za cholere nie umiałem przedmuchać i problem zniknął autko jeździ dokładnie tak jak powinno Dzięki za pomocne i szybkie rady -
Po wymianie turbiny doładowanie szaleje, na kompie zero błędów
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Nie nie robiłem jeszcze, miałbym je zrobić na wypiętym n75 czy wpiętym? Na wpiętym nie mam serca żeby to zrobić "nowej" turbinie... -
Po wymianie turbiny doładowanie szaleje, na kompie zero błędów
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Pierw przez blisko godzinę dmuchałem i sprawdzałem jak chodzi sztanga, spuszczałem powietrze wolniej szybciej, patrzyłem czy się nie zacina czy idzie płynnie (zaznaczyłem sobie białym markerem kreske na sztandze żeby było 100% pewności) i wygląda na to że ze sztangą wszystko ok, ani razu a pompowałem chyba z 20 razy sztanga się nie zatrzymała ani nie zachowała dziwnie. Po wyjeździe z garażu z odpiętym n75 auto trzyma niecałe 0,4 bar na wskaźniku, za każdym razem przy wciśnięciu gazu wskazówka zatrzymuje się w tym samym miejscu więc klapka chodzi normalnie... Jeszcze może opiszę jak mam podpięty N75 żeby nie było niedomówień - najdłuższy króciec do TIP'a środkowy do muszli turbo , ten po przeciwnej stronie od najdłuższego do gruszki. -
Po wymianie turbiny doładowanie szaleje, na kompie zero błędów
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
ok pioteros będziemy w kontakcie, jutro po pracy zabieram się za sprawdzanie i zrobię update w temacie co z tego wyszło. Dzięki za szybki odzew! -
Po wymianie turbiny doładowanie szaleje, na kompie zero błędów
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
tak oczywiście pierw odepnę wtyczkę, potem jeśli będzie ładował więcej niż 0,3, będę dmuchał w wężyk do gruchy i zobaczę przy jakiej wartości się otwiera- powinno być w okolicach 0,5 tak? -
Po wymianie turbiny doładowanie szaleje, na kompie zero błędów
Mariusz90r odpowiedział(a) na Mariusz90r temat w 1.8T
Da radę ustawić z turbiną na aucie? Bo jak znowu mam odkręcać te wszystkie przewody to mnie chyba szlag trafi... Jeśli tak to co dookoła muszę odkręcić żeby się tam najszybciej dostać?