Skocz do zawartości

Qbq

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Qbq

Osiągnięcia Qbq

0

Reputacja

  1. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Może problem tkwi w pompie.
  2. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Tak jak auto stoi.
  3. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Dzisiaj zauważyłem, że po włączeniu zapłonu przy wciśniętym pedale hamulca daje się wyczuć jednorazowy zgrzyt ABS-u.
  4. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Nie mogę ruszyć czujników więc na razie bez zmian. Wczoraj zauważyłem, że po przejechaniu kilku kilometrów z prędkością ok 120-140 km/h zapala się kontrolka ABS i układ wyłącza się. Po ponownym uruchomieniu silnika kontrolka zgasła a VAG nie widzi żadnych błędów. Spróbuję dzisiaj podłączyć się do sterownika zaraz po zaświeceniu kontrolki.
  5. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Dzięki za wskazówki. Spróbuję je dopchnąć o ile da się je ruszyć.
  6. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Nie wiem co było robione wcześniej. Kupiłem auto tydzień temu. Ktoś mówił, że oscyloskopem można sprawdzić sygnały z czujników i w ten sposób sprawdzić koronki bez wyciągania przegubów. Na VAG-u do 20km/h podaje równe prędkości dla wszystkich kół, powyżej 20km/h program rozłącza się.
  7. Qbq

    Dziwne zachowanie ABS

    Witam! Jeśli nie przekroczę prędkości 20 km/h przy hamowaniu wszystko jest dobrze. Po po przekroczeniu 20 km/h przy hamowaniu uaktywnia się ABS i pedał hamulca wibruje aż do zatrzymania pojazdu. Po przekroczeniu wyższej prędkości np 80km/h wszystko jest dobrze aż do zatrzymania pojazdu. Nie zaświecają się żadne kontrolki i nie odczytuję VAG-iem żadnych błędów. Czy ktoś pomoże?
  8. Ja się piszę Proponuję wcześniejszą godzinę.[br]Dopisany: 25 Maj 2008, 22:44 _________________________________________________Myślę , że M! będzie najlepsze, duży parking, swoboda![br]Dopisany: 25 Maj 2008, 22:46 _________________________________________________M1 - oczywiście
  9. Okazało się, że poduszki po d silnikiem są wszystkiemu winne. "Opadły" co spowodowało nacisk przedniej poduszki i nadmierne drgania.
  10. NIe, odgłos daje się słyszeć jeszcze przed ogranicznikiem.
  11. Witam! Ostatnio objaw się nasilał. Wymieniłem dolny tylny wahacz (sworzeń był suchy i miał duży luz) i skrzypi dalej, z tym, że bardzo rzadko. Nie wiem co to. Nie słychać stuków z zawieszenia. pozdrawiam
  12. Czy może to być wybity sworzeń kulowy w dolnym wachaczu ??
  13. Sprawdzę. Może to jest to bo przy dodawaniu i puszczaniu gazu na niższych biegach lewarek zmiany biegów lekko się przesuwa do przodu!
  14. Posiadam A4 1.9TDI '99. Przy max skręcie w lewo przez ok pół ostatniego obrotu kierownicą z układu kierowniczego (nie zawsze) dochodzi dziwny dźwięk - coś w rodzju zgrzytu podobny może do takiego, który wydają szczęki przy ruszaniu na zaciągniętym hamulcu ręcznym. Lewa zwrotnica została wymieniona na nową ponieważ poprzednia była lekko zgięta po wypadku. Proszę o pomoc! pozdrawiam
  15. Witam! O wibracjach układu wydechowego wiele już napisano, ale może mój przypadek jest nieco inny. Układ na wolnych obrotach oczywiście wpada w wibracje. - Plecionka wygląda bardzo dobrze i nie jest "sztywna", widać , że siatka "pracuje". - Wibracje ustają w momencie popchnięcia układu w przód lub w tył. - Zauważyłem, że środkowy tłumik nie jest idealnie w poziomie, co widać po lewym uchwycie układu, który jest rozciągnięty ok 2 cm więcej niż prawy, - Wymiana wieszaków na nowe nie pomaga, - Przy szybkiej jeździe po wzniesieniach w momencie dobijania auta do dołu słychać podobny dźwięk, Proszę o pomoc! pozdrawiam w regulaminie jest 2 punkt, który zalecałbym stosować
×
×
  • Dodaj nową pozycję...