Skocz do zawartości

ramonek

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    18
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O ramonek

Osiągnięcia ramonek

0

Reputacja

  1. za miesiąc bede w Polandzie to wyjme nastawnik pompy wyczyszcze na igle i ustawie pod Vagiem. powinno byc ok. jak zrobie to napisze czy pomogło. Pozdrawiam
  2. tzn dawka paliwa na samym zimnym silniku sie zwieksza , po rozgrzaniu ma 3.4 mg /skok czy jakos tak. najwazniejsze jest to ,ze czy odpalam go -12 czy +7stponi jak postoi całą noc to tyle samo trza krecic i zawsze zakopci po odpaleniu. a moze zawor elektromagnetyczny na pompie po dluzszym postoju sie jakos przycina przerabial to ktos ??
  3. To sie domyslam ze jak zostanie przestawiony RSW to bedzie trzeba dawke ustawiac itp. Tylko mam nadzieje ze to odpalanie na zimnym bedzie lepsze.
  4. na pompie są rysy ktore zaleca sie robic przy czyszczeniu zeby bylo łatwiej zamontowac, brak plomb oraz wszystkie ustawienia byly zle zrobione , przebieg pewny a auto mam miesiąc czasu wiec niewiem kiedy byl robiony nastawnik napewno zle byl zrobiony . Po podłaczeniu vaga dawka paliwa byla 2mg zmienilem na 3.4mg , kąt mialem 22 wiec przestawilem na 46-51 noi prąd rsw 0.520v . grzanie swiec sprawdzilem tak jak i same swiece filtry zmienilem . obroty falują i tak jak pisalem auto szarpie na 4 i 5 biegu nawet czasem na 3 lekko wiec smigam bez predkosciomierza.jak bede w polsce to wyjme nastawnik i go zrobie wg instrukcji. tylko co ma wplyw na ciezkie palenie na zimym rozrusznik kreci jak szalony powietrza brak w przewodach paliwowych fabryczny kąt powinien byc 49-54 ale taka mala roznica nie bedzie go ruszal. Ma ktos jakies mozliwe propozycje bądz wiedze czy nastawnik moze powodowac ciezkie odpalanie ??
  5. Witam problem następujący , auto szarpie na 4-5 biegu (wina nastawnika po odłączeniu predkosciomierza ustaje) ale ciezko pali na zimnym, Swiece ok , kąt 46-51, doprowadzenie paliwa ok bez powietrza, filtry nowe. Jak odpali to lekko chwile kuleje i ciut kopci. Jedno co sie nie zgadza na komputerze to prąd RSW nastawnika na zaplonie wykazuje 0.520v a powinno byc 0.740 czy to moze miec jakies znaczenie ?? auto ma nabite 390tys km i nastawnik juz byl robiony bo ma oznaki rozkrecania. Co radzicie zrobic ???
  6. A wiec Wpierw moj problem polegał na tym,ze auto po jezdzie w korku szarpało podczas ruszania mechanik stwierdził ze dwumas do wywalenia.Po wywaleniu dwumasu (zastosowałem sprzeglo z audi 80 B4 1.9tdi 1z) auto zaczeło szarpac na zimnym silniku mechanik stwierdził ze widocznie sprzegło lipne wiec kolejny zestaw docisk tarcza i łozysko. problem dalej był. Razem z mechanikiem stwierdzilismy ze nie moze byc to problem sprzegła po wejsciu w kanał i ruszaniu przegubami wyczuwalem luz ,a po zdjeciu osłon gumowych mechanik stwierdzil ze mało smaru mają i są juz wyrobione. Z braku kasy poprostu po tanioscii sam smar napakowalem w gumy i smigam efekt jest i to zdecydowanie choc dopiero po przejechaniu paru km. Przeguby mam wszystkie do wywalenia bo wymieniac jeden to taka zabawa i liczenie na szczesci ze moze bedzie to akurat ten.Mi sam smar dał wystarczający efekt zeby smialo wystawic auto na sprzedaz i na bank kupujący sie nie jarnie ze cos jest nie halo ;P
  7. Noi wreszcie znalazła sie bolączka. Mianowicie przeguby sa do wymiany , osłony były całe jak je zdjął mechanik to brak smaru. Smar uzupełnilismy i problem prawie calkiem znikł wiadoma sprawa ze zuzytych przegubow nie naprawie ale jest mocna poprawa szarpania niema delikatnie z rana czuc jakies bujanie ale poprawa bardzo mocno odczuwalna .Jak bedzie kasa zmienie przeguby na nowe.
  8. Wszystkie poduszki zmieniane , skrzyni firmy krzak ,a silnika corteco
  9. Witam. Jak w temacie moje auto podczas ruszania zaczyna szarpac , po zaciągnieciu hamulca ręcznego i puszczaniu pedała sprzegła szarpania niema. tylko gdy ruszam. Dzieje sie to na pierwszym biegu i wstecznym. Acz kolwiek po zaciągnieciu hamulca na zadnym z biegow nie szarpie. Zmienialem sprzegło 2 razy problem dalej jest ,Koła dwumasowego nie ma . poduszki kupione nowe (corteco) kto ma pomysł co to moze byc ??? Dodam iz zmienialem jeszcze czujnik temp bo ktos zasugerowal ze to moze byc wina tego .Oczywiscie nie pomogło Ma ktos jakies mozliwe odpowiedzi na moj problem moze przeguby ?? jak je sprawdzic ?? Czy trudno wybrać z pola wyboru prefix? (nie trzeba wypisywać jakiś swoich udziwnień) - poprawione
  10. Jak w tytule moje audi szarpie z rana na zimnym silniku , wczesniej w swojej kadencji pojazd szarpał ale po zagrzaniu sie problem ustał po zmianie sprzegła wraz z dwumasem. Teraz gdy sie zrobiło chłodniej auto zaczeło szarpac z rana podczas ruszania.Silnik pracuje płynnie i nie ma problemow z odpalaniem. Szukam jakiejs osoby co rozwiązała taki problem bo nie mam ochoty ładowac kasy bezczynnie. dodam ,ze koło dwumasowe mam wywalone calkiem i mam zwykłe kolo zamachowe. czekam na konkretne propozycje.
  11. Oczywiscie ze logi byly robione ... rurke do ecu wyczyscilem ale poprawy brak , auto śmiga lecz czasem przy 4000rpm na chwile odcina turbo , przeładowuje do 2400mbar a powinno byc chyba 1948 czy jakos tak oczywiscie przeładowanie 2400mbar wystepuje w gornych granicach obrotowych , prosze nie pisac o logach czy moze o czyszczeniu turbo lub n75 albo rurkach od n75 itp wszystko bylo sprawdzane wymieniane i czyszczone. Pozostaje g71 lub sztanga od turbo. Na co byscie celowali wpierw??
  12. po wymianie n75, i czyszczeniu turbo dalej przeładowuje ... pozostaje gruszka sterująca i czujnik g71
  13. jak w tytule poszukuje nowego czujnika G71 ktory znajduje sie w komputerze sterującym oto jego nr. 0 273 003 210 czekam na odpowiedzii ;p
  14. w lutym robilem pierwsze logi po ktorych wyszło ze turbo jest do czyszczenia. A co do twojej teorii sam sobie opdowiadasz ... silnik na biegu jałowym ma ustawione łopatki na pełne wykorzystanie turbiny , za to egr na biegu jałowym powinien byc otwarty i silnik powinien pobierac spaliny, jak kazdy wie ze kilka sekund zajmuje zamkniecie zaworu egr. Gdy EGR jest zaślepiony (komputer tego niewie) dajemy mu ogień od niskich obrotow powstaje spore cisnienie . Pamietajmy ze silnik nie pobiera przy niskich obrotach tyle samo powietrza co na wysokich. A sprawdz sobie jakie wartosci egr ma na niskich obrotach a przy ilu sie zamyka , jak juz napisalem wczesniej to gdy wciskam pedał w podłoge przy 2100rpm to mam cisnienie idealne .
  15. Kolego SZTOMEL co ma n18 jezeli egr jest zaślepiony ...acz kolwiek patrzalem na jego stopień pracy Po zaślepieniu EGR wiecej pracują kierownice turbo bo przy nizszych obrotach powstaje wieksze ciśnienie . Dodam ze mam kolege ktory ma takie samo auto i rowniez czyscił turbo jak i zaślepiał EGR i ma to samo co u mnie.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...