Skocz do zawartości

tmarek7

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    24
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O tmarek7

Informacje

  • Imię
    Marek
  • Miasto
    Białystok

Auto

  • Model
    A4 B5
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    1998
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Kod silnika
    AFN
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Osiągnięcia tmarek7

0

Reputacja

  1. Mam problem z moim 1,9 TDI AFN jak w temacie odpali na kilka sekund i gaśnie. ustawiana była dawka i kąt wtrysku. Kręci rozrusznikiem zapali i zaraz zgaśnie Podmieniałem nastawnik i nadal to sam. wyskoczyły takie błędy: 01268 (N146) i 00765 (G149) i ostatni błąd 00539 (G81) Proszę o pomoc
  2. Dzięki serdeczne za podpowiedz i post sprawdziłem jednak ten czujnik jest sprawny. Udało mi się na krótki czas uruchomić silnik przesuwając nastawnik dawki paliwa. Wyskoczył taki błąd: 00550 Start of Iniection Regulation 17-00 Control difference Jak ten błąd odczytać? Teraz znowu nie mogę go uruchomić. Czy oznacza on zły początek wtrysku paliwa? Proszę o podpowiedz
  3. Podejrzewam że mam niesprawny czujnik położenia wału . Jak to sprawdzić ? Czy w AFN 1,9 TDI ten czujnik jest pojemnościowy czy Halla? ma on trzy piny, nie mogę odpalić auta , rozrusznik kręci ale nie odpala. Proszę o pomoc
  4. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Jaka powinna być wartośc dawki paliwa i wartość napięcia na ramieniu nastawnika(RSW) w prog VCDS Silnik AFN 110KM
  5. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    witam Mantix , dzięki za odpowiez odkręciłem i ramię rsw się wychyla czyli nastawnik jest dobry
  6. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Podejrzewam zatarcie tłoczka dawki paliwa
  7. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Podałem prąd z aku i niestety nie odpalił Martwi mnie brak ciśnienia przy odpowietrzaniu wtryskiwaczy. Czy pompa może paść nagle w czasie jazdy? A może to wina nastawnika ?
  8. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Dzięki. No to powiem co zrobiłem. Filtr od razu wymieniłem. Dmuchałem w przewód powrotny i w przewód zasilający, drożnośc obydwu przewodów jest paliwo do pompy dochodzi. Wymieniłem i sprawdziłem zwór odcinający paliwo, nie wiem czy jest prąd na nim w czasie kręcenia rozrusznikiem ? a powinien być? czy dopiero po uruchomieniu? Sprawdziłem rozrząd na znakach , pompa wałek rozrzadu i wał na swoim miejscu. Pozostaje chyba tylko pompa ? Silnik zatrzymał mi się w czasie jazdy dwa razy ( dwa razy go holowałem)
  9. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Dzięki za odpowiedz Problem sam sie pojawił w czasie tych mrozów auto zgasło samo podczas jazdy wcześniej były problemy z rannym odpalaniem . Nie mogę go odpalić czyli z tym kątem wtrysku muszę poczekać. Przy odpowietrzaniu wtrysków raz ciśnienie jest duże az paliwo 'tryska'' a raz ledwo wypływa z wtrysku i ubywa paliwa w filtrze tak jakby nie dopływało ze zbiornika
  10. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Dzięki i tu nasuwa sie pytanie paliwo z przewodu powrotnego jak ten zaworek jest niesprawny wraca do zbiornika a gdy jest sprawny wpływa do filtra . Czy dobrze myslę? Podłączyłęm Vaga i wyszły mi dwa błedy: 550 - regulacja kąta wyprzedzenia wtrysku, kontrola startu wtrysku 1266 - przekażnik świec żarowych J52
  11. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Cofa mi się paliwo . Mam pytanie czy w podstawie filtra paliwa jest jakiś zaworek zwrotny? A może w pompie wtryskowej jest jakiś zaworek? Proszę o Pomoc
  12. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Sory że tak póżno ale pracowałem. Dzięki za odpowiedz. Czyli to napięcie przy kręceniu rozrusznikiem znowu się pojawia? To ja nie wiem czemu ten klekot nie chce zapalić?
  13. tmarek7

    nie odpala 1,9 TDI AFN

    Witam nie mogę uruchomić swego klekota . Mam nietypowy przypadek zawór odcinający na pompie wtryskowej po przekręceniu stacyjki dostaje prąd tylko na kilkanaście sekund Po tym czasie prąd na zaworze zanika i myslę ze to jest powód nie możliwości odpalenia Proszę o radę cz to jest spowodowane którymś przekażnikiem , czy ma inny powód
  14. Miałem zalany 5W40 ale jak przed tym jak zaczeły sie duże ubytki to zmieniłem na 10W40
  15. Dzięki za szybką odpowiedz. Rozebrałem turbo (na zewnątrz było suche i w miarę czyste) wirnik był zapieczony ale dał się rozruszac i nie ma luzów promieniowych. Myślę więc że to nie była wina turbiny. Ale w takim razie dlaczego się zapiekło? Czyż by nie miało smarowania? No i to dymienie- po rozgrzaniu silnika i na wolnych obrotach nie dymi . Przy dodaniu gazu pojawia się duża ilośc dymu Martwi mnie też chyba zbyt duża różnica ciśnienia miedzy pierwszym pomiarem cylindrów a próbą olejową a także potęzny ubytek oleju Proszę o radę
×
×
  • Dodaj nową pozycję...