
Pete_
Pasjonat - Nowicjusz-
Postów
25 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
1O Pete_

Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Tak czy tak, dzieki za pomoc.
-
Jestem po wymianie paska i objawy zniknely. Nie wymienialem kola pasowego alternatora. Sklonily mnie odglosy na filmiku od pieron82, ktore byly bardzo podobne do moich + test z mokra woda. Nie zamykam jeszcze tematu, bo nie jestem pewien czy usunalem przyczyne czy tylko jej skutek (wczesniej po wymianie paska na conti byl 2 mies. spokoj a pozniej od nowa). Pozyjemy, zobaczymy.
-
Po tym jak zostal wymieniony 3-mies temu byl spokoj przez 2 miesiace (wtedy w tym okresie nie byl sciagany). Po tym jak zaczelo swiergotac od nowa, byl sciagany, bo byla jeszcze wymieniana rolka prowadzaca + jeszcze kilka moich testow co do kola alternatora. Od razu powiem, ze wtedy jak byl wymieniany pasek, to tez i napinacz kompletny zostal wymieniony (wiec po tej wymianie pasek raczej nie zostal uszkodzony przez wadliwy napinacz).
-
No to teraz mam maly metlik w glowie, bo: - mam podobny dzwiek do tego na filmiku - u mnie pasek jest contitech... wymieniany 3-mies temu U Ciebie tez to bylo slychac tylko na zimnym silniku?
-
Ten dzwiek jest tylko na zimnym silniku. Po dodaniu gazu ustaje. Pasek nie pamietam firmy, ale moge sprawdzic. A co do filmiku, to gdzie go moge znalezc?
-
Tez obstawiam kolo na alternatorze. Z ta woda sprawdzalem i dzwiek ustaje na chwile po polaniu. Tyle tylko, ze ten dzwiek to nie pisk, tylko bardziej swiergot (co bardziej mi pasuje na konczace sie lozysko w ktoryms kole pasowym).
-
Ok, dzieki za info. U mnie pasek jest juz wymieniony, razem z rolka napinacza, napinaczem i rolka prowadzaca. Chwile byl spokoj, ale cos znowu zaczelo swiergolic.
-
Witam, Czy ktoś się może orientuje czy jest możliwa wymiana alternatora bez zdejmowania całego przodu? Pasek da się ściągnąć z koła alternatora, tylko, że jak się temu przygladam to mi wychodzi, że będzie ciężko wyciagnac dolną srube mocujaca alternatora, bo trafia akurat w piaste wentylatora (tą górną prawdopodobnie się da wyciągnąć bo wchodzi pomiędzy łopaty wirnika). Może jest możliwość zdjecia samego wentylatora i zyskanie dzięki temu miejsca na wyciągnięcie śruby? Z góry dziekuje za pomoc.
-
Ok, dzieki A czy zna ktos numery w formacie Audi/VW? Np 03L... albo 03G... ? Dzieki
-
Wszystkie będą pasować do mojego silnika? Wszystkie są 140A? Dzięki
-
Witam, Czy ktoś mógłby mi podac numer alternatora do mojego samochodu? Audi 2.0 tdi CAGA MY2009, rok prod. 09.2008. Jezeli bazowy numer zostal zastapiony przez inny (inne) to poprosiłbym o wszystkie numery. Z góry dziękuję za pomoc.
-
Waz uzywka z allegro - 150zl. Wymiana nie wiem bo robilem jeszcze pare innych rzeczy i placilem za calosc. Innych korzysci oprocz brakj drgan nie zauwazylem. I tez sie ich nie spodziewalem.
-
Ok, no to wszystko jasne. Swoja droga jak chcecie troche poczytac o tym przypadku, to wpiszcie w google 8K1422893DP. Bedzie kilka watkow w j. Angielskim dotyczacych tego przypadku. Stad czerpalem swoja wiedze na ten temat. Tam ten temat byl kilka razy omawiany, u nas te samochody dopiero 'wchodza do uzytku' wiec relatywnie nie wiele osob o tym pisalo do tej pory. ---------- Post dopisany 08-12-2013 at 14:21 ---------- Poprzedni post napisany 18-11-2013 at 19:10 ---------- Wymienilem przewod na 8R1 422 893 R i opisywane przeze mnie objawy ustapily. Watek uwazam za zamkniety.
-
8k1 422 893 DP? Moze dlatego ze nie masz servotronica. Bo mi pokazuje 8R1 422 893 R.
-
Nie wiem czy to rozwiaze ten problem bo jeszcze u siebie tego nie robilem. Wiem, ze cos bylo na rzeczy w audi a4/a5/q5 z lat 2008/2009, ale tez zdaje sie ze nie we wszystkich + to co mial grzes1150 w swoim B5 i wymiana weza mu pomogla. Nie wiem jaki koszt takiego weza i czym sie rozni od poprzednich. BTW, u Ciebie etka pokazuje najnowszego węża z koncowka DP?