
kobex13
Pasjonat-
Postów
27 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O kobex13

Informacje
-
Imię
Łukasz
-
Miasto
Wawa
Auto
-
Model
A4 B6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
1986
-
Silnik
1.8 T
-
Kod silnika
BFB
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
PB+LPG
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Jak już nic nie pomagało, to przełożyłem z jedynki do dwójki już taki totalnie zrezygnowany , i w logach zobaczyłem że jest ogólne wypadanie zapłonów i dodatkowo w cylindrze nr 2.. Swoją drogą ciekawe co stało się tej świecy, że podziałała tylko 2 miesiące.. nowa NGK jedna z tych raczej droższych niż tańszych
-
Nie zgadniecie co było przyczyną... Świeca... która miała 2 miesiące.. badum tsss..
-
Dzięki za obszerna odpowiedź, Świece nowe, wiązka naprawiona na nowe wtyczki z gotowymi przewodami. Cewki już zamienilem pojeżdżę trochę będę obserwować. Sterownik LPG w teorii jest adaptacyjny sam się reguluje, ale tutaj akurat wszystko dzieje się już na samej benzynie. Będę testować szczelność jeszcze chyba tylko tyle mi na tą chwilę zostaje
-
Reasumując te błędy tymczasowo mogę olać jeden od kata, drugi od uszk. czujnika nie wpływają znacząco na pracę silnika.: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded Pozostają te do odnalezienia przyczyna poniższych, jutro postaram się sprawdzić szczelność dolotu, zmajstruję jakieś ustrojstwo do tego 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
-
Kata mi oddali, pod tym względem jest ok. Ok czyli tak jak sobie dodaje 1 do drugiego, to te szarpanie i błędy by się pokrywały z nieszczelnością? Na VAG-COM jestem w stanie sprawdzić czy taka występuje? ewentualnie jakoś inaczej organoleptycznie?
-
Odkręciłem korek podczas pracy silnika i dosyć mocno ale dmucha a nie zasysa :-(
-
Katalizator został wymieniony na nowy ( zamiennik ) i wgrany emulator. Logi o których mówiłeś, ale nie potrafię odczytać czy są dobre czy złe. 132: puste, 36C, puste, 0000100 134: 63C,29C,53C,67C Aktualne błędy: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16685 - Cylinder 1 Misfire Detected P0301 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent 16891 - Idle Control System RPM Higher than Expected. P0507 - 001 - Upper Limit Exceeded - Intermittent Jeśli chodzi o cylinder 1, to zamieniłem cewki miejscami z 4 zobaczymy co będzie pokazywało
-
Geneza: Auto działa dobrze, nic nie wskazuje na jakiekolwiek uszkodzenie, ale "tłucze" Wizyta u mechanika, obsłuchiwali stetoskopem silnik, katalizator itp. ciężko stwierdzić, ale finalnie obstawili łańcuch rozrządu, auto ma swój wiek i wersja stosunkowo prawdopodobna decyzja - rozbieramy. Po jakimś czasie dostaję informację od Mechanika, że łańcuch był przeskoczony o 2 zęby i to jest przyczyna tłuczenia., nie znam się ale skoro tak to ok. Poszła wymiana wszystkiego, co jest związane z rozrządem, napinacze, łańcuch, paski rolki itd. itp., pękło 5k. Odbieram auto, po przejechanych 4km na drugi dzień przy rozruchu zobaczyłem czerwony znak temperatury na fisie, pomimo, iż auto stało zimne i zostało ledwo uruchomione więc pojechałem prosto do mechanika na reklamacje. Odbieram auto ten sam klekot, co na początku, przed wymianą całego mechanizmu rozrządu…… auto wraca na reklamację Po 2 dniach dostaję telefon, że jednak najprawdopodobniej uszkodzony jest katalizator i to on „tłucze”. Przy czym właściciel dalej się upiera, że rozrząd i tak był przeskoczony o 2 zęby.. Po wymianie i 30km przejechanych auto zaczęło pooszarpywać, dusić się zazwyczaj przy wolnym toczeniu ale głównie pow. 3k obrotów. Załamany wróciłem na kolejną reklamację, przy mechaniku otworzyłem maskę i niestety dopiero wtedy zobaczyłem, jaką sobie urządzili rzeźbę, pęknięte kolanko, rozcięta rurka zaklejona taśmą i ściśnięta obejmą, złamana wtyczka od cewki, braki innych obejm itd. Znowu przemiła rozmowa z właścicielem, ustalone, że mają usunąć problem i powymieniać wszystkie uszkodzone i brakujące elementy na własny koszt, ( ze względu na to, że w ogóle zostawili taką fuszerkę, to na plus..) Diagnoza, ze starości uszkodziły się kable w wtyczce w drugim cylindrze (tej wcześniej złamanej) więc wymienili na nowe, pozostałe wężyki i kolanka powymieniali, najgorsze, że naprawiając przewody cewek wstawili je za długie w stosunku do innych, a po odizolowaniu okazało się, że wszystkie nowe wstawione przewody są tego samego przekroju... Meritum: Po zabraniu auta od tego pseudo mechanika, wymieniłem wszystkie wtyczki na zestawy BREMI 20113/40 Po wymianie wtyczek chwilę wszystko działało dobrze, znowu pojawił się znak temperatury a później po jakichś ok 300km, wróciło pooszarpywanie. Ogarnąłem kabelek odczytałem i skasowałem błędy, temperatura płynu chłodniczego na desce 90C a na kompie max 105C. Pojeździłem trochę w między czasie spalił się bezpiecznik od wtrysków gazu, po wymianie, jest ok. Poniżej odczyty z VCDS – Lite. Ten błąd pojawia się od razu, po odpaleniu silnika i wraca automatycznie po kasowaniu: 17700 - Map Controlled Engine Cooling Thermostat (F265): Open Circuit P1292 - 004 - No Signal/Communication – Intermittent Te błędy pojawiają się, w momencie kiedy auto zaczyna poszarpywać: 16804 - Catalyst System; Bank 1: Efficiency Below Threshold P0420 - 002 - Lower Limit Exceeded 16685 - Shareware Version. To Decode all DTCs P0301 - 001 - Please Register/Activate – Intermittent Mam wersję shareware ale po pogrzebaniu po necie to chyba jest błądponiżej: 16685 - Cylinder 1 P0301 - 001 - Misfire Detected - MIL ON 16684 - Random/Multiple Cylinder Misfire Detected P0300 - 001 - Upper Limit Exceeded – Intermittent Ten pojawia się najrzadziej: 16825 - EVAP Emission Control Sys: Incorrect Flow P0441 - 002 - Lower Limit Exceeded - Intermittent
-
Sprawdziłem MCE i jest sprawny na 100% Z wszystkich schematów wynika, że światło np. LEWE tył i przód są zasilane z jednej wiązki, ale to bez sensu bo u mnie nie działa cały przód, a tył jest cacy. Potrzebuję dowiedzieć się jaki jest schemat wiązki z MCE do świateł przednich, czy może jest ktoś w stanie to wskazać?
-
Czy możecie mi podpowiedzieć tylko, czy mogę podłączyć w pin 3 oraz 25 zasilanie 12V żeby sprawdzić instalacja do żarówki jest dobra? Wtedy już zostanie tylko wymiana MCE
-
Niestety z tym schematem też nie zgrywa się moja deska ( mój poprzednik musiał porządnie majstrować ) W każdym razie sprawdziłem po kolei wszystkie bezpieczniki o dziwo oświetlenie padło pod numerem 8. :-) wszystkie bezpieczniki są sprawne, więc ta opcja odpada. Jest tutaj jakiś spec?
-
Cześć Na wstępie zaznaczę, że jestem laikiem i dopiero uczę się na swoim audi elektryki. Ale do rzeczy, posiadam w swoim aucie MCE w wersji HIGH. Wyskoczył mi błąd świateł pozycyjnych przód i tablicy rejestracyjnej ( pojawiało się i znikało, teraz już na stałe nie działa). Sprawdziłem żarówki, wszystkie sprawne. Na podstawie schematów i danych z tematu: Wyjąłem wtyk z MCE (rząd C ) 32PIN'owy aby sprawdzić czy nie popaliły się piny, ogólnie wygląda ok. Kiedy wcisnąłem spowrotem kostkę tablica rejestracyjna zaczęła działać. Niestety przód pozycyjne nie działają nadal. Zgodnie z opisem z wklejonego tematu wersja HIGH za postojowe odpowiada PIN 3-lewa pozycja 5-prawa pozycja oraz 25-zasilanie pozycji. Sprawdziłem piny niby były delikatnie zaśniedziałe, kupiłem nowe i wlutowałem ale niestety nie pomogło. Kiedy chciałem sprawdzić schemat kabli pozycji w wersji HIGH niestety nie został on opisany w wklejonym temacie. ( w wersji LOW jest opis przodu i tyłu w wersji HIGH tylko tyłu ) W większości tematów które znalazłem w necie ludzie borykają się z problemem nie działającej całej lewej strony lub prawej. U mnie działa tył bez przodu... Zastanawiam się, czy jak zewrę kabel bezpośrednio 3 z 25 lub 5 z 25 to powinny zadziałać światła pozycyjne jeśli jest uwalony MCE? Czy macie dla mnie jakieś podpowiedzi ewentualnie jak sprawdzić MCE lub jak pomierzyć kable czy są sprawne? ( Nie wiem do końca jak pomierzyć, bo nigdzie nie potrafię znaleźć schematu pozycji połączenia w MCE wersji F ( HIGH ) PS. Nie mogę znaleźć nigdzie schematu bezpieczników mojej wersji. Te z neta niestety się nie pokrywają ( AUDI A4 1.8T BFB B6 2003 rok, najbogatsze wyposażenie ) Przeglądam
-
Znalazłem winowajcę, przypalona kostka na wpięciu do MCE Co myślicie, zwykłe zwarcie w kostce? (dziwne, bo wygląda idelanie nowo ) ? Czy MCE puściło napięcie?
-
Teraz dodatkowo zaczęła mi wolno pracować przednia wycieraczka, sprawdziłem mechanizm. Wszystko jest ok Wychodzi na to, że to faktycznie MCE wariuje ( jest suchutkie sprawdziłem ). Proszę tylko o potwierdzenie czy MCE odpowiada za wszystkie poniższe rzeczy: Światło tablicy rejstacyjnej Światło hamulca Wycieraczka tył Wycieraczka przód PS. Czy są jakieś typowe usterki MCE? Czy po prostu pada i trzeba wymieniać? Pozdrawiam
-
Nikt nic?