Skocz do zawartości

gregory_zary

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    21
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O gregory_zary

  1. Z logami dynamicznymi będzie problem, właściciel auta podejrzliwie na mnie patrzy jak mu lapka podpinam , generalnie czas do namysłu mam do jutra jak nie wezmę to podobno już następny kupiec jest. Także nie wiem brać go czy odpuścić. P.S Nie chce narażać się na duże koszta. Czy na wykresie TDI-Timing punkt powinien być po środku tak jak mam w AFN-e ? Pozdrawiam Gregory
  2. Witam, sprzedający twierdzi że jesienią rozrząd był wymieniany, niby jest wszystko na gwarancji, problemy z odpalaniem miał tylko przy niższych temperaturach, mówił że może świece. Na ciepłym pali normalnie, trochę dymka czarnego puszcza. Trochę pierdół jest do porobienia, chęci mam tylko pytanie czy pchać się w ten motor czy odpuścić ze względu na koszty ewentualnej naprawy i szukać zadbanego AFN-a Pozdrawiam Gregory
  3. Termostat zauważyłem odrazu, auto było porządnie zagrzane, notlauf-u podczas jazdy próbnej nie zaliczyłem, z wywiadu z właścicielem dowiedziałem się że czasami łapie tryb awaryjny, turbo jest do czyszczenia to nie problem, auto użytkowanie jest w miesicie na krótkich dojazdach do pracy, emerycka jazda robi swoje. Martwi mnie jednak TDI-timing który jest po za skalą, teraz nie wiem pompa przestawiona czy pasek rozrządu nie tak założony. Aku jest sprawny nowy założony jesienią gdyż auto słabo paliło w niskich temperaturach. Problem z deską powstał podobno po zwarciu w instalacji w okolicach alternatora. Także obstawiam deska też do wymiany. Pozdr Gregory
  4. Witam, przymierzam się do zmiany auta na trochę młodsze, sprzedający pozwolił zrobić logi statyczne http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82492.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82493.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82494.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82495.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82496.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82497.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82498.html http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_82499.html Wizualnie zadbane, kolor wiśniowy sedan rok 2000 przebieg 200.000km cena 14 000zł .Audi w kraju od kilku lat znam je z "widzenia" Auto jesienią 2011 roku miało wymienione paski i olej. Zawieszenie sprawdzałem na stacji diagnostycznej wszystko ok. Z wstępnych oględzin wygląda na bezwypadkowe, jedyną widoczną usterką są niedziałające wskaźniki wychyłowe oraz liczniki przebiegu na desce, kontrolki normalnie świecą i gasną po zapaleniu auta. Sprzedający coś wspomina że na zimnym motorze trzeba czasami go trochę dłużej kręcić. Posiada w pamięci zapisanych kilka błędów: Address 01 ------------------------------------------------------- Controller: 038 906 019 BR Component: 1,9l R4 EDC 0000SG 1064 Coding: 00002 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 17965 - Charge Pressure Control: Positive Deviation P1557 - 35-10 - - - Intermittent Address 17 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 920 900 Component: KOMBI+WEGFAHRS. M73 D14 Coding: 00040 Shop #: WSC 00460 Ident.-Nr. Wegfahrs.:AUZ5Z0Y1175002 1 Fault Found: 00668 - Supply Voltage Terminal 30 53-00 - Supply Voltage Too Low Address 35 ------------------------------------------------------- Controller: 8D0 862 257 C Component: ZV-Pumpe D12 Coding: 00001 Shop #: WSC 06335 1 Fault Found: 01367 - Central Locking Pump Run Time Exceeded (Likely Leak) 35-00 - - Po wykasowaniu powraca błąd z adresu 17 Proszę o ocenę "logów" czy auto jest warte uwagi. Pozdrawiam -Gregory
  5. Witam problem w końcu rozwiązany :> tak jak pisał ciahciah. założyłem pierścień odwrotnie, przy czyszczeniu turbiny sugerowałem się forum paska B5 tam na fotkach był inny pierścień, to mnie trochę zmyliło, oglądałem również film na youtube z montażu turbiny chłopak z UK mówi że nie da się tego źle złożyć - jednak się da aczkolwiek od pierwszego postu obstawiałem ten pierścień, jednakże po przejściach z pierwszym wyciąganiem turbiny odwlekałem drugi demontaż łudziłem się że może wyjdzie jakaś pierdółka i wszystko będzie OK,wczoraj wjechałem na kanał, wszystko gładko poszło 2 godziny i zrobione. Człowiek całe życie się uczy. Generalnie wszystkim dziękuję za okazaną pomoc i naprowadzenie na właściwy tor. Ciahciah piwo się należy. Dzięki Pozdr.
  6. Regulacje robiłem tak aby było przy 3500obr 62-65% Tu wrzucam loga z wydłużeniem o 3 obroty Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_20491.html Zastanawia mnie to przeładowanie w górnym zakresie obrotów
  7. Sztanga wydłużona i to dość mocno bo o 5 obrotów , wrzucam logi Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_20490.html Dalej coś jest nie tak. Ręce już mi opadają Mam prośbę jak ktoś ma logi 11 ze zdjętym wężykiem, to poproszę na PW, chcę wykluczyć źle założoną tarczę w turbinie. Jak do soboty nie dojdę przyczyny to jeszcze raz turbo na stół. Pozdr.
  8. Witam przeglądając pewien serwis aukcyjny zamówiłem coś takiego: http://www.motoallegro.pl/item1192719893_vw_skoda_seat_audi_zawor_turbiny_gruszka_regulator.html Obdzwoniłem rano wszystkie sklepy w okolicy, łącznie z fotą i intercars-em niestety wszędzie jedna śpiewka nie mają, można kupić w komplecie z turbiną. Mam nadzieję ze produkt będzie wart swojej ceny. Pozdrawiam Gregory [br]Dopisany: 18 Sierpień 2010, 07:08_________________________________________________Witam już jestem po wymianie gruszki, niestety logi wychodzą podobnie, sztanga chodzi leciutko bez żadnych zacięć jutro ją wydłużę pytanie o ile dwa obroty, trzy ? Wrzucam logi. Grupy: 011,011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_20351.html Pozdrawiam Gregory
  9. Dodaję logi po zamianie zaworu, przegoniłem auto dziś 200km po autostradzie, silnik żadnych błędów nie zgłasza. W logach różnicy nie widzę, Czyli opcja druga - akcja "gruszka" gdzie najlepiej kupić ? Nowa czy używka, numery katalogowe jak macie to poproszę, będzie łatwiej szukać. Generalnie na co zwrócić uwagę przy zakupie. Odnośnie montażu to wątpliwość moją wzbudza tylko to czy pierścień sterujący nie jest założony o 180` Czy na podstawie tych i wcześniejszych logów można taką ewentualność wykluczyć ? Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19994.html Pozdrawiam Gregory
  10. Sztangi jeszcze nie regulowałem, zawór spróbuje jutro podmienić, myślicie że to on może być przyczyną? Czy po za podmiana jest jakiś sposób na jego diagnostykę. W BS11 ładnie się otwiera i zamyka[br]Dopisany: 16 Sierpień 2010, 22:17_________________________________________________Witam, niestety nie udało mi się załatwić n75 na podmianę, próbowałem go podmienić z N18 nie dało się odkręcić, n75 bez demolki nie wyjdzie, pytanie jest takie co obstawiacie jako usterkę, gruchę która się przycina, czy walnięty n75, jedno z dwojga kupię i wymienię od czego zacząć ? Na logach dziwnie wygląda pierwszy skok doładowania, gdyby nie on wydłużyłbym sztangę i myślę że było by po problemie. Powoli zaczynam tracić cierpliwość Pozdrawiam -Gregory
  11. Dobry wieczór, zrobiłem logi trzy próby 11: Grupy: 011,011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19921.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19922.html Grupy: 002,002 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19923.html Przewody posprawdzałem każdy przedmuchałem sprężonym, wszystko wydaje się szczelne grucha pracuje płynnie testowałem strzykawką z założonym wężykiem, ciśnienie po zassaniu trzyma. Poległem na regulacji długości sztangi,śrubkę kontrująca udało mi się rozkręcić, niestety ta część radełkowana ani drgnie, macie jakiś patent na regulacje bez demontażu. Pozdrawiam Gregory
  12. Witam ponownie, wczoraj zrobiłem log 11 ze zdjętym i zaślepionym wężykiem od gruszki Proszę o analizę pod kątem odwrotnie założonego pierścienia sterującego kierownicami drugi 11 BS był zrobiony z założonym wężykiem. Dziś popołudniu biorę się za przewody podciśnienia oraz oględziny gruszki sztangę wydłużę o jakieś dwa obroty, w chwili obecnej widać 12 zwojów gwintu, oryginalnej farby na gwincie nie ma. Wieczorem wrzucę logi z trzech prób, mam nadzieje że będzie poprawa. Grupy: 011,011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19869.html Pozdrawiam
  13. Witam długości sztangi nie zmieniałem, poprzedni właściciel mówił ze turbo robił rok temu, śladu farby na sztandze nie było. Teraz pytanie,co według was po analizie logów może powodować przeładowanie.
  14. Dziękuje za pomoc i cenne wskazówki, w sobotę biorę się za czyszczenie turbiny, dzisiaj zamówiłem przepływkę oryginalną boscha ma być w piątek, mam nadzieje że po czyszczeniu turbiny auto będzie ciągło jak należy. Pozdrawiam Gregory[br]Dopisany: 11 Sierpień 2010, 19:14_________________________________________________Witam ponownie, auto po wymianie przepływki i czyszczeniu turbiny, kierownice leciutko chodzą, efekt 6 godzin pracy. Grupy: 000 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19769.html Grupy: 001 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19771.html Grupy: 003 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19773.html Grupy: 004 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19767.html Grupy: 008 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19768.html Grupy: 011 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19770.html Grupy: 010 - http://vaglog.rtnet.pl/hey.you_19772.html Martwią mnie te logi bo wartości odbiegają od wzorcowych, samo auto przyspiesza dobrze, bez "zmulenia" które występowało wcześniej przy 2200 obr. Komputer nie wykazuje tak jak poprzednio żadnych błędów. Proszę o analizę i opinie. Pozdrawiam i z góry dziękuje.
  15. Termostat na obudowie ma napisane 87` na desce wskazówka była na 90 v VAG-u na postoju podchodziło pod 90 w czasie jazdy spadła do 83, Reasumując przepływka do wymiany + czyszczenie turbo i temat powinien być zamknięty. Pytanie jeszcze odnośnie przepływomierza Bosch czy może być zamiennik. Pozdr.
×
×
  • Dodaj nową pozycję...