Skocz do zawartości

Ksys

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    16
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

O Ksys

Informacje

  • Imię
    Krzysiek
  • Miasto
    Szczecin

Auto

  • Model
    A4 B8
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2012
  • Silnik
    2.0 TDI
  • Kod silnika
    1B
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

Osiągnięcia Ksys

0

Reputacja

  1. Witam, Przepraszam jeśli nie ten dział ale nie wiem gdzie wysłać. W razie czego proszę moderatora o przeniesienie. W nocy z 2 na 3 listopada w Warzymicach na ul. Irysowej 9c skradzione moje auro. Jeśli ktokolwiek zobaczy coś proszę o kontakt na nr 508255910 lub na 997. Obecny nr rejestracyjny ZS556MP. Na tylnej szybie mała nalepka z napisem "Vergotte Waregem". Widoczne zaciski hamulcowe w kolorze niebieskim. Link do postu na facebooku: https://m.facebook.com/story.php?story_fbid=5759643054085882&id=100001207334797 Proszę o udostępnienie
  2. Witam, Przepala mi się 6 pinowa wtyczka zasilająca przetwornice Valeo (jak na zdjęciu), dokładnie jeden pin w tym samym miejscu valeo.jpg Jeździ parę tygodni i nagle pada. Przetwornica była wysyłana na sprawdzenie i niby jest w porządku. Być może jakieś kiepskiej jakości wtyczki kupuje ale innych nie ma. Pytanie mam czy można zlutować na sztywno przewody zasilające do przetwornicy? Albo gdzie szukać przyczyny? Pozdrawiam
  3. Witam, Nie styka mi coś w kostce i ksenon świruje. Muszę ją wymienić ale nie mogę znaleźć chociażby oznaczenia. Na etce znalazłem jako 8E0971671 lub 8E0971671A ale to są inne 12pinowe. Na forum Alfy znalazłem, że coś takiego podchodzi. https://www.tme.eu/pl/details/mx-43025-0600/zlacza-sygnalowe-raster-300mm/molex/43025-0600/ Wolałbym jednak aż tak nie kombinować. Potrzebna jakakolwiek pomoc w odnalezieniu tego.
  4. Kolego Azure, jak z tematem wahaczy od SKV? Dostałeś je do sprawdzenia? Temat widzę umarł a sprawa ciekawa by była. Pozdrawiam Ok, widzę że temat przeniósł się tu: http://a4-klub.pl/index.php?/topic/353896-wahacze-skv-germany-test-lista-testerow-zamknieta/page-14?hl=%20jakie%20%20wahacze
  5. Ksys

    Oryginały czy podróby?

    Witam, To ja się też podebnę. Kolega chciałby do swojej A6 C6 zakupić ale ma dylemat czy to oryginalne? https://s32.postimg.org/nmz87xnlx/397918711_7_644x461_kola_audi_a4_a5_s_line_18.jpg https://s32.postimg.org/6n5n0w3lh/397918711_2_644x461_kola_audi_a4_a5_s_line_18_do.jpg
  6. Witam, Mam taki dziwny objaw na postoju niezależnie czy silnik ciepły czy zimny. Czuć dziwne szarpnięcia (stuki), które są niesłyszalne.. są to takie mocne drgania z dużą częstotliwością. Tak jakby ktoś mi pukał delikatnie młotkiem z różnych stron w siedzenie. Objaw nie jest ciągły, przez chwilę jest ok, chwile szarpie i tak w kółko. Buda się w ogóle nie buja. Dokładnie jeszcze nie zdiagnozowałem, ale wydaję mi się że im bardziej stuka tym więcej niebieskiego dymu z rury leci. Podczas jazdy nie widać go, tylko przy ruszaniu i postoju. Miesiąc temu czyszczone było turbo, ale auto jakby po tym nie miało mocy do 1800obr, po czym dość gwałtownie przyspiesza z dość mocno słyszalną turbiną. Nie mam niestety możliwości zrobienia logów. Może ktoś ze Szczecinie miałby chwile to byśmy się dogadali:) Nie wiem czy wszystkie objawy są powiązane ze sobą, stuki są od dawna a dymienie teraz zauważyłem. Edit: Objawy mi się nasiliły jednorazowo. Zaczęło trząść budą plus niebieski dym w sporych ilościach. Brak błędów na kompie. Wtryski sprawdzone, wszystko w porządku (ale oczywiście przy podłączonym kompie ładnie chodził, choć delikatnie czuć było pukanie). Co może dawać takie objawy? Samochód u mechanika na wymianie rozrządu. Dzwonił do mnie że jak rano odpalili to kiepsko chodził, podłączyli szybko i okazało się że nie chodzi 2-cilinder. Po chwili wszytko było w porządku. Żadnych innych błędów na VAGu niby nie było. Dalej nie wiadomo jaka przyczyna. Czy gdyby się zaciął wtrysk coś by wyskoczyło? Co może być przyczyną? Oczywiście był to pompowtrysk, tylko skubany jak się kompa podłączało to akurat chodził dobrze.. no ale do czasu.
  7. Sorki, nie dostałem informacji o kolejnych wpisach i myślałem że temat umarł. Błotnik mi spasowali. Powiedzieli że ustawili tak żeby na śrubach nie było widać, a że z daleka szparę było widać to już im nie przeszkadzało.. ot mechanicy
  8. Ok, Dzięki bardzo. To teraz wiem kogo opierniczyć za partactwo;)
  9. Witam, Zardzewiał mi prawy przedni błotnik i postanowiłem go wymienić. Zakupiłem oryginalny błotnik w kolorze z rozbiórki auto. Wymienili mi go przy okazji wymiany rozrządu. Błotnik jest jednak bardzo kiepsko spasowany. Za mocno odstaje od maski. Czy jest możliwość jakiejś regulacji błotnika czy tak jak wszedł to tak ma być i nic nie można zrobić? Pozdrawiam
  10. Też mam problem z dziwnie działającą manetką wycieraczek. Poczytaj temat http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=212595.0 W tym temacie masz także podobne objawy i instrukcję naprawy http://www.a4-klub.pl/smf/index.php?topic=10811.45 Trzeba się zabrać najpewniej za silniczek. Pozdrawiam
  11. Niestety nie wiem. Zrobiłem to u mechanika. Przed samym zatarciem było w porządku. Jak można to wyczyścić?
  12. Witam, Zapiekły mi się ostatnio wycieraczki. Mam manetkę z dodatkowym przełącznikiem czasowym. Przed awarią działały na 1. biegu na każdym ustawieniu inaczej (coraz szybciej) i na 2. biegu też przy każdym ustawieniu coraz szybciej (łącznie 8 różnych prędkości) Na -1. jedno machnięcie. Po naprawie na 1. biegu jest mniej więcej tak samo za to na 2.biegu przy każdym położeniu przełącznika jest tak samo (dość szybko ale nie tak jak było). Przy jednorazowym przełączeniu na -1. teraz zamiast jednego wytarcie są dwa. Trochę mnie to drażni ale niestety nie mam pojęcia jak mogę to przestawić tak jak było. Wiem że można je jakoś "nauczyć", ale jak? Na 1.biegu można próbować przełączać na na 1. i 0. ale jak zrobić to na 2. biegu? No i te dwa wytarcia na -1 Pomocy Model z 2000 roku więc powinien już mieć przekaźnik odpowiedni do "uczenia"
  13. Pływak był oki. Okazało się że to wina czujnika abs, który też się świecił. Pewnie szybciej by się wyjaśniło gdybym o tym napisał ale kto by pomyślał, że to może mieć powiązanie Dzięki za pomoc
  14. Witam, U kumpla w Audi A4 1,9tdi 1997 przez przypadek... nie pytać wypadł tłoczek z przedniego koła. Po włożeniu tłoczka na miejsce, dolaniu płynu i odpowietrzeniu świeci się kontrolka hamulca (ta która się świeci gdy jest mało płynu hamulcowego). Jaka może być przyczyna tego? Czy coś mogło się uszkodzić? Pozdrawiam
×
×
  • Dodaj nową pozycję...