Skocz do zawartości

painter24

Pasjonat - Nowicjusz
  • Postów

    14
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O painter24

  1. w dowodzie mam rejestracyjnym mam 1523 kg ale tak jak mówię jechało nas 4 osoby ale w baku mało paliwa było nie dużo przed rezerwą
  2. tak zgadza się 4 osoby !!!! ale raczej ok 70 kg każdy
  3. Hej to była hamownia przenośna Dynomet zakładana na tylne koło !! Faktycznie po wpisaniu wagi auta i pasażerów wyszło 147KM ale po odjęciu jakiejś wagi tylko nie wiem ile kilo odia wyszło 138.9KM !! Mi też się wydajeże coś za dużo wyszło !
  4. Więc ja już nie wiem czy to jest dobrze zrobione !! Mi też się wydawało że trochę dużo podniósł ale facet na samym początku z czytał oryginalny program i podniusł sam program bezpiecznie i mówił że ilośc koni po wgraniu zależy głównie od stanu i kondycji podzespołów a po pierwszym zchamowaniu wyszło że auto ma ok 147 km nawet ni to pokzywał na kompie więc nie wiem dlaczego na wykresie który mi dał jest 139KM a nie 147KM !! Jak załatwie sobie baterię do laptopa to zrobię wszystkie loga i wrzucę na stronę to może wtedy się dowiem czy program jest dobrze napisany !! a TOBIE DragonGTI dziękuję za zainteresowanie moim tematem !!
  5. czyli Twoim zdaniem gośc odprawił fuszerkę ?? Ja się nie znam na tych sprawach ale jak kupowałem auto to elektromechanik z serwisu VW powiedział że silnik jest w wyjątkowo dobrym stanie !!
  6. Facet mówi że jeszcze nie miał tak zdrowego AWX-a i twierdzi że to jego rekord w bezpiecznym podniesieniu mocy !!
  7. Graty seryjne , facet który to robił twierdził że wyjątkowo zdrowy AWX , a logo zrobię ale dopiero jak kupie baterie do laptopa bo PADŁA !!!
  8. Witam ponownie , jakieś tydzień temu zrobiłem chip tuning w AWX-sie , co możecie powiedziec o wykresach mocy i momentu ?? View image: AWX
  9. ok przestawie a powiedz bo ja tez chcę z chipowac auto jak najlepiej przestawic na + 1 czy na - 1
  10. Wielkie dzięki za link , naprawdę jest pomocny !!! A co z resztą logów czy są prawidłowe ? Ja się nie znam ale są dziwne wskazania EGR ---------- Post dopisany 03-09-2013 at 16:50 ---------- Poprzedni post napisany 25-08-2013 at 21:53 ---------- Witam ponownie wczoraj poprawiłem kąt synchronizacji z + 3.3 na -0.6 lecz spalanie wzrosło na wolnych obrotach do 0.7 l a moc spadłą . Auto jest zmulone , powiedzcie czy to jest normalne ?? i jaki kąt najlepiej ustawic ??
  11. PEdał gazu faktycznie w jednej próbie nie był do końca , a jak się ustawia ten kąt synchronizacji ??
  12. Bardzo proszę o analizę mojego silnika 1.9 TDI silnik AWX CZY wszystko jest z nim w porządku ? Loga statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
  13. painter24

    Logi

    OK masz racje SORKI !!
  14. painter24

    Logi

    Witam bardzo nie chcę zakłądac nowego tematu więc pozwólcie że się podepnę , ja też proszę o analizę mojego silnika 1.9 TDI silnik AWX Bardzo proszę o fachową analizę !! Loga statyczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM i dynamiczne VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
×
×
  • Dodaj nową pozycję...