Skocz do zawartości

Prz3m0_

Pasjonat
  • Postów

    27
  • Dołączył

  • Ostatnia wizyta

Reputacja

0

O Prz3m0_

Informacje

  • Imię
    Przemek
  • Miasto
    Kraków

Auto

  • Model
    A4 B6
  • Nadwozie
    Avant
  • Rok produkcji
    2002
  • Silnik
    1.9 TDI
  • Napęd
    FWD
  • Skrzynia
    Manual
  • Paliwo
    ON

Ostatnie wizyty

Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.

  1. Prz3m0_

    Ręczny

    Witam, Odkopie trochę temat, żeby nie tworzyć kolejnego wątku... Wymieniłem linki od ręcznego. Ręczny, mimo że nie jest zaciągnięty, jest twardy i lekko trzyma koła. Pytanie: jak poluzować linki?
  2. Podkładanie podkładki czy nakrętki nic nie dało. Wyjąłem czujnik, i przy włączonym zapłonie przyciskałem go do skrzyni. Widziałem że światłą przygasały więc stwierdziłem że to jego wina. Kupiłem zamiennik FAE, wkręciłem i wszystko wróciło do normy. Temat do zamknięcia.
  3. To raczej związane jest z późno świecącym stopem. U mnie światła wsteczne świecą cały czas, na każdym biegu, jak i również bez niego. Bez znaczenia czy mam wciśnięty hamulec, sprzęgło czy gaz.
  4. Witam Dziś zapaliły mi się światła wsteczne i nie chcą zgasnąć. Sprawdziłem czujnik: wyczyściłem wtyczkę (przy odłączeniu kabli światła nie świeciły, więc problem z kablami, ew. zwarciem raczej odpada.), wyjąłem sam czujnik, wyczyściłem go. Jak się okazało na marne, bo po podłączeniu wszystkiego wsteczny nadal świeci. Dodam, że około 2 miesiące temu miałem ten sam problem. Wystarczyło wyczyścić czujnik i zadziałało. Czyżby tym razem czujnik nadaje się do wymiany? Czy może jednak być to coś innego? Prosiłbym o pomoc w tej sprawie. Z góry dzięki :-)
  5. Prz3m0_

    Brak mocy, błąd 17552

    Błąd nie da się skasować. Przy każdym uruchomieniu silnika wyskakuje z powrotem. Kable i wtyczki sprawdzałem, wszystko wygląda dobrze. Dla dobrego elektryka to jest trudna sprawa? Czy raczej szybko się z tym upora? Czy wiązka od przepływki idzie do komputera na podszybiu? Tam jest ten sterownik?
  6. Prz3m0_

    Brak mocy, błąd 17552

    Witam Auto nagle straciło moc. Podpiąłem się pod VAGa i wywaliło błąd 17552 - MASOWY PRZEPŁYWOMIERZ POWIETRZA, PRZERWA/ZWARCIE NA MASE. Co z tym fantem zrobić? Przepływomierz powietrza był sprawdzany (wzięty od innego samochodu i podłączony). Jest sprawny. Niestety moja znajomość VAGa kończy się na spisaniu błędów i skasowania ich. Żadnych logów, testów itp. nie potrafię zrobić. Autko: Audi A4 B6 1.9TDI AVF 130KM 2002, avant Gdzie szukać usterki? Czy pozostaje tylko elektryk? Bo takim autem bez mocy to nie da rady jeździć ... Jeśli potrzeba będzie bawić się z miernikiem to prosiłbym o napisanie wszystkiego od a do z (jaki ustawić miernik, czy przekręcić kluczyk itp). Czekam na Waszą pomoc. Z góry dzięki!
  7. Tak , wcisnąć go żeby wcześniej łapał ,już kiedyś komuś też to pomogło .Ja miałem takie objawy że mi zapalały się ni z tego ni z owego ABS i ESP też elektrycy proponowali wymienić czujnik ABS przy pompie ,ale siedząc raz w garażu zauważyłem że mi późno hamulec łapie i po ustawieniu czujnika zniknęły problemy z ABS i ESP ,wszystko przez przypadek i pewnie parę groszy zostało,bo pewnie nie tylko czujnik by kazali elektrycy wymienić .
  8. Sprawdzałeś czujnik stopu pod pedałem hamulca,ja miałem podobne objawy w b6 wyregulowałem czujnik i koniec problemu
  9. Po odkręceniu łączników i stabilizatorów to przypadkiem nie zmieni się zbieżność albo geometria? Może ktoś jeszcze coś dołoży do tego wątku?
  10. Witam. Oczywiście kanał mam u siebie,ale nie wiem czy mam podnieść samochód czy tylko silnik,no i czy coś mi nie spadnie,czy te poduszki odkręcać najpierw górę czy może dół. Właśnie takie odpowiedzi mnie interesują. Z góry dziękuję za każdą pomoc
  11. Witam serdecznie Szykuje mi się wymiana poduszek silnika. Moje pytanie jest takie: jak to zrobić? czy można to zrobić w warunkach domowych, czy lepiej nie bawić się z tym samemu? Od kierowcy znajduje się poduszka z czujnikiem, od pasażera natomiast - bez. Prosiłbym o dokładną instrukcję, krok po kroku. Z góry dzięki :-)
  12. Dzięki wszystkim Temat do zamknięcia.
  13. Pytanie, czy te oryginały też są tak samo ogólnodostępne, jak np. Brembo czy Ate? I czy autoryzowane serwisy mają dostęp do fabrycznych części?
  14. Witam Niedawno wymieniałem tarcze hamulcowe. Tarcze były w opłakanym stanie. Widnieje na nich TYLKO logo audi, z wymiarami, i "Made in Germany". Czy jest możliwe że są to oryginalne tarcze, i że wytrzymały 200tys km? Dołączam zdjęcie: http://i55.tinypic.com/m3iw7.jpg
  15. Witam Chciałem się dowiedzieć, ile może kosztować komplet tarcz i klocków hamulcowych (wolałbym te z niższej półki cenowej, ale w miarę dobre). Rozmiar tarcz: 288 przód; 245 tył
×
×
  • Dodaj nową pozycję...