
Debian27
Pasjonat-
Postów
195 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O Debian27

Informacje
-
Imię
Tomasz
-
Miasto
Brzeg
Auto
-
Model
A4 B5
-
Nadwozie
Sedan
-
Rok produkcji
1996
-
Silnik
1.9 TDI
-
Kod silnika
1Z
-
Napęd
FWD
-
Skrzynia
Manual
-
Paliwo
ON
-
Witam, czynnik jest bo nabijałem, klima się załącza, a z nawiewów leci ciepłe powietrze. Dzisiaj podepnę pod kompa, ale mam pytanie bo na zdjęciu które załączyłem odcinek zaznaczony strzałką (ten od strony wnętrza) jest bardzop zimny aż się skrapla przy włączonej klimie, natomiast odcinek za łączeniem, który idzie w strone bloku silnika nie czuję aby był zimny, może przez powłokę plastikową. Po prawje stronie od wskazanego ten z jakimś czujnikiem (nie wiem czy od klimy) jest ciepły. Dodam jeszcze, że jak znajomy dobijał mi klime to ma ona stary układ na "jeden przewód - jeśli to coś wnosi". Czytałem trochę wczoraj na ten temat, i nie wiem jak jest obieg tego czynnika w moim przypadku, natomiast w miejscu gdzie jest zimny czynnik wskazany strzałką prawdopodobnie jest "dławik". Czy obecna sytuacja może być z nim związana? Z góry dziękuję za pomoc
-
Dorwałem się do silniczka i płytki sterującej ale nie wiem jak sprawdzić sam silniczek (jak na zdjęciu) jak podaje mu 12 v na + i - to urządzenie pokazuje zwarcie i teraz nie wiem, czy aby sprawdzić sam silnik to nalezy odlutować spawy i dopiero pod 12v czy jakiś na złączkach po pinach. Dodam, że wirnik jest a auto raz otwiera a raz nie (jak popukam w obudowe centralnego to podziała chwile i po jakimś czasie znowu cisza
-
pomocy
-
Dobra pompka wyciągnięta, jak ją moge teraz na krótko sprawdzić? podaje zasilanie na 12 v ale stoi w miejscu. jak była podłączona na aucie to postukałem w nią i zaczeła chodzić ale bałem się, że problem się powtórzy i wyciągnąłem aby zrobić jakaś diagnostykę. Pewnie aby ruszyłą nalezy podłączyć sterownik od centralnego (białe piny). Ktoś poradzi jak to sprawdzić ?
-
a vag-com tego nie zrobię?
-
Witam problem jest taki, że wycieraczki działają jedynie na najwyższym biegu, jak dam w dół lub prysnę na szybę nie działają. W momencie wyłączenia z tego najwyższego biegu zatrzymują się i nie wracają do położenia startowego. Zapewne ramię lub silnik wycieraczek? Przekaźnik raczej to ni będzie co myślicie? Chciałem się tylko upewnić przed podjęciem jakichkolwiek prób naprawy.
-
Dobra przyciski są ok, silnik zamówiony ale przy zdejmowaniu boczka wypadła mi pianka którą nie mam pojęcia jak zamontować. Ktoś pomoże?
-
edit
-
hej nie działa mi centralny a niestety mam przegrodę z tyłu. Gdzieś widziałem opis w który miejscu dokładnie wiercić otwór w klapie bagażnika w sedanie aby jakoś to otworzyć, ale nie mogę jego znaleźć. Ktoś pomoże ?
-
a można same przyciski wymienić?
-
Rano idę do auta a tam szyba od kierowcy całkowicie otworzona, akumulator padnięty. Po odpaleniu na klemach przycisk nie reaguje, co się okazała to silnik cały czas pracuje w jedną stronę czyli zamyka (cały czas kręci). Czy ktoś ogarniał podobny temat? Da sie to jakoś naprawić?
-
Dzięki za pomoc pobawię się, a co w niej padło to jeszcze do tego nie dotarłem ale wkleję zdjęcie z opisem jak ją wyciągnę.
-
deszcz leje także kiepsko, ale odsieżę kotleta jak zrobię zdjęcie. Tylko teraz pytanie czy starą wkładkę da się naprawić, chciałbym uniknąć noszenia dwóch kluczy ? Ale na necie takie zdjęcie znalazłem i nawet wygląda że to ta sama wkładka, a ta blaszka jest skierowana w dół.
-
Witam Pomocy, w mojej b5 padła wkładka zamka. Jak ją można wyciągnać? Szukam jakiś tutoriali, filmów lecz nic nie mogę znaleźć w sieci. Czy taką wkładkę można naprawić bo widziałem zestawy naprawcze w necie. Jeszcze jedna kwestia, wypadła mi taka blaszka jak na zdjęciu i teraz za cholere nie wiem jak ją zamocować,