Jump to content

mrkreska

Pasjonat
  • Content Count

    78
  • Joined

  • Last visited

Seller statistics

  • 0
  • 0
  • 0

Community Reputation

2

About mrkreska

Informacje

  • First name
    Damian
  • Location
    Garwolin

Car

  • Car model
    A4 B6
  • Car body
    Avant
  • Year of production
    2003
  • Engine
    1.8 T
  • Drive
    FWD
  • Gearbox
    Multitronic
  • Fuel
    PB+LPG

Recent Profile Visitors

The recent visitors block is disabled and is not being shown to other users.

  1. Ok, udało się za ułamek ceny dobrego zamiennika przegubu dorwać w pełni sprawną, używaną oryginalną półoś z przegubami i wszelkie bóle ustąpiły. Życie zweryfikuje na jak długo, ale póki co jestem zadowolony
  2. Przyznam, że zgłupiałem trochę. W sklepach u mnie (w tym w jednym wrzucili w etkę mój VIN i na tej podstawie poustalali wszelkie numery) jako zamiennik wyszło coś takiego: https://www.czesciauto24.pl/skf/12273114 Do tych od manuala się też w jednym sklepie dokopali i wizualnie wyglądają tak samo, no ale średnica się nie zgadza... Żeby było śmieszniej, to numer OEM przegubu wyszedł taki jak wkleiłeś wyżej.
  3. Dzięki. U mnie lokalne sklepy poległy. Jedyne co znaleźli wyglądającego tak samo jak to co mam w aucie, to SKF. Tyle tylko, że nie jest dostępny w żadnej hurtowi i nie ma możliwości zamówienia go od producenta. Niezależnie od poszukiwań wysłałem ojca, żeby po drodze z pracy zajechał do Sulejówka do zakładu, gdzie regenerują przeguby. Tam właściciel mu powiedział żeby szukać ori używki w dobrym stanie, bo zamienniki albo szybko padają, albo od razu dają oznaki takie jak wibracje przy przyspieszaniu itp. Oczywiście na allegro nie ma ani jednego takiego przegubu OEM używanego, więc czaję się na całą półoś i najwyżej dam do regeneracji przegub jeżeli będzie zużyty bardzo. Chyba, że w poniedziałek jeszcze w Warszawie poszukam w jakimś sklepie, ale wolałbym wcześniej odzyskać auto
  4. Cześć. Odgrzeję kotleta, ale okazało się, że też mam do wymiany przegub wewnetrzny w aucie z multi. Czy nadal nie występuje on w zamienniku? Znacie może jego numer OEM? I może jesteście mi w stanie potwierdzić czy numer 8e0 407 271T to półoś pasująca do 1.8T z multi? Bo rozglądam się ew. za używaną półosią w takim wypadku. Z góry dzięki za pomoc.
  5. No wtyczka od n249 Znajduje się on bezpośrednio pod kolektorem, bliżej podszybia. Są dwa bliźniaczo podobne czujniki/zaworki (musisz wymacać, chociaż może to widać przez kolektor normalnie. U mnie listwa lpg zasłania). n249, to ten z lewej (od strony przodu auta).
  6. Ok, u mnie problem się rozwiązał. Po wymianie czujnika, sprawdzeniu wtyczki i kabli okazało się, że... jednak wtyczka nie była do końca dobrze sprawdzona i to ona była problemem. Tak czy owak, stary czujnik wrócił na miejsce (co oryginał, to oryginał), błędu nie ma, nic się nie dławi, nic nie szarpie, a moc wróciła. Ustały także drżenia budy przy przyspieszaniu. Przez taką pierdołę tyle stresu
  7. Uszkodzony dv skutkuje błędem n249? Inna sprawa, że u mnie gdzieś kabelek masowy jest zapewne przerwany, bo przy podpięciu na krótko masy (chyba nią jest sterowany n249) auto odzyskuje moc i płynnie przyspiesza. A masz jakąś instrukcję jak sprawdzić dv?
  8. Gdyby u Was się okazało, że to czujnik padł, to zapewne będę miał na sprzedaż n249 Pierburga, tylko raz założony na podmiankę W ASO w Polsce aktualnie nie jest dostępny oryginał Ale to nie jest ogłoszenie, bo będę to wiedział dopiero jak w końcu auto wróci do normy.
  9. Kolejny raport sytuacyjny - zaworek n249 wymieniony na nówkę Pierburga i... błąd pozostał. Trwa przegląd kabelków (wtyczka ponoć dobra). Co ciekawe, po zamianie na próbę wtyczek, tzn. podpięcia tej od n249 do tego zaworku obok (dv?) i odwrotnie, błąd się nie zmienia (czyt. nadal występuje), ale auto przestaje się "dławić" i wyraźnie jest żwawsze. Niemniej jednak nie będę jeździł z błędem i zamienionymi wtyczkami. Mam nadzieję, że kabelkologię uda się rozwikłać, a potem zabieramy się za półosie (w kontekście trzęsienia budą przy przyspieszaniu).
  10. Szczerze mówiąc, to trochę strach i tak było te logi robić, bo przy takim przyspieszaniu telepie całym autem jakby się miało rozpaść... Ale porównując to z logami, które robiłem w 2015 roku, to przepływka daje takie same wartości jak wtedy (czyli albo ten typ tak ma, albo jej się po prostu nie pogarsza). Wówczas przy 6000 obrotów pokazywała jakoś około 141 g/s i zapewne teraz byłoby tak samo. Zapomniałem dodać, że oczywiście logi robione na benzynie i ze 200 km wcześniej wymieniane były świece.
  11. Ogólnie sprawa dotyczy tematu https://a4-klub.pl/topic/405949-18t-bex-dławi-się-szarpie-drży/ Jednak wiem, że miejscem do analizy logów jest ten dział. W skrócie, przy przyspieszaniu jakby się dławił. Jedyny obecnie błąd, to 17697 od zaworka n249. Zapewne jutro zamówię ten zaworek w ciemno i go wymienię, ale chciałbym żeby mądrzejsi ode mnie rzucili okiem na logi: 002+033: http://vaglog.pl/log-002_033_5c5I2A.html 003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_W2FEG2.html 115+118: http://vaglog.pl/log-115_118_29VR2jG.html Dzięki z góry za opinie.
  12. Ok, daję logi: 002+033: http://vaglog.pl/log-002_033_5c5I2A.html 003+020: http://vaglog.pl/log-003_020_W2FEG2.html 115+118: http://vaglog.pl/log-115_118_29VR2jG.html Oczywiście przed logowaniem skasowałem błędy. Po jeździe wrócił jedynie n249. Zamówię jutro czujnik i wymienię jednak w ciemno chyba.
  13. Przepraszam za post pod postem, ale jeszcze jedno pytanko. Jakie logi będą pomocne przy ew. diagnozie? Zestaw 002+033, 115+118 i 003+020 będzie wystarczający czy robić coś jeszcze?
  14. Jeszcze jedno pytanko, bo się już gubię w ilości informacji. Czy numery części do 1.8T BEX, to odpowiednio: n249 - 026 906 283 J n75 - 058 906 283 F DV - 06A 145 710 N Czy coś pokręciłem? I czy dobrze rozumuję, że błąd Vacum może być konsekwencją niesprawności n249 (problemy z podciśnieniem)? Jak tak teraz patrzę na błąd, to chyba zanim podmienię zawór, to jeszcze przyjrzę się wtyczce i kabelkom które do niej idą.
  15. Aktualnie ładuję laptopa, więc wieczorem zejdę i podepnę. Natomiast podpinałem go w środę i wtedy były dwa błędy: 2 Faults Found: 17695 - Boost Pressure Control Valve (N249): Open Circuit P1287 - 004 - No Signal/Communication - Intermittent 17887 - Brake Boost Vacuum System: Mechanical Failure P1479 - 008 - Implausible Signal - Intermittent Ten drugi to nowość. Dzisiaj podepnę i zobaczę czy coś nowego się pojawiło. Skasuję i w piątek mam do przejechania 100 km. Zobaczę czy i jakie błędy wrócą po trasie.
×
×
  • Create New...