
nitro3241
Pasjonat-
Postów
47 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
0O nitro3241

-
panowie wszytko zaczeło sie jak wymieniłem turbine bo moja poprzednia dostała luzów zaraz po programie po około 2 msc załozyłem taka sama ale był bardzo duzy lag od dołu wiec skróciłem o 2 obroty sztange i tak jeżdziłem i nie dymił czasmi puscił bąka ,ale teraz nie wiem co jest grane chyba ze turbo puszcza po stronie ciepłej,tylko że dziwi mnie bo na wirnku nie ma luzów.
-
Witam wszytkich moj ajm bardzo mocno dymi podczas przyspieszania na kazdym biegu ,sprawdziłem cały dolot wszytkie rury nie ma zadnych pęknięć , odseparowałem odme by wykluczyc plucie oleju z silnika tak wiec cały dolot suchy inteculer też. Autko po sofcie na 143 km i 343nm wczesniej tego nie bylo dopiero teraz.logi do oceny:co mam jeszcze sprawdzić bo kopci jak batory,pompki tez korekty maja ładne wszytkie około 0.37 do 0.26 http://vaglog.pl/log_228557.html
-
Kolego nie wiem czy poddymia ale nie ma czarnych chmur za mną ,tak teraz wygląda odkręciłem o 1 obrót Grupy: 011,011,011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
a ile max może pompować ta turbina ona ma nr 038145702K żeby ja nie zajechać ,dziś wydłuże jeszcze o 1 obrót
-
Tak jak wczesniej wydaje mi sie ze przy zmianie biegow lekko slabnie ale moze to subiektywne odczucie,może wirus zle zrobiony ale wczesniej było ok ---------- Post dopisany 08-05-2013 at 11:42 ---------- Poprzedni post napisany 07-05-2013 at 19:19 ---------- ---------- Post dopisany 09-05-2013 at 23:31 ---------- Poprzedni post napisany 08-05-2013 at 11:42 ---------- logi po dzisiejszym logowaniu na 4 biegu i dalej przełdowuje Grupy: 011,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 008,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM
-
panowie odkreciłem o 1,5 obr wyszło tak: Grupy: 003,010,011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 3 biegu Grupy: 011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu ---------- Post dopisany at 10:04 ---------- Poprzedni post napisany at 09:46 ---------- kolego sztomel to był komplet czyli turbo od brb wraz z grucha i kolektorem kolektor tylko mój założyłem ale oznaczenie na gruszce jest inne niż na mojej sorry ze zapomniałem napisać,auto mam po wirusie 143km,347nm ---------- Post dopisany at 12:10 ---------- Poprzedni post napisany at 10:04 ---------- dzisiaj jeszcze wydłużyłem sztangę o 1 obrót i oto efekt: Grupy: 011,010 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM zostawić tak czy jeszcze wydłużyć
-
Kolegi turbo ktore zalozylem jest tez od silnika 116km brb czyli mowisz wydluzyc sztange i powinno byc ok
-
a może tylko przycinaja sie kierownice ?bo śruba na gruszce ustawiona oryginalnie
-
witam proszę o analizę logów po wyminie turbiny w moim ajm wydaje mi sie ze n75 bardzo wysoko oscyluje czy muszę wyregulować sztangą czy przycina sie turbina : Grupy: 003,011,008 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 4 biegu Grupy: 011 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM Grupy: 003,011,013 - VAGLOG - wklej logi z VCDS/VAG-COM na 3 biegu
-
[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju
nitro3241 odpowiedział(a) na nitro3241 temat w Audi A4 B5
kolego jeżeli autko jest po wirusie na 143 km to chyba będzie lepiej kupić pompki od silnika np awx lub avf -
[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju
nitro3241 odpowiedział(a) na nitro3241 temat w Audi A4 B5
dlaczego 2 pompek ( pierwszej i drugiej) jak tylko na tej 1 jest problem, może wystarczy wymienić tylko jedną o tym samym nr. Czy od razu o innych nr i jakie najlepiej włożyć zamiast tych autko mam zrobione na 143 km i 345nm co o tym myślicie? -
[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju
nitro3241 odpowiedział(a) na nitro3241 temat w Audi A4 B5
ok w sobote postaram sie je podmienic zobaczymy co wyjdzie [br]Dopisany: 09 Luty 2012, 17:19_________________________________________________witam wczoraj ponownie zmieniłem pompki miejscami i auto troszkę lepiej zapala lecz korekcje z 1 cylindra tego podejrzanego przeszły na 2 dołączam logi zaraz po odpaleniu na zimnym a także na ciepłym silniku jak to wygląda http://vaglog.rtnet.pl/vabene1_72462.html na ciepłym silniku tak: http://vaglog.rtnet.pl/vabene1_72463.html -
[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju
nitro3241 odpowiedział(a) na nitro3241 temat w Audi A4 B5
chodzilo mi o to ze zmienialem oringi na wszystkich pompkach 2 tyg temu i dwa dni temu na tej jednej pompce ktora podejrzewalem ale nic nie dalo ,teraz czeka mnie ponownie zmiana pompek miejscami i to sie pojawia pytanie czy znow je zmieniac oringi?[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 16:00_________________________________________________czy zostawic te co sa bo bardzo malo km na nich przjechane -
[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju
nitro3241 odpowiedział(a) na nitro3241 temat w Audi A4 B5
zmienialem okolo 2 tyg temu przejechane gdzies 300 km[br]Dopisany: 09 Luty 2012, 15:00_________________________________________________ale jak mowice ze zalozyc nowy zestaw oringow to kupie i wymienie chociaz te pewnie beda jak nowe -
[B5 AJM] Nie zapala na wszystkie gary po długim postoju
nitro3241 odpowiedział(a) na nitro3241 temat w Audi A4 B5
mam pytanie czy przy zmianie pompek miejscami czyli 1na 2 mószę ponownie wymienić oringi jak nie dawno były włożone nowe?