-
Postów
72 -
Dołączył
-
Ostatnia wizyta
Reputacja
23O kedo666
Informacje
-
Imię
Mateusz
-
Miasto
Bydgoszcz
Auto
-
Model
A6 C6
-
Nadwozie
Avant
-
Rok produkcji
2007
-
Silnik
3.0 TDI V6
-
Kod silnika
ASB
-
Napęd
quattro
-
Skrzynia
Tiptronic
-
Paliwo
ON
Ostatnie wizyty
Blok z ostatnimi odwiedzającymi dany profil jest wyłączony i nie jest wyświetlany użytkownikom.
-
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
Mały up zrobiłem sobie listę co mnie bolała na szybko jak spędzałem czas zimowy z moim przyjacielem Końcówki kierownicze+ śruby x2 Wahacze przód górne+ śruby x2 Łożyska przód x2 Spawanie zwrotnicy Mocowanie sanek Odma Ori ASO bo 3 zamienniki nie dały rady każdy albo na początku albo po chwili miałczał i żaden się nie nadaje po prostu musi być ori Wentylator Nowy(jednak) Rozrusznik regeneracja Alternator- regeneracja Oringi podstawy oleju Ori ASO Rzepy pod mocowanie Air ride żeby przy przyspieszeniu nic nie tańczyło a było zamontowane bezinwazyjnie Płyn eksploatacyjne Zbieżność Klima nabicie i odgrzybianie Nowa chłodnica klimatyzacji Nowe mocowania do okuć od Air Rida z przodu które mają 3 mocowania na oringi , nowe uszczelnia i sprawdzenie całego układu pod względem szczelności Przeniesienie awaryjnego przełącznika w celu zabezpieczenia i odcięcia kompresora od pracy ukryte pod podłokietnikiem , bez potrzeby zaglądania do bagażnika Nowy odwadniacz do Air rida tym razem porządny cały stalowy nie plastikowy który się rozleciał a miał same dobre opinie lecz nie wytrzymał próby czasu Nowe przekaźniki do Air rida w celu poprawienia zabezpieczenia przed przeciążeniami prądowymi związane z kompresorem Regeneracja zamka w bagażniku bo wcześniej można było wsadzić klucz tylko do połowy teraz zamyka otwiera się idealnie i brak prądu mi nie straszny Nowy Akumulator chyba wszystko co spamiętałem kilka bolączek które były i lista się zmniejszyła wycieki zredukowane do 0 zostało kilka detali mechanicznych i elektrycznych i mam nadzieje że będę mógł w końcu przejść do tej części przyjemniejszej która w końcu będzie mogła poprawić estetykę tego auta na pewno jeszcze przed sezonem polerka felg i nowe uszczelnienie będzie oraz nowe opony na przód bo aktualne Toye nie wytrzymały nawet 800 km przez delikatny naciąg . -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
pisałem że nie dodaje fotek wcale a coś tam się dzieje cały czas przy aucie , każdy myśli a fajnie każda praca w starym aucie to przyjemność tutaj przykłady prostych rzeczy próba przykręcenia sanek i tak efekt mocowań po odkręceniu i strach montażu tego znów poniżej już coś nowego żeby nie było strachu jeździć tym autem i efekt końcowy później kolejna prosta praca sprawdzenie wentylatora który buczy , i próba dostania się do niego takie super śruby mnie spotkały z mega przyjemnym dostępem no i jak już zbliżamy się i nawet widzimy wentylator nagle okazuje się że ma skrzydełka popękane już ale to nie problem jak wszystko z tamtych czasów jeszcze dużo rzeczy można naprawić , ciąg dalszy nie długo , Szczęśliwego Nowego roku . -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
Witam nastał piękny czas zimowy w którym pora ruszyć wszystkie usterki tak żeby udało się w sezonie pojeździć , na początek chłodniczka klimy wyjechała bo tamta już zabytek zaczynała puszczać , od razu jedyny wyciek jaki widziałem , niestety jeden po wsadzeniu silnika się pojawił z tyłu w pięknym dojściu więc wyleciało kilka rzeczy na szlif i nowe uszczelki i gumy z ASO później wyleciała odma która już 2 była testowana lecz nie zdała egzaminu bo po prostu nikt nie potrafi zrobić do tego modelu zamiennika więc znów zawitaliśmy w Aso kawałeczek plastiku z sprężynką 400 zł ale w końcu będzie jak trzeba później regeneracja alternator i rozrusznika kilka drobiazgów przy zawieszeniu , kilka udoskonaleń air ride którym już jest chyba stage 5 bo ciągle coś mi się nie podoba i będzie pewnie jeszcze przerabiany bo jest jeszcze kilka drobiazgów wiadomo jak chłodniczka nowa to układ na nowo odgrzybiony i uzupełniony czynnik , marzy mi się jeszcze przed zimą zajrzeć do wentylatora bo coś buczy osłona i też jakaś regeneracja by mu się przydała w tym roku same takie drobne rzeczy wpadają ale były do zrobienia , myślę że nowy rok przyniesie pozamykanie wszystkich tych drobnych usterek i dział mechaniczny chociaż na chwilę da mi odetchnąć bo przez 2 lata jest tylko walka , a nie ukrywam że chciał bym pójść już krok dalej powyciągać szyby rzeczy wizualne z zewnątrz prawie już wszystkie kupione które chciałem wymienić szlifowanie malowanie nowe rzeczy i wtedy coś będzie dla oka ale niestety to tylko marzenia zobaczymy co czas pokażę znając życie znów coś się zj**ie pierwszy raz mam auto tak kapryśne które chcę ze mną toczyć prawdziwą batalię uznaję to za wyzwanie jestem bardzo uparty dlatego na pewno nie odpuszczę 5 lat już w tym trwam także albo on albo ja taki mały up sorki że nie mam więcej zdjęć ale raczej nie jestem ten co za dużo zdjęć dodaje więc musicie mi zaufać na słowo hehe -
Hej już coś znalazłeś czy nadal coś godnego szukasz ?
-
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
To lecimy dalej z tematem tak jak zapowiadałem wpadają kolejne fanty tym razem udało się wyrwać przednią lampe nową oraz gałkę która musi iść do regeneracji bo nie jest idealna ale pracowałem na stolarni i tym się nie martwię tym bardziej że to stara dobra szkoła i prawdziwe drewno, co do frontu to cieszy mnie to że zbliżam się do finiszu z kompletacją nowych części jeszcze kilka ogólnych pierdół które nie są idealne i auto będzie można malować i zakładać nową biżuterię i cieszyć się nowym starym Audi ? -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
Witam po długiej przerwie , niestety tak długa przerwa była dlatego że auto pochłonęło cały mój wolny czas nerwy i worki pieniędzy . Zacznijmy od początku pojechałem się przejechać w zeszłym rok przed końcem roku na spokojną przejażdżkę i nagle podczas spokojnej jazdy dziwny odgłos spod maski po wstępnej mojej diagnozie albo gruszka albo coś urwało się w kolektorze i hałasuje lecz po rozebraniu nic na to nie wskazywało więc w następnej kolejności poszła jedna z mis olejowych do zwalenia w celu szybkiej rewizji po tym co zobaczyłem już wiedziałem że tanio nie będzie po pierwsze a po drugie że silnik idzie na stół . Drugim etapie bardzo dało mi do myślenia jak to możliwe że auto bardzo zadbane i przy moim zakupie świeżo po remoncie silnika w serwie SMP który chwali się najlepszym serwisem a8 d2 i nie naganą opinią byłem pewien że o silnik nie muszę się martwić tym bardziej że auto w moich rękach nie robi więcej niż 2k rocznie tylko latem minęło około 12-15 tyś po remoncie a silnik się rozleciał ale co najciekawsze to dopiero po wyjęciu silnika 6 śrub przy silniku ukręconych , wszędzie masa silikonu i jakoś wykonania to dramat po tym co zobaczyłem chciałem dodać opinie temu serwisowi plus komplet zdjęć jak wyglądają prace w tym serwisie , niestety po 7 miesiącach od wydania opinie nie ma potwierdzenia możliwości wysłania takiej opinii i wtedy zrozumiałem dlaczego ten pan ma tak wysokie same opinie tutaj przykładowo zaślepienie tylne wykonane przez profesjonalistów z tego warsztatu ? więc sami rozumiecie że po rozebraniu zobaczeniu tej rzeźni po prosto nie chciałem mieć nic wspólnego z tym silnikiem i nie chciałem nic z nim robić więc zacząłem od szukania nowego silnika w lepszym stanie i takim który mogę pojechać go obejrzeć i osobie która pozwoli mi dać dostęp do rewizji tego silnika tak aby ocenić jego stan i stało się szczęście w nieszczęściu bo 150km od mnie facet miał super silnik w bardzo ładnym stanie zadbany piękny kolor pokryw w środku prawdziwe żółtko w środku również jak na zewnątrz na prawdę w super kondycji , więc długo się nie zastanawiałem i szybko spakowałem silnik do mojego Forda następnie już konkretna rewizja silnika wymiana wszystkich elementów tak żeby nie wracać prędko do tematu wjechały nowe nastawniki czyli mam prawie 5k :). nowe łańcuchy nowe ślizgi komplet rolek pasków nowe uszczelnienie całego silnika i skrzyni ,nowe oleje filtry , nowe węże pod podciśnienia i setki innych podzespołów jak odmy termostaty i tp i td tak aby było na prawdę przyjemnie i wjazd z silnikiem z powrotem po całej tej przygodzie i setek godzin zabawy pracy potu nerwów znaleźliśmy się w roku 2023 w którym miałem okazję odpalić silnik i usłyszeć idealną pracę silnika ciszę rządnego grzechotania po nawet długim postoju brak wycieków po prostu banan na twarzy i potwierdzenie że jeśli chcesz mieć dobrze to musi to zrobić sam poniżej fotka na mieście dla oka i tak jak zapowiadałem zaczynamy kompletowanie środka i mały prezent który przyniósł mi zajączek smacznego jajeczka dla wszystkich w końcu drewniana kierownica w idealnym stanie drewna który nie jest pęknięta nigdzie nie ma ubytków na prawdę totalny rarytas i duża przyjemność w dotyku tym bardziej że pierwszy raz mam okazję prowadzić auto z drewnianą kierownicą i wrażenia są bardzo przyjemne jeżeli chodzi o mnie to tak po krótce bardzo streściłem moją przygodę i chciałem dodać że na dniach może wpadnie kolejny mały detal wnętrza -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
Hejo budzimy się z nowym sezonem i od razu na pierwszym zlocie miłe zaskoczenie wygrywamy główną nagrodę auto zlotu ,smacznego jajeczka dla wszystkich -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
nie lodówka raz nie wejdzie mi bo mam zabudowę w bagażniku dwa że nie ustawiłem jej na liście priorytetów w pierwszej kolejności jest tylna kanapa 2 osbowa takiego typu jak ja mam tylko pełna regulacja czyli 2 tylne fotele rozsuwają się praktycznie jak przednie mega fajnie to wygląda i też rzadki temat druga opcja to drewniana kierownica i gałka w moim kolorze i na końcu został barek i środkowy tunel ale po prostu obserwuje co jest jak wychodzi to walczę o to bo tych rzeczy nie ma 2lata szukałem pojawiła się nawet w innym kolorze ale najwyżej sobie przemaluje tylko cena mi się troszkę nie podoba jak się uda zbić troszkę to biorę , tak zawszę jest że jak coś kupisz to coś fajnego wychodzi ... -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
tak sobie kompletuje wszystkie detale które u mnie są troszkę zmęczone albo nie do odratowania tak żeby za kilka lat to auto wyglądało jak nowe :), między czasie poluje na rzadką rzecz do wnętrza może uda się dobić targu . -
Panowie jakoś się zmotywowałem do ruszenia i może zrobimy mały meeting bo już dawno nic nie było nikt się nie ruszał a może tam być dużo spoko ludzi impreza otwarta bez selekcji wystarczy mieć auto vag i można wpaść mają dużo rozrywki nawet dla dzieciaków zabaw także spoko opcja jeśli ktoś rusza to śmiało można się odzywać "Grupo Żyj" "III Kuj-Pom Zlot Audi & V urodziny Audi Club Włocławek!" nie mogę dać coś linka z fb także wpiszcie sobie tam wszystkie info będzie jeśli ktoś z Bydzi chce jechać to może się podłączyć do mnie ja ruszam z rana moje fb Mateusz Szczęsnowicz Pozdrawiam ;)))
-
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
-
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
w moim przypadku padło na to że zostawiamy to do klasyka i robimy co się da i zostaje jako zabawka i po za służbowym autem wleci coś innego tylko właśnie myślę nad jakimś rodzinnym kombi który nie będzie potrzebował tyle uwagi i będzie tylko do jeżdżenia z punktu a do b dlatego też auto zostaje ale nie wiele się robi bo trzeba było naszykować $$$ na jakiegoś karawana , dzięki że ci się podoba auto zaczyna wyglądać lecz jeszcze wiele mu brakuje do tego co chciał bym zrobić ale cieszy mnie to bo przynajmniej projekt się nie nudzi -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
nie wiem czy to ironia czy słowo inne tak bardzo przekonało Cię do tego filmiku ale na pewno będzie to inny klimat i mam nadzieję że jak uda się skończyć to wrzucę co nie co tutaj i miło zaskoczę nawet kolegę , raczej stawiam na modyfikację od której zacznę przy wydechu czyli od samego początku i pójdzie kolektor od rsa w celu podkręcenia dźwięku V8 żeby był bardziej rasowy . Wrzucam również dwie fotki z bardziej klasycznym tłem -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
no tak klasycznie było ale to auto ma być inne niż wszystkie tamte było oklepane ja chcę wyjść krok do przodu i troszkę rozkręcić tą 8smkę może nie drastycznie ale będzie miało wiele akcentów customowych pewnie część ludzi będzie mówić że lipa że im się nie podoba ale takie są właśnie projekty tobie mają się podobać najbardziej i tyle a krytykę z chęcią przyjmę zawszę będę wiedział że popłynąłem za bardzo heh zobaczymy co zima przyniesie ale właśnie jestem na etapie rysowania wydechu także już sam się boję ^^ -
Audi A8 D2 Lift 4.2 Gwint Air Ride V8 Long 3tlg A8_Yakuza
kedo666 odpowiedział(a) na kedo666 temat w Audi A8/S8
żeby nie było kolejny tydzień za nami i kolejny zlot zaliczony Vag Royal 5 ! tak na szybko z wczoraj